تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های نوستالژی گیم

دانلود بازی Conflict Denied Ops نبرد حمله سری برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Conflict Denied Ops دانلود Conflict Denied Ops برای کامپیوتر به دانلود بازی نبرد حمله سری بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Conflict Denied Ops دانلود Conflict Denied Ops برای کامپیوتر به دانلود بازی نبرد حمله سری همراه کرک

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Conflict Denied Ops نبرد حمله سری

دانلود بازی Conflict Denied Ops نبرد حمله سری

Conflict Denied Ops یک بازی ویدیویی اکشن تیراندازی شخص اول است که توسط Pivotal Games و توسط Eidos Interactive در سال ۲۰۰۸ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

این نسخه پنجمین سری از بازی های Conflict است.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Conflict Denied Ops نبرد حمله سری برای کامپیوتر

شرکت Pivotal Games از شخص سوم به شخص اول مهاجرت کرد و این کار قصد تغییر بزرگ و رقابت با شرکت های بزرگ دیگر را دارد و نیز از شخصیت چهار نفره به دو نفره تغییر پیدا کرد. داستان بازی نیز بسیار جذاب تر شده و گرافیک بازی به طور چشم گیری افزایش یافته و گیم پلی روان همه چیز را به نفع خود رقم زد.

برای دانلود Conflict Denied Ops به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

داستان بازی مربوط به ارتش ایالات متحده آمریکا است.

در رابطه با ژنرال ونزوئلایی است که قرار ارتش تشکیل دهد و خرابکاری را برپا کند. این خبر به گوش نیروهای امنیتی و دستگاه های اطلاعاتی درز می کند و شما را برای ماموریت می فرستند.

از ویژگی های بازی می توانیم به جالب بودن داستان اول شخص بودن و چند ویژگی دیگر که در پایین ذکر خواهیم کرد اما نکات منفی بازی را هم در نظر می گیرم بالا نبودن هوش مصنوعی دشمنان که تقریبا یک عیب بزرگ است اما این عیب را بالا رفتن دقت تیراندازی دشمن می توان نادیده گرفت به طور مثال اگر تیر به سر شما بر خورد کند انتظار اینکه زنده در بروید سخت است.

یکی دیگر از نکات منفی می توان به یار شما اشاره کرد وقتی به او دستور می دهید در یک جا مستقرر شود تا آخر آنجا می ماند و این یعنی حالت اختیار ندارد. ولی پیشنهاد ما به شما گیمر عزیز اینکه حتما این بازی رو دانلود کنید و خاطرات قدیمی خود رو دوباره زنده کنید.

ویژگی های بازی Conflict Denied Ops :

گرافیک خوب و قابل قبول بازی

تکنولوژی پیشرفته سلاح و داشتن جزئیات

حالت اعتیاد آور بازی

یک بازی تعاملی و هدف مشخص

دارای نقشه گسترده و پیچ و خم دار

تصاویر بازی Conflict Denied Ops نبرد حمله سری

Conflict Denied Ops نبرد حمله سری Conflict Denied Ops نبرد حمله سری Conflict Denied Ops نبرد حمله سری

دانلود بازی Conflict Denied Ops دانلود Conflict Denied Ops برای کامپیوتر به دانلود بازی نبرد حمله سری کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Conflict Denied Ops Description

Conflict: Denied Ops is the fifth game in the Conflict series. Originally, the game was to be called “Crossfire” but was later changed. It is the first game in the series to be released on the PlayStation 3, and Xbox 360, but it was also released on Microsoft Windows.wiki


 


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی : 

CPU: Pentium 4 2GHz or Athlon XP equivalent
CPU Speed: 2 GHz
RAM: 1 GB
(OS: Microsoft Windows 2000/ Microsoft Windows XP/ Microsoft Windows Vista (admin rights required
(+Video Card: 128mb Direct X 9.0c card with full Shader 3.0 support (NVIDIA GeForce 6800+ / ATI Radeon x1300
DirectX version: 9.0c


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Conflict Denied Ops Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا