تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های ترسناک

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر

Cryostasis Sleep of Reason نام یک عنوان علمی تخیلی ترسناک می باشد که کمپانی اکشن فرمز آن را برای مایکروسافت ویندوز منتشر ساخته است. این بازی که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد توانست نمرات متوسطی را از سوی منتقدین دریافت نماید و به عنوان یکی از بازی های متفاوت سال شناخته شود.

سبک بقای متفاوتی که سازنده در این عنوان به کار گرفته باعث پیشرفت این ژانر در دنیای بازی های ویدئویی گردیده است،

به طوری که امروزه بسیاری از سازندگان از ساخته ی استودیو اکشن فرمز برای ساخت عناوین خود الهام می گیرند. این عنوان که رده بندی سنی بالای ۱۶ سال را از Pegi دریافت کرده است، خشونتی متعادل دارد که می تواند برای تعداد گیمرهای بیشتری قابل بازی باشد. دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason در ادامه

netpaak.ir telegram دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر

درباره بازی Cryostasis Sleep of Reason :

در میان نمرات بازی مهم ترین آن را می توان به امتیاز ۸ از ۱۰ گیم اسپات به بازی قلمداد کرد، امتیازی که به خوبی ثابت می کند Cryostasis Sleep of Reason ارزش تجربه کردن را دارد.

با این حال بخش عمده ای از منتقدین بخش مبارزه ی بازی را مهم ترین ایراد آن عنوان کردند و اعلام کردند، مشکلاتی که در هسته ی گیم پلی بازی در بخش اکشن وجود دارد طوری نیست که بتواند بازی را به عنوانی لذت بخش تبدیل سازد.

هم چنین گیم اسپات در سال ۲۰۰۹ جایزه ی بهترین داستان در یک بازی رایانه ای را به این عنوان اهدا کرد. کسب جوایز دیگر در بخش های گرافیکی نیز نشان دهنده ی ارزش بالای Cryostasis Sleep of Reason می باشد. در ادامه شما را به تماشای بخش هایی از گیم پلی بازی دعوت می نماییم.

برای دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Cryostasis Sleep of Reason برای pc 

دانلود بازی کامپیوتر Cryostasis Sleep of Reason دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason دانلود Cryostasis Sleep of Reason برای pc


Cryostasis Sleep of Reason Description

Cryostasis: Sleep of Reason (Russian: Анабиоз: Сон разума) is a psychological horror video game developed by Action Forms for Microsoft Windows.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

OS: Windows XP, Vista, 7
CPU: Intel Pentium D 2,8 GHz, AMD Athlon X2 4800+
RAM: ۱ GB (XP) / 2 GB (Vista / 7)
Video Card: GeForce 8600 GT or Radeon HD 2600
Hard Disk Space: ۴ GB

لینک های دانلود

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason با حجم ۲٫۲۵ گیگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا