تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کم حجمبازی های اکشن و شوتربازی های ماجراجویی

دانلود بازی اکشن و ماجراجویی ۲۰۱۷ Hob برای PC – نسخه FitGirl و CODEX

امتیاز یادت نره

دانلود بازی اکشن و ماجراجویی ۲۰۱۷ Hob برای PC – نسخه FitGirl و CODEX

 دانلود بازی جدید هاب یک اکشن ماجراجویی

دانلود بازی اکشن و ماجراجویی 2017 Hob برای PC - نسخه FitGirl و CODEX

در میان اخبار بازی، استودیو رونیک گیمز (Runic Games) و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) اعلام کردند که پروژه اکشن-ماجراجوی آنها یعنی بازی Hob بالاخره برای پلی استیشن ۴ و پی سیمنتشر شده است. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلری جدید از بازی مذکور منتشر کردند که گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد.

تاسیس استودیو Runic Games به هشت سال پیش یعنی سال ۲۰۰۸ برمی‌گردد. از دیگر بازی‌هایی که در کارنامه کاری این استودیو دیده می‌شود می‌توان به بازی Torchlight (سال ۲۰۰۹) و بازی Torchlight II (سال ۲۰۱۲) اشاره کرد. همانطور که می‌بینید وقفه زمانی زیادی میان عرضه بازی‌های این استودیو افتاده است.

Hob یک بازی اکشن و ماجراجویی است که وقایع آن در دنیایی آشفته اتفاق می‌افتد. در این بازی شما در جایگاه شخصیتی صامت حضور پیدا می‌کنید و برای کمک به دنیای خود به جستجو در آن می‌پردازید تا شاید بتوانید راه‌‌حلی برای بهبود وضعیت پیدا کنید. کل روند بازی همانند بازی Inside و بازی Little Nightmares بدون کلام پیش می‌رود و داستان آن از طریق تصاویر و اتفاقات روایت می‌شود.

در مورد گیم‌پلی بازی باید گفت که کاراکتر اصلی آن با استفاده از دست مکانیکی خود در سراسر سیاره این بازی سفر می‌کند و توسط آن به حل کردن معما‌ها، مبارزه با موجودات و کمک به همراهان کوچک خود می‌پردازد. به گفته سازندگان، هرچه شما بیشتر به جستجو و حل کردن معما‌ها بپردازید، دنیای پیرامون شما بیشتر بهبود پیدا می‌کند که این امر شما را به محیط‌های جدیدی می‌رساند و از داستان بازی باخبر می‌کند. بازی Hob هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کاربران پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را با نت پاک در میان بگذارید.

دانلود بازی Hob بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال ۲۰۱۷ توسط Runic Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. دنیای بازی هاب را تغییر دهید! یک بازی اکشن و ماجرایی جدید که این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که محیط اطراف را به خانه خود تبدیل کنید. داستان بازی هاب، به عقیده سازندگان آن می‌بایست توسط پلیر کشف شود و نیازی به توضیحات اضافی در مورد آن نیست. شما به عنوان کاراکتر اصلی این بازی، در سیاره‌ای ناشناخته قرار می‌گیرید و می‌بایست با سایر موجودات ناشناخته آن ارتباط برقرار نمایید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی اکشن و ماجراجویی ۲۰۱۷ Hob برای PC - نسخه FitGirl و CODEX

چشم‌اندازهای موجود در این بازی همواره در تغییر هستند و شما می‌بایست این محل را به سیاره خود تبدیل کنید. ماجراجویی در دنیایی بیگانه، کاوش در خرابه‌های باستانی، مبارزه با دشمنانی ناشناخته و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی هستند. در این بازی شما یک دست مکانیکی و هوشمند را در اختیار دارید که با استفاده از آن می‌توانید نکات مختلف موجود در جهان اطراف خود را تغییر دهید و آن را مشابه با خانه خود درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hob را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

سرانجام دانلود بازی Hob که عنوانی مورد انتظار در سپتامبر ۲۰۱۷ بود، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. استودیو رونیک گیمز که بازی Torchlight را در کارنامه خود دارد، بازی Hob را در سبک اکشن ماجراجویی طراحی کرده که دارای عناصر معمایی خواهد بود.  دانلود بازی HOB یک اثر پر جنب و جوش است؛ بازی پر جنب و جوشی که با چاشنی ماجراجویی و حوادث فراوان قرار است لحظات جذابی را برای شما رقم بزند. همان‎گونه که بازیکنان در دنیای مرموزِ اطراف خودشان به اکتشاف می‎پردازند، سیاره‎ای را پیدا می‎کنند که در خطر نابود شدن قرار دارد. بازیکنان می‎توانند خودشان تصمیم بگیرند که به کمک سیاره بپردازند و آن را بازسازی کنند یا برعکس، آن جهان را هرچه بیشتر در هرج و مرج فرو ببرند.

توضیحاتی نسبتا کامل از دانلود بازی Hob توسط تیم توسعه دهنده بازی منتشر شده است که ویژگی ها و داستان بازی را برای گیمرها تشریح می کند. Hob گیمر را بدون هیچ پیش‌زمینه داستانی یا توضیحاتی در دل یک دنیای تاریک و بی‌رحم رها خواهد کرد و داستان به مرور زمان و از طریق اتفاقات رخ داده، روایت خواهد شد. همچنین تلاش زیادی کردیم تا یک داستان غنی را در این بازی روایت کنیم، ولی برای فهمیدن آن باید صبور باشید و با حوصله محیط پر جزییات بازی را جستجو کنید. در این بین باید پازل‌ها و معماهای مختلف را حل کنید و در همان مراحل ابتدایی و تحت تاثیر یک اتفاق، شخصیت‌ شما توانایی مبارزه را به کمک یک دست مکانیکی پیدا خواهد کرد.

همچنین المان‌های نقش‌آفرینی بازی هم نقش مهمی در آن دارند و می‌توانید شخصیت خود را ارتقا دهید. ولی مهم‌ترین عامل در بازی Hob، دنیای متفاوت بازی است که پس از حل کردن هر معما، مسیر‌های جدیدی پیش رویتان قرار خواهند گرفت که هر‌یک از این محیط‌های جدید، طراحی متفاوت و منحصر به‌فردی دارند. در مجموع این بازی یک اثر مرموز است و گیمر را در نقش شخصیتی مستقل در این محیط بی‌رحم قرار می‌دهد که باید به‌تنهایی در آن به ماجراجویی بپردازد.


Hob an action-adventure game developed by Runic Games WORDLESS NARRATIVE: Presented without text or dialogue, Hob’s story is revealed as you explore the planet and interact with the strange lifeforms that inhabit it.TRANSFORM THE WORLD by solving puzzles and repairing the planet. The landscape will change before your eyes, opening new areas to uncover and explore.GRAPPLE, PUNCH, and WARP through the world! Use your mechanical glove-arm abilities for traversal as well as combat.ADVENTURE in an open world, explore ruins, befriend sprites, and battle the rogue creatures that threaten their extinction.


• گالری بازی ۲۰۱۷ Hob

  برای کامپیوتر دانلود بازی دانلود بازی ۲۰۱۷  دانلود بازی Hob دانلود بازی Hob برای pc دانلود بازی Hob برای کامپیوتر  دانلود بازی pc  دانلود بازی اکشن  دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر دانلود برای کامپیوتر دانلود بازی پسرانه  دانلود بازی جدید بازی کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتر ۲۰۱۷ دانلود بازی کامپیوتر Hob دانلود آپدیت بازی Hob  دانلود بازی هاب  دانلود نسخه فشرده بازی Hob دانلود نسخه کم حجم بازی Hob  دانلود فیت گرل بازی


• سیستم مورد نیز برای اجرای بازی  : 

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: i3 Sandy Bridge Dual Core or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB of VRAM; NVIDIA GeForce GTX 500 Series / AMD Radeon HD 7000 Series
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space


مشخصات بازی : 

 نام بازی : Hob

 سبک بازی : اکشن / ماجراجویی

 سال انتشار : ۲۰۱۷ سپتامبر

• سازنده بازی : Runic Games

• انتشار دهنده : Runic Games

• انجین بازی : OGRE

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : No

 قابلیت چند نفره  : No

• قابلیت No  : co -op

 صفحه بازی در استیم : Yes /  Click Here

• حجم بازی : ۲ / ۱ / GB

• فرمت فایل : RAR / ISO

• امتیاز بازی : ۹/۱۰

• رمز فایل : netpaak.com

• راهنما و نکات :

– ابتدا بازی را با دانلود منیجیر IDM دریافت کنید | فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید. || هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید. || کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

گیم پاگ | Game Paak


Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود بازی اکشن و ماجراجویی ۲۰۱۷ Hob برای PC - نسخه FitGirl و CODEX اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی


• پیش نیاز  نصب :  ↓ پکیج دایرکت ایکس  – ↓ اخرین نسخه دات نت فریمورک – ↓ اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable – ↓ اخرین نسخه Steam  – ↓ اخرین نسخه OpenAL – ↓ اخرین ورژن انویدیا فیزیکس – ↓ اخرین نسخه Uplay – ↓ اخرین نسخه Origin (در صورت نیاز نصب فرمایید)


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا