تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
کالکشن بازی هابازی های مخفی کاریبازی های نقش افرینی و جهان باز

دانلود بازی Assassins Creed Colletion – دانلود بازی اساسین کرید کالکشن – مجموعه فرقه قاتلین

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Assassins Creed برای pc دانلود Assassins Creed دانلود بازی اساسین کرید دانلود بازی فرقه قاتلین بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Assassins Creed برای pc دانلود Assassins Creed دانلود بازی اساسین کرید دانلود بازی فرقه قاتلین همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Assassins Creed Colletion – دانلود بازی اساسین کرید کالکشن – مجموعه فرقه قاتلین

assassin's creed collection

دانلود بازی Assassin’s Creed کیش یک آدم‌کش یا عقیدهٔ یک آدم‌کش اساسین کرید کالکشن

کیش یک آدم‌کش یا عقیدهٔ یک آدم‌کش (به انگلیسی: Assassin’s Creed) عنوان یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری است که توسط پاتریس دیسلیت،

جید ریموند و کوری می خلق شده‌است و به وسیلهٔ شرکت یوبی‌سافت توسعه و عرضه می‌شود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Assassins Creed Colletion - دانلود بازی اساسین کرید کالکشن - مجموعه فرقه قاتلین

اولین نسخه در این سری کیش یک آدم‌کش بود که در ۱۴ نوامبر ۲۰۰۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد.

ریشه این واژه به عربی برمیگردد (حشاشین)

 

*

*

کیش یک آدم‌کش تاریخ عرضه: ۱۴ نوامبر ۲۰۰۷  Assassin’s Creed 

کیش یک آدم‌کش یا کیش حشاشین که با نام‌های اسسینز کرید (به انگلیسی: Assassin’s Creed)، عقیدهٔ حشاشین، عقیده قاتل یا فرقه حشاشین نیز شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی در سبک ترکیبی مخفی‌کاری، اکشن-ماجراجویی و جهان باز است. این بازی توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و به وسیلهٔیوبی‌سافت منتشر شده‌است. کیش یک آدم‌کش در نوامبر ۲۰۰۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ انتشار یافت و نسخهٔ مایکروسافت ویندوز آن نیز در ۸ آوریل ۲۰۰۸ منتشر شد. نسخهٔ تبدیل‌شده و پیش‌درآمد این بازی برای نینتندو دی‌اس به نام کیش یک آدم‌کش: تاریخچه الطائر در ۵ فوریه ۲۰۰۸ عرضه شد.

داستان این بازی در دو زمان ۲۰۱۲ میلادی و زمان جنگ صلیبی سوم (۱۱۹۱) در سرزمین مقدس رخ می‌دهد. شخصیت اول آن در زمان حال، فردی به نام دسموند مایلز و در زمان گذشته، یکی از اعضای فرقه حشاشین به نام الطائر بن لا أحد است. دسموند زندگی جدش را با کمک دستگاهی به نام «آنیموس» شبیه‌سازی و بازآفرینی می‌کند. الطائر، از اجداد او، یک آدم‌کش ماهر در دوران جنگ صلیبی سوم بوده که به دلایلی آبروی خویش را در جامعه حشاشین از دست می‌دهد و برای بازگردانی این آبروی از دست رفته، باید مأموریت‌های متفاوتی را به اتمام برساند. بازیکن آزادانه الطائر را در چهار شهر دمشق، اورشلیم، عکا و مصیاف کنترل می‌کند. انجمن مخفی حشاشین از نزاریه و رمان الموتالهام گرفته شده‌است. این بازی اولین نسخه از مجموعه بازی‌های کیش یک آدم‌کش به‌شمار می‌رود.

بازی به‌طور کلی مورد ستایش قرار گرفت و در نقدها امتیازات خوبی دریافت کرد. منتقدین روایت داستان، جلوه‌های تجسمی، طراحی هنری و نوآوری در خلق یک مالکیت حقوقیرا تقدیر کردند، اگرچه بازی به دلیل داشتن ماهیت تکراری گیم‌پلی مورد انتقاد قرار گرفت. کیش یک آدم‌کش در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ سال ۲۰۰۶ از طرف منتقدان به عنوان بهترین بازی اکشن-ماجراجویی انتخاب شد. ادامه‌ای برای این بازی با عنوان کیش یک آدم‌کش ۲ در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ منتشر شد.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 


کیش یک آدم‌کش ۲ تاریخ عرضه: ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹  Assassin’s Creed 2

کیش یک آدم‌کش ۲ یا اساسینز کرید ۲ یا فرقه اساسین ۲ یا فرقه حشاشین ۲ (به انگلیسی: Assassin’s Creed II) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی ومخفی کاری و دومین قسمت از مجموعه بازی‌های کیش یک آدم‌کش است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته شده، و بوسیلهٔ یوبی‌سافت منتشر شد. این بازی داستانی غیرخطی دارد و در برای دستگاه‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰؛ و سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌است. ادامه‌ای بر این بازی با عنوانکیش یک آدم‌کش: برادری در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

داستان Assassin’s Creed 2

یکی از عواملی که باعث موفقیت نسخه قبلی و به احتمال زیاد این نسخه می‌شود، داستان بازی است. داستان بازی را یکی از بهترین نویسندگان بازی یعنی آقای کوری مینوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به سه نسخه اصلی مجموعه کیش یک آدم‌کش، شاهزاده ایران: دو سریر، شاهزاده ایران: در قلمرو جنگجویان و بتمن: ریشه‌های آرکهاماشاره کرد. داستان کیش یک آدم‌کش ۲ از جایی آغاز می‌شود که دزموند مایلز که به وسیله دستگاه «Animus» توانسته بود به دوران جنگ‌های صلیبی سفر کند و نکات ناگفته آن زمان را کشف کند به همراه دختر جوانی به نام لوسی استیل‌من که دستیار دکتر ویدیک بود، فرار کند. پس از اینکه آن‌ها موفق می‌شوند از دست مأموران امنیتی فرار کنند به محل جدیدی می‌روند که دستگاه «Animus 2» در آن قرار دارد. آن‌ها باز هم سعی دارند که به وسیله این دستگاه به گذشته بروند و در نقش یکی دیگر از اجداد دزموند که اتزیو آئودیتوره دا فیرنزه نام دارد به بخش نامعلوم دیگری از تاریخ دست پیدا کنند. آن‌ها در قرن پانزدهم به فلورانس می‌روند. در آن روز اتزیو تازه به دنیا آمده‌است. بعد از آن بازی به زمانی سفر می‌کند که دیگر اتزیو به مرد جوانی تبدیل شده‌است. خانواده اتزیو یکی از خانواده‌های مهم آن زمان فلورانس هستند که یک راز بزرگ را در خود دارند. پدر اتزیو که جیووانی نام دارد عضو یکی از گروه‌های حشاشین آن زمان است. اما اتفاقی باعث می‌شود که هویت پدر او فاش شود. هنگامی که مشخص می‌شود که جیووانی یکی از حشاشیون‌های معروف بوده‌است، دشمنان او و دو پسر دیگرش را به اعدام محکوم می‌کنند.

روز اعدام آن‌ها فرا می‌رسد و اتزیو در حالی شاهد اعدام عزیزانش است که کاری از دستش بر نمی‌آید. پس از اعدام، اتزیو قسم می‌خورد که انتقام خون پدر و برادرانش را از عاملین این اتفاق بگیرد. به همین دلیل اتزیو نیز راه پدرش را در پیش می‌گیرد و به گروه حشاشیون می‌پیوندد و پس از فرار از فلورانس با خواهر و مادرش به ویلای عموی خود یعنی ماریو آدیتوره در مونتریجونی می‌روند.او سپس شروع به انتقام‌گیری از دشمنان مردم و پدرش در ونیز، فلورانس و دیگر شهرهای ایتالیا می‌کند. در آخر متوجه می‌شود که سر دستهٔ عوامل قتل پدرش مردی است به نام رودریگو بورجیا که در واتیکان به سر می‌برد. اتزیو به آنجا رفته و به کمک سیب عدن که به دست او افتاده با رودریگو درگیر می‌شود سپس او را شکست داده اما نمی‌کشد. سرآخر در آنجا روحی را مشاهده می‌کند که از الهه‌های روم باستان است. او خود را مینروا معرفی کرده و در صحبت‌های خود هشداری دربارهٔ زمین و اتفاقاتی که قرار است برای آن بیفتد می‌دهد. مینروا در صحبت‌های خود به وضوح به دزموند مایلز اشاره می‌کند و نام او را می‌آورد، سپس دزموند به علت لو رفتن جای خود و دوستانش از آنیموس خارج شده و همگی فرار می‌کند و… لازم به ذکر است که در اول بازی لباس لوسی خونی است که می‌شود گفت نشانه درگیری او با مأموران امنیتی آبسترگو بوده‌است. همچنین دزموند در آخر قابلیت‌های اجداد خود را به دست می‌آورد.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش: برادری تاریخ عرضه: ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ Assassin’s Creed: Brotherhood

داستان درست بعد از پایان کیش یک آدمکش ۲ آغاز می‌شود هنگامیکه اتزیو با سردرگمی از سردابه بیرون می‌آید و می‌بیند که رودریگو بورجیا فرار کرده‌است. اتزیو همراه با عمویش ماریو آئودیتوره از رم خارج می‌شوند و به مونتریجونی باز می‌گردند. در بیرون آنیموس دزموند همراه با دوستانش به مونتریگونی در عصر حاضر آمده‌اند و آنیموس را در آنجا راه می‌اندازند. هنگامیکه ادزیو به مونتریجونی برمی‌گردد به بقیه می‌گوید که بورجیا را نکشته است. نیکولو ماکیاولی از این کار ناراحت می‌شود و مونتریجونی را ترک می‌کند. سپس اتزیو به سراغ کاترینا اسفورزا می‌رود و شب را با او سپری می‌کند. صبح فردا سربازان چزاره بورجیا (پسر رودریگو) به مونتریجونی حمله می‌کنند. ماریو در این حمله کشته می‌شود و کاترینا توسط سربازان دستگیر می‌شود. اتزیو همراه با مادر و خواهر خود و بقیه شهروندان فرار می‌کنند. او که تیر خورده و بیهوش شده بود هنگامیکه چشمانش را باز می‌کند خود را در رم می‌یابد. او ماکیاولی را پیدا می‌کند. نیکولو ماکیاولی به او می‌گوید که مردم رم از حکومت بورجیا ناراضی هستند و در تمام شهر بعضی از شهروندان با سربازان درگیر می‌شوند. اتزیو تصمیم می‌گیرد که آن شهروندان را با خود همراه کند و یک انجمن برادری در شهر برای مقابله با حکومت دایر کند. اتزیو تصمیم می‌گیرد ابتدا کاترینا را آزاد کند و به کاستلو می‌رود و در آنجا می‌بیند که چزاره مشغول معاشقه با خواهر خود لوسریزا است و به او قول داده که او را ملکه خود کند. اتزیو لوسریزا را گروگان می‌گیرد تا کاترینا را آزاد کند.

در ادامه اتزیو دوست قدیمی خود لئوناردو دا وینچی را نیز پیدا می‌کند و از او می‌خواهد سلاح‌های جدید برای او بسازد. بعد او گروه‌های دیگر را نیز با خود متحد می‌کند. خواهرش کلاودیا مسئول فاحشه‌ها، لا ولپه مسئول دزدها و بارتلومئو مسئول مزدورهای رم می‌شوند. رودریگو بورجیا وقتی متوجه می‌شود که چزاره به او خیانت کرده تصمیم می‌گیرد او را مسموم کند ولی چزاره توسط لوسریزا می‌فهمد و رودریگو را می‌کشد. سپس چزاره عشق به لوسریزا را فراموش می‌کند و او را تهدید می‌کند که اگر مکان سیب عدن را نگوید او را می‌کشد. اتزیو سیب را بدست می‌آورد و چزاره فرار می‌کند. اتزیو در ادامه تمام متحدان و دوستان چزاره را از میان برمی‌دارد و با سیب سربازان چزاره را نیز می‌کشد. سپس سربازان پاپ جدید از راه می‌رسند و چزاره را به جرم خیانت، قتل و زنای با محارم دستگیر می‌کنند ولی چزراه می‌گوید که هیچ انسانی نمی‌تواند او را بکشد. ادزیو که از این حرف نگران بود، به وسیلهٔ سیب محل چزاره را پیدا می‌کند. او امور آدمکش‌ها را به ماکیاولی می‌سپارد و خودش به اسپانیا می‌رود و در آنجا می‌بیند که چزاره قلعه ویانا را محاصره کرده‌است. او چزاره را شکست می‌دهد ولی چزاره همچنان می‌گوید که هیچ انسانی نمی‌تواند او را بکشد. ادزیو هم او را از ارتفاع پرتاب می‌کند تا سرنوشت او را بکشد. بعد او سیب را به کولوسئوم می‌برد و در آنجا مخفی می‌کند. سپس دزموند با دوستانش به کلسیوم می‌روند و به جایی می‌رسند که اتزیو سیب را در آنجا مخفی کرده بود؛ ولی در آنجا اتفاقی می‌افتد و دزموند دوباره آن روح که خود را مینروا معرفی کرده بود (همان الهه روم باستان) می‌بیند اما بقیه مینروا را نمی‌بینند. مینروا کاری می‌کند که پس از اینکه دزموند سیب عدن را بر می‌دارد زمان می‌ایستد و دزموند و دوستانش نمی‌توانند حرکت کنند. در پایان دزموند بدون اختیار لوسی را با خنجر پنهان خود می‌کشد و بازی به پایان می‌رسد. در دی‌ال‌سی‌های این بازی مشخص می‌شود که خود لوسی خیانتکار بوده‌است و قرار بوده بعد از پیدا کردن سیب محل آن را لو دهد.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 


 

کیش یک آدم‌کش: افشاگری‌ها تاریخ عرضه: ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱  Assassin’s Creed: Revelations

داستان این بازی در ادامهٔ داستان بازی پیشین این سری، کیش یک آدم‌کش: برادری می‌باشد. دسموند، پس از بیهوش شدن در انتهای بازی برادری، در جزیرهٔ آنیموس به هوش می‌آید. جزیرهٔ آنیموس مکانی مجازی برای انسان‌ها و نمونه‌هایی است که به صورت مرده یا در حالت کما، وارد دنیای مجازی آنیموس می‌گردند. او در این جزیره با کلای کژمارک مواجه می‌شود. کژمارک نمونه شماره ۱۶ شرکت آبسترگو بود. دسموند پس از صحبت‌هایی با کژمارک، وارد دروازهٔ آنیموس شده و شاهد رخدادهای پیش‌آمده برای اتزیو آئودیتوره، در دوران رنسانس می‌شود. اتزیو، پس از پایان یافتن رویدادهای کیش یک آدم‌کش: برادری، برای یافتن پرسش‌های خود، پیرامون پیشینهٔ اساسین‌ها و نیای افسانه‌ای خود، الطائر ابن لا احد، مسیر قلعه مصیاف را در پیش می‌گیرد؛ مکانی که تا چند سده پیش از او، محل حضور و فعالیت‌های الطائر و گروه اساسین‌ها بود. اتزیو در پی یافتن کتابخانه‌ای مخفی در درون این محوطه است، که متعلق به الطائر بوده‌است. او موضوع کتابخانه مخفی را، از آخرین یادداشت‌های پدرش، جیووانی آئودیتوره متوجه می‌شود. وی پس از رسیدن به قلعه مصیاف، با حمله تمپلارها مواجه شده و شهر را در تصرف آن‌ها می‌بیند. اتزیو پس از نجات یافتن از این حمله، به سوی کتابخانه مخفی الطائر حرکت کرده و سرانجام آن را می‌یابد اما ورودی این مکان اسرارآمیز بسته بوده و توسط ۵ کلید باز می‌شود. اتزیو درمی‌یابد که این ۵ کلید در قسطنطنیه مخفی شده‌است، پس بی‌درنگ به سمت قلب امپراتوری عثمانی حرکت می‌کند. وی پس از رسیدن به قسطنطنیه بایوسف تعظیم آشنا می‌شود؛ یوسف رهبر گروه اساسین‌های قسطنطنیه بوده و بنابراین، اتزیو اینک با اساسین‌های ترک، در راه رسیدن به اهداف خود هم‌پیمان می‌شود.

الطائر در زمان حمله مغول به مصیاف، مجموعه دستخط‌های خود، به همراه کلیدهای کتابخانه مخفی را به نیکولو پولو (پدر مارکو پولو) سپرد و از او خواست تا آن‌ها را در جایی امن قرار دهد. او کلیدها را در قسطنطنیه پنهان کرد. اتزیو در جریان جستجو برای یافتن این کلیدها، از گروه اساسین‌های ترک نیز کمک می‌گرفت و آن‌ها را در راه رهایی بخشیدن قسطنطنیه از نفوذ تمپلارها یاری می‌کرد. اتزیو با یافتن هر کلید توانایی مشاهده بخشی از رویدادهای پیش‌آمده برای الطائر، پس از قتل المعلم را می‌یافت. او پس از به دست آوردن ۵ کلید، به سمت قلعه مصیاف حرکت کرده و وارد این مکان اسرارآمیز می‌شود. مکانی که در آن، الطائر را به شکل مرده و اسکلت شده می‌یابد. الطائر، پس از قرار دادن «سیب عدن» در مکانی امن در همان کتابخانه، بر روی یک صندلی نشسته و جان خود را از دست می‌دهد.

اتزیو پس از ادای احترام به الطائر به سمت سیب عدن حرکت می‌کند، اما با این اندیشه که این شئ اسرارآمیز در جای امنی قرار دارد، از برداشتن آن خودداری می‌کند.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش ۳ تاریخ عرضه: ۳۱ اکتبر ۲۰۱۲  Assassin’s Creed III

این بار داستان در نیمهٔ قرن ۱۸ (بین سال‌های ۱۷۵۳ و ۱۷۸۳) اتفاق می‌افتد، جنگ بین تمپلارها و حشاشین هنوز ادامه دارد و در دنیای تازه کشف شده آمریکا اتفاق می‌افتد و مهمترین موضوع این است که ما شاهد انقلاب آمریکا هستیم. در این دوره نیروهای اشغال‌گر بریتانیایی با نیروهای متحد آمریکایی به رهبری جرج واشینگتن در حال جنگ و مبارزه هستند در این میان یک مرد بومی آمریکایی که عضو گروه قاتلین است وارد میدان جنگ می‌شود و با فرمانده جرج واشینگتن پیمان یاری می‌بندد و او را در جنگ‌ها یاری می‌کند.

شخصیت اصلی بازی یک دورگه انگلیسی-آمریکایی بومی با نام انگلیسی Connor و نام بومی Ratonhnhaké:ton می‌باشد. وی میان قبیلهٔ Mohawk بزرگ شده‌است و پس از اینکه روستای محل زندگی‌اش توسط افراد ناشناس به آتش کشیده می‌شود و در طی آتش سوزی مادرش کشته می‌شود، وی برای انتقام از آنجا کوچ می‌کند. بازی در شهرهایی چون بوستون و نیویورک در سال‌های ۱۷۵۳ تا ۱۷۸۳ جریان دارد. داستان زمان حال بعد از بهوش آمدن دزموند از کما شروع می‌شود که آن‌ها شروع به کاوش در معبد اسرار آمیز که توسط تمدن اولیه ساخته شده می‌کنند و با سیب عدن در آن را باز می‌کنند، اما برای در دوم نیاز به کلید پیدا کردن است که از این قسمت دزموند وارد آنیموس می‌شود و سرگذشت یکی دیگر از اجداد خود یعنی هیثم کنوی سپس کانر می‌پردازد. در نهایت دزموند با گفته‌های جونو در معبد خود را فدا می‌کند که حادثه‌ای که باعث انقراض تمدن اولیه شده بود و در سال ۲۰۱۲ بار دیگر اتفاق می‌افتاد جلوگیری شود؛ و این‌گونه دزموند جهان را نجات می‌دهد.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه تاریخ عرضه: ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ Assassin’s Creed IV: Black Flag

کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه (به انگلیسی: Assassin’s Creed IV: Black Flag) یک بازی ویدئویی در سبک تاریخی، اکشن-ماجراجویی، مخفی‌کاری و جهان باز است که توسط استودیو یوبی‌سافت مونترال طراحی و ساخته شده‌است. عرضه جهانی این بازی برای سه کنسول بازی پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و وی یو، در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ انجام پذیرفت. نسخه‌های ویژه پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز به ترتیب در ۱۵ و ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ و سرانجام نسخه مایکروسافت ویندوز آن نیز در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد.

این بازی، ششمین عنوان قابل نصب در این سری و چهارمین شماره از سری اصلی بازی‌های کیش یک آدم‌کش است. رویدادهای این بازی در دوران طلایی دزدی دریایی رخ می‌دهد؛ جایی که ادوارد کن‌وی به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های خیالی خط خون الطائر ابن لا احد، در نقش یک اساسین ظاهر شده و این بار کارائیب ابتدای قرن هفدهم را به عنوان قسمتی دیگر از تاریخ، بازگویی می‌کند. شخصیت اصلی بازی پدر بزرگ کانر خواهد بود.

دوره طلایی دزدان دریایی کارائیب، یکی از دوران‌های مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ بشر است. این دوره شامل کشف ثروت‌های مادی و معنوی بسیاری در دنیای جدید بود که از قاره جدید به مقصد اروپا و کشورهای قدرتمند آن انتقال می‌یافت. در این میان، کارائیب به عنوان گلوگاه اصلی این مسیر، شاهد ظهور دزدان و راهزنان دریایی شد که برای یک دوره نسبتاً طولانی، از طریق قدرت‌های نظامی و مالی کسب شده، در این منطقه جهان در قامت قدرتی شکست‌ناپذیر پدیدار شدند. کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه، بازگویی این تاریخ از طریق دنبال کردن داستان شخصیتی خیالی به نام ادوارد کن‌وی است.

داستان

داستان کیش یک آدم‌کش ۴ : پرچم سیاه، همانند شماره‌های قبلی این سری، در دو زمان روایت می‌گردد؛ نمایش زمان حال و نمایش یک دورهٔ تاریخی. پس از مرگ دسموند مایلز در پایان نسخه سوم این سری، شرکت آبسترگو با برداشت نمونه‌ای از بدن وی، به این قابلیت دست پیدا کرد تا بتواند از طریق حافظه ژنتیکی او، به مشاهده سرگذشت اجداد وی بپردازد. بازگویی دوره حال در این بازی در حقیقت بر عهده یکی از کارمندان شرکت آبسترگو است که از طریق آنیموس و بارگذاری نمونه ژنتیکی دسموند مایلز در آن، به مشاهده سرگذشت اجداد دسموند می‌پردازد. بخش تاریخی این بازی، مشاهده رویدادهای پیش آمده برای ادوارد کن‌وی است. او یک دزد دریایی بود و در ابتدای قرن هفدهم و دوره طلایی دزدان دریایی می‌زیست و همانند دیگر اجداد دسموند، یک اساسین بود.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش: سرکش ۲۰۱۴ Assassin’s Creed Rogue

داستان این بازی به شخصیتی به نام «شِی پاتریک کورماک» (به انگلیسی: shay patric cormac) بر می‌گردد که به دلیل اشتباه حشاشین که در زلزله و قتل و عام مردم توسط قطعه‌ای از تمدن اولیه خود را مقصر می‌داند و با کتابی که در آن راهنمایی‌هایی برای پیدا کردن تکه‌های تمدن اولیه نوشته را برداشته و از محفل فرار می‌کند. اما در میان راه توسط دوستان خود محاصره شده و توسط یکی از همکاران خود مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و از صخره سقوط می‌کند؛ و بعدها توسط یک پیر مرد و پیرزن که در حال گشت‌زنی در دریا بودند پیدا می‌شود و در نهایت برای انتقام به شوالیه‌های معبد می‌پیوندد، و فکر می‌کند مورد خیانت واقع شده‌است و قصد نابودی حشاشین کلونی‌نشین را دارد و با اکثر شوالیه‌های معبدی که در کیش یک آدم‌کش ۳ وجود داشتند بر می‌خورد، اما نه به عنوان یک دشمن، بلکه به عنوان یک متحد و همکار برای نابودی سران حشاشین و یافتن تکه‌های عدن تلاش می‌کند.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش: وحدت تاریخ عرضه: ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴ Assassin’s Creed Unity

کیش یک آدم‌کش: وحدت (به انگلیسی: Assassin’s Creed: Unity) یک بازی ویدئویی به سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری از مجموعه بازی‌های کیش یک آدم‌کش است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و به‌وسیلهٔ شرکت یوبی‌سافت در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی هفتمین بازی بزرگ سری کیش یک آدم‌کش و بعد از کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه است. اتفاقات این قسمت از بازی در دوره انقلاب فرانسه رخ می‌دهد. این اولین نسخه در این مجموعه بود که فقط بر روی کنسول‌های نسل هشتم منتشر می‌شود. کیش یک آدم‌کش: وحدت برای اولین بار دارای بخش گیم پلی گروهیاست و همچنین دارای داستانی زیبا می‌باشد در این سری شخصیت نقش اول بازی آرنو دوریان (به انگلیسی: Arno dorian) نام دارد. آرنو در سنین کودکی و نوجوانی پدر و مادر خود را از دست می‌دهد و به فرقه اساسین‌های فرانسه می‌پیوندد.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش: سندیکا تاریخ عرضه: ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵  Assassin’s Creed Syndicate

کیش یک آدم‌کش: سندیکا (به انگلیسی: Assassin’s Creed Syndicate) یک بازی ویدئویی تاریخی در سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری است که بوسیلهٔ یوبی‌سافت کبک توسعه یافته و توسط یوبی‌سافت عرضه شده‌است. این بازی در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ برای کنسول‌های نسل هشتم، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵ نیز برای مایکروسافت ویندوز عرضه شد. این نهمین قسمت از مجموعه اصلی اساسینز کرید به شمار می‌رود که داستان آن ۷۵ سال پس از اتفاقات نسخهٔ کیش یک آدم‌کش: وحدت رخ می‌دهد. داستان بازی در دوره ویکتوریا شهر لندن اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های قابل کنترل در این نسخه دوقلوهای آدم‌کش جیکوب و ایوی فرای هستند.

داستان : این بازی در سال ۱۸۶۸ در لندن قلب کشور انگلستان رخ می‌دهد در حالی که انقلاب صنعتی در این شهر اوج گرفته و شورش و خرابی‌های بسیاری را به بار آورده است یک برادر و خواهر به نام‌های جیکوب و ایوی فرای که از محفل اساسین‌ها می‌باشند همراه هم قدم بر این شهر می‌گذارند.

این دو پس از دریافت نامه هنری گرین، از معدود اساسین‌های باقی مانده در شهر لندن، از شهر خود به لندن می‌آیند تا با ورود به جریانات و درگیری‌های انقلاب صنعتی، رهبری گروهی از مخالفان را در برابر تمپلارها به رهبری کرافورد استاریک بر عهده گیرند.

در این مبارزه شخصیت‌های بسیاری از جمله ملکه ویکتوریا، الکساندر گراهام بل، چارلز داروین، چارلز دیکنز، فردریک آبرلین، بنجامین دیزرایلی و کارل مارکس این برادر و خواهر را حمایت می‌کنند. جیکوب هدفش بازپس‌گیری لندن از تمپلارها است ولی خواهرش هدفش رسیدن به کفن عدن است.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش ریشه‌ها تاریخ عرضه: ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ Assassin’s Creed Origins

کیش یک آدم‌کش: ریشه‌ها یا اساسینز کرید اوریجینز (به انگلیسی: Assassin’s Creed Origins) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی وجهان باز است که توسطیوبی‌سافت مونترآل ساخته شده، و بوسیلهٔ یوبی‌سافت در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی دهمین نسخه اصلی در مجموعه بازی‌های کیش یک آدم‌کش به‌شمار می‌رود که پس از کیش یک آدم‌کش: سندیکا در سال ۲۰۱۵، منتشر شد. داستان این بازی دربازه زمانی ۴۹ تا قبل از میلاد و در دوران بطلمیوسی روایت و به نوعی مقدمه‌ای بر این سری محسوب می‌شود. این قسمت فاقد بخش چند نفره است.

داستان این قسمت همانند سایر قسمت‌ها اقتباسی از مجموعه ای از حوادث تاریخی است و به نوعی مقدمهٔ این سری بازی محسوب می‌شود. در این قسمت به سرچشمه تضاد و مناقشه میان حشاشین، که با آزادی برای صلح مبارزه می‌کنند و شوالیه‌های معبد، که خواهان صلح از طریق نظام هستند می‌پردازد. رخدادهای اساسینز کرید اوریجینز در پادشاهی بطلمیوسی مصر باستان اتفاق می‌افتد و حول شخصیت بایِک، یک مدجای است که برای محافظت از مردم خود در برابر تهدید تلاش می‌کند؛ و همسر او شخصی به نام آیا است و در این میان اختلافات میان مصر و روم شدید تر شده و بایک و ملکه کلئوپاترا علیه مصر و پادشاه بطلیموسی کار می‌کند.

در این میان دشمنان اصلی ژولیوس سزار و شاه بطلیموسی و ملکه کلئوپاترا است

داستان در زمان حال نیز روایت گر یک زن با نام لیلا حسن است، که از طرف آبسترگو مأمور شده تا مأموریتی را انجام دهد، و از این طریق او با محفل آساسین ارتباط بر قرار می‌کند ولی کاملاً به آن‌ها نمی‌پیوندد

و بخش اصلی داستان انتقام بایک (شخصیت اصلی بازی) از باستانیان (نام قبلی تمپلارها) را در بر می‌گیرد؛ و نام آساسین‌ها در این برهه زمانی مخفی شدگان یا پنهان شدگان می‌باشد؛ و مخفی شدگان توسط بایک و آیا (همسر بایک که با نام امونت شناخته می‌شود) تأسیس شد، بایک ابتدا برای انتقام پسر خود دست به کشتار باستانیان زد و همچنین به علت یک مدجای بودن (مدجای در واقع محافظان فرعونیان بودند اما با این حال…) از مردم عادی حمایت می‌کند.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


کیش یک آدم‌کش ادیسه تاریخ عرضه: ۵ اکتبر ۲۰۱۸ Assassin’s Creed Odyssey

کیش یک آدم‌کش: ادیسه (به انگلیسی: Assassin’s Creed: Odyssey) یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط یوبی‌سافت کبک توسعه یافته‌است و بوسیلهٔ یوبی‌سافت در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ برای سکوهای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ (تنها در کشور ژاپن) منتشر شد. به طور کلی این نسخه بیستمین قسمت از مجموعه بازی‌های کیش یک آدم‌کش است و پس از کیش یک آدم‌کش ریشه‌ها هفتمین قسمت اصلی در این سری به‌شمار می‌رود. داستان بازی نسبت به نسخهٔ قبل قدیمی‌تر است و روایت داستان تاریخی از جنگ پلوپونز میان اسپارت و آتن را بازگو می‌کند.

بازیکن در این نسخه قادر است در ابتدای بازی از بین دو جنسیت مذکر (آلکسیوس) و مؤنث (کاساندرا) یکی را انتخاب کرده و بازی را به اتمام برساند.

لینکهای های دانلود بدستور فیلترینگ برداشته شد . 

 


دانلود بازی Assassins Creed برای pc دانلود Assassins Creed دانلود بازی اساسین کرید دانلود بازی فرقه قاتلین کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 

دانلود بازی Assassin’s Creed Odyssey دانلود بازی Assassin’s Creed Originsدانلود بازی Assassin’s Creed Syndicate دانلود بازی Assassin’s Creed Syndicate دانلود بازی Assassin’s Creed Unity دانلود بازی Assassin’s Creed Rogueدانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag دانلود بازی Assassin’s Creed 2 دانلود بازی Assassin’s Creed 3 دانلود بازی Assassin’s Creed 1


Assassin’s Creed Description

Assassin’s Creed is an action-adventure stealth video game franchise created by Patrice Désilets, Jade Raymond and Corey May, developed and published by Ubisoft using the game engine Anvil Next. It depicts in the centuries-old struggle, now and then, between the Assassins, who fight for peace with free will, and the Templars, who desire peace through control. The series features historical fiction, science fiction and characters, intertwined with real-world historical eventsand figures. For the majority of time players would control an Assassin in the past history, while they also play as Desmond Miles or an Assassin Initiate in the present day, who hunt down their Templar targets.wiki


 


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در اپارات

تماشای تریلر بازی در یوتیوب

 ورود به بخش گیم 

اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی

دانلود بازی Assassin’s Creed Odyssey دانلود بازی Assassin’s Creed Origins

دانلود بازی Assassin’s Creed Syndicate دانلود بازی Assassin’s Creed Syndicate دانلود بازی Assassin’s Creed Unity دانلود بازی Assassin’s Creed Rogue

دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag دانلود بازی Assassin’s Creed 2 دانلود بازی Assassin’s Creed 3 دانلود بازی Assassin’s Creed 1


‫2 دیدگاه ها

  1. خواب برای چی عنوان این بازی هارو گذاشتید اما لینک های اون رو برداشتید
    اصلا از این کار شما راضی نیستم با اینکه سایت خوبی دارید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا