تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های شبکه و چندنفرهبازی های اکشن و شوتربازی های پیشنهادیبازی های کامپیوترگیم پاک 🎮 Game Paak

دانلود بازی Star Wars: Battlefront 2 + All Dlc-Celebration Edition – EMPRESS (بازی جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Star Wars: Battlefront 2 – همه نسخه ها + کرک + اپدیت 

دانلود Star Wars Battlefront 2 استار وارز بتل فرانت  “جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲”

دانلود بازی 2017 Star Wars: Battlefront II - همه نسخه ها + کرک + اپدیت + steampunks + codex + fitgirl

Star Wars Battlefront 2 استار وارز بتل فرانت  “جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲”

Star Wars: Battlefront 2 در طی مراسم و جشن بزرگ جنگ ستارگان، کمپانی محبوب الکترونیک آرتز به صورت رسمی از نسخه دوم بازی استار وارز بتل فرانت ۲ رونمایی کرد. در این مقاله، نگاهی مختصر به تمامی اطلاعات منتشر شده از بخش داستانی، گیم پلی و… می اندازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، همراه گیم پاک باشید.

جشن باشکوه جنگ ستارگان از تاریخ ۱۳ آوریل امسال (مصادف با ۲۴ فروردین ماه سال ۹۶) آغاز شده و در روز ۱۶ آوریل (مصادف با ۲۷ فروردین) در شهر زیبای اورلاندو واقع در ایالت فلوریدا آمریکا به پایان می رسد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Star Wars: Battlefront 2 + All Dlc-Celebration Edition – EMPRESS (بازی جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲)

در این رویداد، کارگردان و فیلم سازان از فصل و قسمت های جدید سریال سینمایی پرطرفدار جنگ ستارگان رونمایی کردند. البته از آنجا که بسیاری از بازی بازان و گیمرها علاقه زیادی به بازی جنگ ستارگان دارند، کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی نسخه دوم فرانچایز (مجموعه) Star Wars: Battlefront معرفی کرد.

دانلود بازی ۲۰۱۷ Star Wars: Battlefront II + کرک + اپدیت همه نسخه ها+ fitgirl (استار وارز بتل فرانت ۲)

پس از موفیت چشم گیر نسخه اول بازی استار وارز بتل فرانت و رسیدن به فروش ۱۴ میلیون واحدی، کمپانی ناشر با همکاری استودیوی دایس به فکر ساخت دنباله این مجموعه افتادند که در نهایت با انتشار اولین ویدیوی رسمی از بازی، نسخه دوم این مجموعه نیز معرفی شد.

در طی این جشن، جزئیات و اطلاعات بیشتری از بخش داستانی و چند نفره بازی در اختیار طرفداران مجموعه جنگ ستارگان قرار گرفت. همچنین کمپانی نامدار الکترونیک آرتز با عرضه اولین تریلر و تیزر رسمی بازی، تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

در این پست، به طور مختصر و مفید به تمامی اطلاعات منتشر شده و همچنین با دانلود بازی Star Wars: Battlefront 2 می پردازیم. همراه گیم پاک باشید…

بخش داستانی به بازی استار وارز بتل فرانت ۲ اضافه شد!

اگر نسخه اول سری Star Wars: Battlefront را تجربه کرده باشید، حتما اطلاع دارید که این نسخه از بخش داستانی محروم بود و بازیکنان باید به صورت چند نفره (مولتی پلیر) به مبارزه با یکدیگر بپردازند. اگرچه نبود بخش داستانی لطمه چندانی به فروش این عنوان وارد نکرد اما همچنان یکی از نقاط منفی بازی به شمار می رود.

کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی دایس از گذشته خود درس گرفتند و در نسخه دوم بازی جنگ ستارگان، علاوه بر طراحی بخش چند نفره، بخش داستانی مهیجی را به بازی اضافه کردند.

داستان اصلی بازی، بعد از اتفاقات فیلم سینمایی Return of the Jedi جریان دارد که بیشتر از همیشه بر روی شخصیت ایدن ورسیو (فرمانده امپریال) تمرکز دارد. البته این بدان معنا نیست که بازیکنان تا پایان بخش داستانی با فرمانده ایدن ورسیو سر و کار خواهند داشت بلکه شخصیت های دیگری از جمله کایلو رن، دارت ماول و لوک اسکای‌ واکر در این بخش حضور دارند.

پس از اتفاقات و نبردهای فیلم سینمایی Return of the Jedi، فرمانده ایدن ورسیو خواهان نابودی اتحاد ربل است. او تمام نیروها و تلاش خود را به کار می گیرد تا اتحاد ربل را از بین ببرد. در این میان، قطعا مشکلاتی وجود دارد که باید ابتدا به حل آن ها بپردازید.

بخش چند نفره بازی Star Wars: Battlefront II (استار وارز بتل فرانت ۲) چطور است؟

بدون شک عملکرد نسخه اول مجموعه  استار وارز بتل فرانت در بخش مولتی پلیر (چند نفره) بی نظیر بود. خوشبختانه استودیوی بازی ساز دایس بخاطر طراحی بخش داستانی، بخش چند نفره بازی را فراموش نکردند و این بخش در نسخه جدید بازی، قوی تر از پیش ظاهر می شود. در بخش چند نفره بازی Star Wars: Battlefront 2، نیروهای تروپر (سربازان) حضور دارند که در حالت کلی این نیروها به چهار کلاس Assault، Officer، Heavy و Specialist تقسیم می شوند.

همانند تمامی بازی های آنلاین، بازیکنان پیش از آغاز ماموریت یکی از چهار کلاس مذکور را انتخاب می کنند. هر کدام از کلاس ها، قابلیت های منحصر به فردی دارند که بازیکنان برای پیروزی در نبرد، باید با همکاری یکدیگر از قابلیت های این کلاس ها استفاده کنند.

طبق گفته سازندگان، بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی استار وارز بتل فرانت ۲ حداکثر گنجایش ۴۰ بازیکن را دارد تا محیطی کاملا مشابه فیلم های سینمایی جنگ ستارگان را به تصویر بکشاند.

دانلود بازی ۲۰۱۷ Star Wars: Battlefront II (استار وارز بتل فرانت ۲)

طبق سنت های همیشه، سیستم ارتقا و شخصی‌سازی نیز در این بخش وجود خواهد داشت که به کمک آن، بازیکنان پس از کسب امتیازات، می توانند سرباز خود را شخصی سازی کنند و قابلیت های آن را افزایش دهند.

سیستم ارتقا دهنده، باعث می شود که بازیکنان برای کسب امتیازات بیشتر خود را به چالش بکشند تا به عنوان پیروز نبرد انتخاب شوند چرا که برای ارتقا قدرت سلاح ها و ابزارات خود، به امتیازات درون بازی نیاز فراوانی دارید.

بخش نبردهای کهکشانی که نبودش در نسخه اول بازی استار وارز بتل فرانت حس می شد، در این نسخه به بازی اضافه شده است.

از آن جا که استودیوی Criterion وظیفه طراحی سفینه های این عنوان را برعهده گرفته است، بازیکنان به لطف وجود چنین وسایل نقلیه پرسرعت می توانند به کهکشان ها و سیاره های گوناگون سفر کرده و شخصیت های مورد علاقه خود به مبارزه با دشمنان بپردازند.عدم پشتیبانی از تقسیم صفحه نمایش (Split Screen) در ۲۰۱۷ Star Wars: Battlefront II

اگر شما جز بازیکنان حرفه ای پلتفرم پی سی به شمار می روید و برخی از عناوین ویدیویی را در چندین صفحه نمایش تقسیم می کنید، باید خدمت شما عرض کنیم که بازی Star Wars: Battlefront 2 از قابلیت تقسیم صفحه نمایش پشتیبانی نمی کند و خروجی تصویر بازی تنها بر روی یک صفحه نمایش قابل پخش خواهد بود. این خبر به صورت رسمی در رویداد جنگ ستارگان توسط سازندگان تایید گردیده شد. دانلود ۲۰۱۷ Star Wars: Battlefront II در ادامه…و بازهم

منتظر بخش Co-Op آفلاین در پلتفرم پی سی نباشید…

همان طور که اطلاع دارید، بسیاری از عناوین ویدیویی از قابلیت Co-Op یا همان بخش چند نفره آفلاین پشتیبانی می کنند. متاسفانه سازندگان در نسخه پلتفرم پی سی، از این قابلیت محبوب استفاده نکردند و تنها کاربران دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ قادر به تجربه بخش Co-Op به صورت آفلاین می باشند.

 

 


Star Wars Battlefront II is an upcoming action shooter video game based on the Star Wars film franchise. It is the fourth major installment of the Star Wars: Battlefront series and seventh overall, and a sequel to the 2015 reboot of the series. It is under development by EA DICE in collaboration with Criterion Games and Motive Studios, and published by Electronic Arts.


• حداقل سیستم موردنیاز

سیستم عامل: ویندوز ۷ SP1، ویندوز ۸٫۱ یا ویندوز ۱۰، همگی نسخه ۶۴ بیتی

پردازنده: AMD FX-6350 یا Intel Core i5 6600K

حافظه: ۸ گیگابایت رم

کارت گرافیک: AMD Radeon HD 7850 2GB یا NVIDIA GeForce GTX 660 2GB

دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱

اتصال آنلاین: اینترنت با حداقل سرعت ۵۱۲KBPS یا سریع‌تر

فضای موردنیاز هارددیسک: ۱۵ گیگابایت

• سیستم پیشنهادی

سیستم عامل: ویندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بیتی

پردازنده: AMD FX 8350 Wraith یا Intel Core i7 6700

حافظه: ۱۶ گیگابایت رم

کارت گرافیک AMD Radeon RX 480 4GB یا NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB

دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱

اتصال آنلاین : اینترنت با حداقل سرعت ۵۱۲KBPS یا سریع‌تر

فضای موردنیاز هارددیسک: ۱۵ گیگابایت


مشخصات بازی : 

 نام بازی : Star Wars Battlefront II (استار وارز بتل فرانت ۲)

 سبک بازی :  اکشن / شوتر اول شخص / شوتر سوم شخص / انلاین , چندنفره

 سال انتشار : ۲۰۱۷

• سازنده بازی : EA DICE

• انتشار دهنده : Electronic Arts

• انجین بازی : Frostbite 3

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

• قابلیت YES  : co -op

 صفحه بازی در استیم : No /  Click Here

• حجم بازی :  ۱ گیگابایت

• فرمت فایل : RAR / ISO

• امتیاز بازی : ۸۵ / ۱۰۰

• رمز فایل : netpaak.com

دانلود بازی استار وارز ۲ بتل فرونت ۲

بازی استار وارز ۲

بتل فرونت استار وارز ۲

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود بازی Star Wars: Battlefront 2 + All Dlc-Celebration Edition – EMPRESS (بازی جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲) اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی


 • لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان

دانلود فیلم Star Wars 1,2,3,4,5,6,7,8,9 – فیلم جنگ ستارگان از سال ۱۹۷۷ تا ۲۰۱۹ کالکشن HD

دانلود نسخه فشرده فیت گرل fitgirl Star Wars Battlefront II (استار وارز بتل فرانت ۲) بزودی…

دانلود نسخه فشرده کورپک Star Wars Battlefront II (استار وارز بتل فرانت ۲) بزودی…

دانلود نسخه کرک شده Star Wars Battlefront II (استار وارز بتل فرانت ۲) 

دانلود کرک Star Wars Battlefront II (استار وارز بتل فرانت ۲) بصورت جداگانه


‫11 دیدگاه ها

  1. سلام فایل انتخابی فیت گرل Optional – Arcade and MP File چجوری اجرا کنم
    هنگام نصب بازی فقط بازی نصب شد این رو باید کجا و چجوری انتقال بدم

  2. سلام میشه بگید این چجوری کار میکنه چیکار باید بکنیم اصلا اگه نیازی به این نباشه بازی اجرا میشه یا نه؟
    فایل انتخابی فیت گرل Optional – Arcade and MP File

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا