تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های فکری و معمایی

دانلود بازی Black Mirror 4 + ALL DLC نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده – دانلود آینه سیاه ۴ برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Black Mirror IV

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Black Mirror IV برای کامپیوتر – دانلود Black Mirror IV برای pc – دانلود بازی آینه سیاه ۴  دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی

دانلود بازی Black Mirror 4 , دانلود Black Mirror 4  – دانلود بازی آینه سیاه ۴ کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Black Mirror IV + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc

 

داستان بازی Black Mirror زندگی شخصیت دیوید گوردون را روایت می‌کند. مردی که هیچ‌وقت پدر خود را به خوبی نشناخت و در شوک فراخوانده شدن به خانه‌ی اجدادی‌اش در ارتفاعات اسکاتلند به دلیل خودکشی پدرش به سر می‌برد. دیوید از جزئیات هفته‌های آخر زندگی پدرش اطلاعاتی ندارد، اما شرایط مرگ او تا حدودی عجیب و غریب است.

دیوید از بهانه‌ی بررسی ارث و میراث برای ملاقات با خانواده‌ای که تاکنون اعضای آن را ندیده بود و بررسی معمای مرگ پدرش در قلعه‌ای که در آن بزرگ شده بود، استفاده می‌کند. با کابوس و رویاهایی که او را مجبور به شب زنده‌داری می‌کند، دیوید ترس این را دارد که سرنوشتش به گونه‌ای باشد که به عاقبت پدرش دچار و به مسیر دیوانگی و مرگ منتهی شود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Black Mirror 4 + ALL DLC نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده – دانلود آینه سیاه ۴ برای کامپیوتر
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

آیا همان‌گونه که پدرش باور داشت، نفرینی وجود دارد که نسل به نسل خانواده‌ی او را شکار می‌کند؟ یا معمایی در لابه‌لای دیوارهای سرد قلعه‌ی بلک میرور پنهان شده است؟ این به دیوید بستگی دارد تا این حقیقت وحشتناک را فاش کند.

طبق اعلام THQ Nordic، دانلود بازی Black Mirror هم مانند بازی‌های قبلی این مجموعه، ویژگی‌های ژانر وحشت گوتیک همراه با جو دیوانگی و روان‌پریشی منحصربه‌فردش را به همراه خواهد داشت.

اولین نسخه از این مجموعه‌ی بازی، در سال ۲۰۰۴ و با عنوان The Black Mirror منتشر شد، که دو اسپین‌آف به نام‌های Black Mirror II در سال ۲۰۰۹ و Black Mirror III محصول سال ۲۰۱۱ را به همراه داشت.این بازی جدید، یک بازسازی است و نیازی نیست که اطلاعاتی در مورد داستان سه نسخه‌ی پیشین داشته باشید؛ چرا که این بازی، یک داستان جدید و مستقل را دنبال خواهد کرد.


سیستم مورد نیاز بازی Black Mirror IV

OS: Window 7, 8, 8.1, 10 (64bit)
Processor: Intel Q9650 / AMD Phenom II X4 940
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX660 / Radeon 7870 – ۲GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 11 GB available space

پیج بازی در :  Wiki – Youtube – Steam


تریلر بازی 

لینک دانلود بازی Black Mirror IV

حجم بازی : ۳٫۵ گیگابایت

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم


دانلود بازی Black Mirror 3 + ALL DLC (آینه سیاه ۳)

دانلود بازی Black Mirror 2 + ALL DLC (آینه سیاه ۲)

دانلود بازی The Black Mirror 1 + ALL DLC (آینه سیاه ۱)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا