تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ – Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل

امتیاز یادت نره

دانلود بازی جنون سرعت: گریز ۲ Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ – Need for Speed: Shift 2

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت 2 - Need for Speed: Shift 2
دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ – Need for Speed: Shift 2

دانلود بازی ماشینی نیدفور اسپید شیفت ۲ – NFS Shift 2

Need For Speed: Shift 2 Unleashed عنوانی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود. این بازی به وسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است.

گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده، و به دنبال نسخه اول (که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت) مراحل ساخت را طی می کند. همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره می برد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم.

راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده می شود، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت، می تواند وحشتناک باشد.

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ – Need for Speed: Shift 2

در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت ۱۷ را در قالب Shift 2 تجربه کنند. ۴ قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود.

گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، ۴گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این ۴ گروه انتخاب می کند.

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ – Need for Speed: Shift 2

البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم. دانلود Need for Speed: Shift 2 – دانلود بازی NFS shift 2 – نید فور اسپید شیفت ۲

∈ تصاویر بازی نید فور اسپید شیفت ۲ – Need for Speed: Shift 2
نیدفور اسپید شیفت 2
نیدفور اسپید شیفت ۲
2 Need for Speed: Shift 2 Unleashed
2 Need for Speed: Shift 2 Unleashed

20 دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل

دانلود Need for Speed: Shift 2 – دانلود بازی NFS shift 2 – نید فور اسپید شیفت ۲

n4s shift 214 unleashed b by dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل  n4s shift 2 unleashed b by dj fah999r دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل n4s shift 2 unleashed b by dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل n4s shift 2 unleashed767 b by dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل n4s shift 2 uعععnleashed b by dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل n4s shift 2 u555nleashed b by dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل n4s shift 2 unle55ashed b by dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کاملn4s shift 2 unleashed 666b by dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کاملn4s shift 2 unleashed b bنننتy dj fahr دانلود بازی نید فور اسپید شیفت ۲ - Need for Speed: Shift 2 Unleashed نسخه کامل
_____________________


یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا