تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
📕 آمـوزشاموزش های برنامه نویسی و طراحی وب

دانلود آموزش پایتون به شکل روان و سلیس O’Reilly Learning Path: Become Fluent in Python

امتیاز یادت نره

دانلود آموزش پایتون به شکل روان و سلیس O’Reilly Learning Path: Become Fluent in Python

دانلود آموزش پایتون به شکل روان و سلیس O'Reilly Learning Path: Become Fluent in Python
دانلود آموزش پایتون به شکل روان و سلیس O’Reilly Learning Path: Become Fluent in Python

آموزش پایتون به شکل روان و سلیس Python

پایتون (Python) یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم (به هلندی: Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفهٔ ایجاد آن تأکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. بر خلاف برخی زبان‌های برنامه‌نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از گرامر زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند، و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

پایتون مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند. این زبان از زبان‌های برنامه‌نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند. پایتون پروژه‌ای آزاد و متن‌باز توسعه‌یافته‌است و توسط بنیاد نرم‌افزار پایتون مدیریت می‌گردد.نت پاک در دوره آموزشی O’Reilly Learning Path: Become Fluent in Python به طور کامل با پایتون و ویژگی های آن آشنا می شوید به طوری که در توسعه به شکل کاملا روان و سلیس قادر به برنامه نویسی خواهید بود.

≡سرفصل های دوره آموزشی OReilly Learning Path Become Fluent in Python:
– معرفی
– گرم کردن
– ساختمان های داده، مقدمه عملی متوسط
– پایگاه داده
– پلات با کتابخانه متپلات
– برداشتن تصویر از وب سایت ناسا
– آشنایی با پایتون
– اشیاء
– نام
– بیشتر در مورد فضاهای نام
– وارد كردن
– توابع
– تزئین
– چگونه کار با کلاس
– متدهای خاص
– تکرارکننده و ژنراتور
– بهره گیری از اشیاء کلاس اول
– کارایی پایتون
– شبکه
– برنامه نویسی HTTP
– برنامه نویسی امنیت
– برنامه نویسی قانونی
– پایتون پیچ خورده
– نتیجه
– آموزش Python به صورت ویدیویی – آموزش کامل پایتون – فیلم آموزشی پایتون – آموزش پایتون به صورت تصویری

Don’t be limited by the Python you already know. You’re ready to move beyond the skills you use everyday to more ambitious programming—and you’re in the right place. Part of Python’s appeal is how easily it can be used for a wide range of purposes. Get ready to learn some of the amazing features that are unique to Python and see how powerful it can be

netpaak.ir telegram دانلود آموزش پایتون به شکل روان و سلیس O'Reilly Learning Path: Become Fluent in Python

O'Reilly Learning Path: Become Fluent in Python Screenshot 1 O'Reilly Learning Path: Become Fluent in Python Screenshot 2 O'Reilly Learning Path: Become Fluent in Python Screenshot 3 O'Reilly Learning Path: Become Fluent in Python Screenshot 4 آموزش Python به صورت ویدیویی – آموزش کامل پایتون – فیلم آموزشی پایتون – آموزش پایتون به صورت تصویری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا