تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های سرگرم کننده

دانلود بازی Black Mirror 3 + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر (آینه سیاه ۳)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Black Mirror 3 + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر (آینه سیاه 3)

دانلود بازی Black Mirror 3 + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر (آینه سیاه ۳)

بازی Black Mirror 3 همان گونه که از نامش پیداست سومین نسخه ی رسمی از سری بازی های آینه سیاه می باشد که در سال ۲۰۱۱ به صورت انحصاری برای رایانه های شخصی منتشر گردید.

مجموعه آینه سیاه، از آن دست از عناوینی می باشد که دسته ی خاصی از گیمرهای علاقه مند به ژانر ماجراجویی را هدف قرار داده است. داستان قوی و از سویی گیم پلی طولانی و بلند از جمله مهم ترین خصوصیات سری بازی های آینه سیاه می باشد که در Black Mirror 3 نیز ادامه داشته است.

در حقیقت آینه سیاه مجموعه ای است که از همان ابتدا روندی نسبتا صعودی داشته و شاید پیشرفت آن نسبت به نسخه ی اول محسوس نباشد، اما حداقل می توان مطمئن بود که پسرفتی نیز گریبان بازی را نگرفته است.  دانلود بازی Black Mirror 3 در ادامه

netpaak.ir telegram دانلود بازی Black Mirror 3 + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر (آینه سیاه ۳)
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

درباره بازی Black Mirror 3 :

آینه سیاه ۳ توسط کمپانی مرحوم ! HQ Nordic انتشار یافته است و در سال عرضه علاوه بر جذب نگاه گیمرها، میانگین خوبی نیز از وبسایت متاکریتیک دریافت کرد. هم اکنون Black Mirror 3 نمره ی میانگین ۷۵ درصد را در متا کسب کرده که یک امتیاز بسیار خوب برای یک بازی ماجراجویی به حساب می آید.

بازی هم چنین نظر کاربران شبکه ی استیم را نیز جذب کرده، به طوری که هم اکنون با نمره ی ۹ از ۱۰ در استیم یکی از بازی های خوب ژانر ادونچر محسوب می شود. در ادامه شما را به تماشای تریلری از گیم پلی بازی دعوت می کنیم و امیدواریم که Black Mirror 3 همان چیزی باشد که هر گیمری از آن انتظار دارد.

برای دانلود بازی Black Mirror 3 با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Black Mirror 3 برای pc – دانلود بازی آینه سیاه ۳

دانلود بازی کامپیوتر Black Mirror 3 دانلود بازی Black Mirror 3 دانلود Black Mirror 3 برای pc


Black Mirror 3 Description

Black Mirror is a British science fiction anthology television series created by Charlie Brooker and produced by Zeppotron for Endemol. It mainly focuses on humanity’s relationship to technology and its consequences.[1] As of 5 June 2019, 22 episodes of Black Mirror have been released across five series, including one special. Additionally, an interactive film was released between series four and five, as part of the anthology. The episodes vary between 41 and 89 minutes in length.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

Operating System: Microsoft Windows XP SP3
Processor: Pentium IV 1.4 GHz or faster
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 128 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DX 9


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا