تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های ترسناکبازی های پیشنهادیبازی های نوستالژی گیم

دانلود بازی رزیدنت اویل ۰,۱,۲,۳,۴,۵,۶,۷ – مجموعه کامل بازی resident evil کالکشن نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک

امتیاز یادت نره

دانلود بازی resident evil برای pc دانلود resident evil برای کامپیوتر به دانلود بازی رزیدنت اویل فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی resident evil برای pc دانلود resident evil برای کامپیوتر به دانلود بازی رزیدنت اویل همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

بازی‌ های رزیدنت اویل Resident-Evil-Franchise

دانلود بازی بازی resident evil بازی رزیدنت اویل کالکشن

رزیدنت اویل (به انگلیسی: Resident Evil) به معنی: « شر یا بدی پایدار » که در ژاپن با نام بایوهزرد (به ژاپنی: バイオハザード Baiohazādo) و همچنین در ایران با نام «رزیدنت اِویل» و «اقامتگاه شیطان» نیز شناخته می‌شود.

عنوان یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک ترس و بقا است که توسط شرکت ژاپنی کپ‌کام و خالق آن شینجی میکامیساخته و منتشر شده‌است.

این مجموعه در ابتدا تنها بازی ویدئویی بود و سپس تبدیل به یک “فرانچایز” شد، و از روی داستان آن، کتاب کمیکس، رمان، نمایشنامه‌های آوایی و سری فیلم‌های سینمایی و انیمیشن نیز ساخته شد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی رزیدنت اویل ۰,۱,۲,۳,۴,۵,۶,۷ - مجموعه کامل بازی resident evil کالکشن نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

داستان کلی این مجموعه راجع به ویروس تی (سلاحی که باعث ایجاد جهش‌های بیولوژیکی و ایجاد مرده‌های متحرک و هیولاهای دیگر می‌شود) که توسط شرکت خیالی آمبرلا خلق شده‌است و تلاش چند شخصیت زن و مرد برای مهار و مبارزه با پیامدهای آن است.

اولین قسمت این سری در سال ۱۹۹۶ در سبک سورویوال هارور منتشر شد، اما با گذشت زمان، از تلفیق چند سبک دیگر در آن نیز استفاده شد.

این مجموعه دارای ترکیبی از سبک اکشن و الهام گرفته ازفیلم‌های ترسناک و حل معماها می‌باشد، اما از نسخه رزیدنت ایول ۴ به بعد تمرکز بازی بیشتر بر روی صحنه‌های اکشن و ارتقاء سلاح در بازی بوده، و شامل معماهای کمتر و ساده‌تر از نسخه‌های قبل می‌باشد.

این مجموعه با فروش ۷۵ میلیون نسخه تا ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷، به بزرگترین مجموعه بازی شرکت کپ‌کام مبدل شده و همچنین این سری جرقه‌ای بود برای آغاز سبک بازی‌های سورویوال هارور که البته خود آن نیز از بازی‌هایی پیشین این سبک نظیر خانه زیبا (توسط کپ‌کام) و سری بازی تنها در تاریکی تأثیر گرفته‌است.

ترجمه دوم بازی Resident Evil

رزیدنت اویل (به انگلیسی: Resident Evil) و (به ژاپنی: バイオハザード, Baiohazādo) نام یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا بوده که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر شد.

این بازی، نخستین عنوان از مجموعه بازی‌های ویدئویی رزیدنت اویل است که در سال ۱۹۹۶ و برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شد.

این بازی، یکی از نخستین بازی‌های در سبک ترس و بقا بود.

تنها در تاریکی بازی دیگری از این سبک بود که پیش از رزیدنت اویل منتشر شد.

اما سبک سورویوال هارور، با بازی رزیدنت اویل ، گسترده‌تر و عمیق‌تر شد.

به همین دلیل، گیم‌اینفورمر، نخستین بازی رزیدنت اویل را، یکی از مهم‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در تمام زمان‌ها برگزیده است.

ایده ساخت این بازی، برای نخستین بار توسط شینجی میکامی مطرح شد.

زمانی‌که شینجی میکامی، با الهام از بازی خانه زیبا به فکر ساخت بازی افتاد که در آن، عمارتی هولناک به همراه موجوداتی به نام زامبی وجود داشتند.

موضوع اصلی در بازی خانه شیرین، عمارت بزرگی بود که توسط اشباح فراگرفته شده بود.

زامبی‌هایی که پیش از این و در سال ۱۹۷۹، توسط کارگردانی ایتالیایی به نام لوسیو فالوچی به تصویر کشیده شده بود.

بازی رزیدنت اویل ، پس از ساخت و انتشار آن در سال ۱۹۹۶ و برای کنسول پلی‌استیشن، چندین بار دیگر و در سال‌های بعد، برای کنسول‌های جدیدتر نیز طراحی و ساخته شد.

از جمله مشهورترین این طراحی‌های مجدد، بازی رزیدنت اویل بازسازی شده است، که بازهم توسط شینجی میکامی و این‌بار برای کنسول گیم‌کیوب ساخته شد.

به گفته میکامی رزیدنت ایول بازسازی شده، ۷۰٪ نسبت به نسخه پیشین، دچار تغییرات داستانی و ساختاری شده‌است.

این بازی، سرآغازی برای آغاز ساخت و فروش ده‌ها عنوان بازی ویدئویی، فیلم سینمایی و انیمیشنی، کتاب و رمان، موسیقی و بسیاری محصولات دیگر بود.

دانلود بازی resident evil برای pc دانلود resident evil برای کامپیوتر به دانلود بازی رزیدنت اویل کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ


بازی‌های اصلی رزیدنت اویل

بازی‌های فرعی رزیدنت اویل

سری بازمانده

  • رزیدنت ایول: بازمانده
  • رزیدنت ایول گیدن
  • رزیدنت ایول: بازمانده ۲: کد ورونیکا
  • رزیدنت ایول: هدف مرگ
  • رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی
  • رزیدنت ایول: مأموریت شهر راکون
  • نیروهای آمبرلا

سری شیوع ( Outbreak )

  • رزیدنت ایول: شیوع
  • رزیدنت ایول: شیوع: پرونده ۲

سری تاریخچه

  • رزیدنت ایول: تاریخچه آمبرلا
  • رزیدنت ایول: تاریخچه تاریکی

سری افشاگری‌ها

  • رزیدنت ایول: افشاگری‌ها
  • رزیدنت ایول: افشاگری‌ها ۲

فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی

انیمیشن‌های CGI

رمان‌های نوشته شده بر اساس بازی

  • رزیدنت ایول: دسیسه آمبرلا
  • رزیدنت ایول: پناهگاه کالیبان
  • رزیدنت ایول: شهر مردگان
  • رزیدنت ایول: دنیای زیرین
  • رزیدنت ایول: نمسیس
  • رزیدنت ایول: کد ورونیکا
  • رزیدنت ایول: آستانه بحران

resident evil Description

Resident Evil is a survival horror video game developed and released by Capcom originally for the PlayStation in 1996, and is the first game in the Resident Evil series. The game’s plot follows Chris Redfield and Jill Valentine, members of an elite task force known as S.T.A.R.S., as they investigate the outskirts of Raccoon City following the disappearance of their team members. They soon become trapped in a mansion infested with zombies and other monsters. The player, having selected to play as Chris or Jill at the start of the game, must explore the mansion to uncover its secrets.


 


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در اپارات

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


resident evil Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا