تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کم حجمبازی های نقش افرینی و جهان باز

دانلود بازی Citizens of Space + dlc + نسخه فشرده fitgirl , corepack (شهروندان فضا)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Citizens of Space + dlc + نسخه فشرده fitgirl , corepack (شهروندان فضا)

دانلود Citizens of Space برای pc

دانلود بازی Citizens of Space + dlc + نسخه فشرده fitgirl , corepack (شهروندان فضا)

Citizens of Space دنباله یکی از محبوب ترین بازی های مستقل است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و توانست محبوبیت فراوانی را برای خودش دست و پا کند. این عنوان در حقیقت شماره ی دوم بازی Citizens of Earth می باشد که تا به امروز یکی از شناخته شده ترین و مشهور ترین بازی های مستقل است.

حال نسخه ی دوم این بازی چند روزی است که در استیم منتشر شده و از قضا توانسته نگاه ها را به سمت خودش بکشاند. ما نیز تصمیم گرفته ایم تا نسخه ای فشرده شده از این عنوان را برای شما آماده کنیم. دانلود بازی Citizens of Space در ادامه

درباره بازی Citizens of Space :

بازی Citizens of Earth که یک بازی خوب در سبک نقش‌ آفرینی بود، در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو آتلوس منتشر شد. این بازی با ایده‌های خلاقانه‌ای که داشت، اگرچه خالی از ایرادهای فنی و تکنیکی نبود، اما توانسته بود با الهام‌گیری از بازی Earthbound، محبوبیت خاصی در آن زمان پیدا کند.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Citizens of Space + dlc + نسخه فشرده fitgirl , corepack (شهروندان فضا)

شاید کسی فکرش را نیز نمی‌کرد که پس از ۴ سال دنباله‌ای برای آن با نام بازی Citizens of Space توسط کمپانی سگا معرفی شود. داستان بازی Citizens of Earth شما را در نقش مسئول و رئیس کل کره زمین قرار می‌داد و شما باید در قالب ماموریت‌هایی که به شما محول می‌شد، افراد بزرگ و مهم را متقاعد می‌کردید تا به گروه مخصوص شما ملحق شوند.

هریک از شخصیت‌های داخل بازی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود بود و در کل این بازی تجربه‌ای خوب و به‌یادماندنی را به بازیکنان خود منتقل کرد. در بازی Citizens of Space اما داستان فرق می‌کند و شما در نقش یک سفیر و مامور از دنیای زیبا و آبی خودمان یعنی زمین، ماموریت دارید تا در ابتدا کره‌ی زمین را که گم شده است، پیدا کنید و تلاش کنید برای این کار تمامی کهکشان را متحد کنید.

در تریلر بازی شاهد سیستم عمیق‌تر و بهتری برای مبارزات و سایر مکانیزم‌های بازی هستیم. البته در نظر داشته باشید که در این‌جا جزییات زیادی از گیم‌پلی بازی مشخص نیست و باید برای مطلع شدن از نحوه‌ی کارکرد و تفاوت‌هایی که این نسخه با نسخه‌ی قبلی دارد، برای تریلر بعدی صبر کنیم. امیدواریم که این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

برای دانلود بازی Citizens of Space با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Citizens of Space برای pc – دانلود بازی شهروندان فضا

دانلود بازی کامپیوتر Citizens of Space دانلود بازی Citizens of Space دانلود Citizens of Space برای pc


تریلر این بازی

Description

Citizens of Space Description

Story! It’s your first day as the newly appointed Ambassador of Earth! Ah, smell that? That’s the smell of the slow-but-inexorable bureaucracy that keeps this

سیستم مورد نیاز بازی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 940
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 250 or AMD Radeon HD 6670, 1 GB VRAM
Storage: 21 GB available space

لینک های دانلود

دانلود بازی Citizens of Space با حجم ۱ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا