تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی Crash Time 3 + هشدار برای کبری ۱۱ نسخه کم حجم و فشرده (کبری ۱۱)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Crash Time 3 + هشدار برای کبری ۱۱ نسخه کم حجم و فشرده  (کبری 11)

دانلود بازی Crash Time 3 + هشدار برای کبری ۱۱ نسخه کم حجم و فشرده (کبری ۱۱)

هشدار برای کبری ۱۱ یکی از آن مجموعه های تلویزیونی جذابی بود که سال ها پیش و در میان سریال های تکراری صدا و سیما روی آنتن رفت و از قضا به محبوبیت بسیاری نیز دست پیدا کرد.

دانلود بازی Crash Time 3 + هشدار برای کبری ۱۱ نسخه کم حجم و فشرده (کبری ۱۱)

پاسخ به این پرسش که آیا کمبود برنامه های صدا و سیما باعث چنین محبوبیتی شده بود یا آن که این سریال واقعا از کیفیت لازمه برخوردار بود، کار چندان سختی نیست و هر کسی با تماشای یکی دو قسمت از این مجموعه می تواند به کیفیت نازل آن پی ببرد.

با این حال پخش این سریال در کشورهای مختلف سبب شد تا این مجموعه در آن سال ها به یکی از سریال های خوب اکشن تبدیل شود؛ سریالی که گرچه در زمینه ی داستانی افتضاحی تمام عیار است، اما خودمانیم برخی انفجارهای خودروهای آن واقعا جذاب کار شده بود. دانلود بازی Crash Time 3 در ادامه

netpaak.ir telegram دانلود بازی Crash Time 3 + هشدار برای کبری ۱۱ نسخه کم حجم و فشرده (کبری ۱۱)

درباره بازی Crash Time 3 :

Crash Time 3 همانطور که از نامش پیداست سومین نسخه ی رسمی از سری بازی های کبری ۱۱ می باشد که در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. تفاوت ویژه ای که این نسخه با شماره های پیشین داشت،

پیشرفت محسوس گرافیک بازی و هم چنین کنترل خودروهای بازی بود که از حالت خشک و بی روح پیشین خارج شده بود. گذشته از این ها تعداد ماموریت های بازی نیز افزایش یافته بود و همین تنوع خوبی را برای بخش گیم پلی بازی پدید آورده بود؛ تنوعی که باعث می شد هر بازیبازی حداقل برای ۲-۳ ساعت به تجربه ی این اثر بپردازد.

با این حال از Crash Time 3 انتظار یک عنوان ریسینگ بی نقص را نداشته باشید و تصور نکنید که این بازی می تواند به یکی از بهترین تجربه های گیمینگ شما تبدیل شود. همانطور که نسخه ی تلویزیونی این مجموعه تنها در حد یک اثر سرگرم کننده ارزش وقت گذاشتن داشت، سری بازی های رایانه ای ساخته شده بر اساس این بازی نیز به جز فراهم آوردن چند ساعت سرگرمی، هدف دیگری ندارند و احتمالا با گذشت مدتی تکراری خواهند شد.

برای دانلود بازی Crash Time 3 با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Crash Time 3 برای pc – دانلود بازی کبری ۱۱

دانلود بازی کامپیوتر Crash Time 3 دانلود بازی Crash Time 3 دانلود Crash Time 3 برای pc


تریلر این بازی

Description

Crash Time 3 Description

larm für Cobra 11: Highway Nights (also known as Crash Time III) is a racing video game developed by Synetic Games and published by RTL Playtainment. It is the third game adapted from the Alarm für Cobra 11 – Die Autobahnpolizei television series. The game was launched on November 27, 2009 for Xbox 360 and PC.

wiki

سیستم مورد نیاز بازی

Operating System: Microsoft Windows XP 32 Bit, Windows Vista/7 32/64 Bit, current Service Pack
Processor: Single Core: Intel Pentium 4 with 2,8 GHz
RAM: 1 GB RAM
VGA: NVidia GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600
DX: DirectX® ۹٫۰c compatible sound card
HDD: 3 GB free hard disc space

لینک های دانلود

دانلود بازی Crash Time 3 با حجم ۱٫۵ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا