تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن دوبله فارسینوستالژی فیلم و انیمیشن

دانلود انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

امتیاز یادت نره

مدفن کرم‌های شب‌تاب

دانلود انیمیشن  دانلود مدفن کرم‌های شب‌تاب دانلود کارتون مدفن کرم‌های شب‌تاب دانلود انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب با دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود انیمیشن جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

زیرنویس فارسی کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل زیرنویس فارسی اپارات نماشا تماشا اپ تی سلام دان فیلم تو موو کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p دوزبانه سانسور


این انیمیشن، داستان یک خواهر (ستسوکو) و برادر (سیتا) را روایت می‌کند که در خلال جنگ‌جهانی دوم مادر خود را از دست می‌دهند و پدر آنها نیز در خدمت نیروی دریایی ارتش است. با از دست دادن مادر و بمباران روستا‌ی کوچک‌شان بی‌سرپناه می‌مانند و آخرین چاره آنها انتخاب زندگی با عمه‌شان است، اما رفتار‌های او با این دو، فروش لباس‌های مادرشان، سرکوفت‌ها و آزار دادنش باعث می‌شود که سیتا و ستسوکو زندگی در یکی از پناهگاه‌ های مخصوص بیماران هوایی را به ماندن در کنار عمه‌شان ترجیح بدهند.

حاشیه: داستان فیلم از یک رمان نیمه اتوبیوگرافی نوشته نوزاکا آکی‌یوکی اقتباس شده است. سربازی که از جنگ نجات میابد اما خواهرش از گرسنگی می‌میرد.
سال ۲۰۰۸ به مناسبت ۶۰ امین سالگرد خاتمه جنگ ژاپن و آمریکا، مجموعه‌ای تلویزیونی از این داستان ساخته شد که به اندازه خود انیمیشن جذاب نبود. این فیلم را با فرزندان بالای ۱۲ سال خود تماشا کنید و انتظار خنده و تفریح نداشته باشید.

 

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

دانلود کارتون مدفن کرم‌های شب‌تاب , دانلود انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب دوبله فارسی 

انیمیشن سینمایی مدفن کرم‌های شب‌تاب دوبله فارسی

کارتون سینمایی مدفن کرم‌های شب‌تاب


  ورود بـه بـخـش فیـلـم , انیمیشن  


+   لینک های دانلود انیمیشن مدفن کرم‌های شب‌تاب  +


دانلود انیمیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا