تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی Dangerous Driving ماشین سواری خطرناک + دنباله Burnout نسخه fitgirl , corepack  کم حجم و فشرده فیت گرل و کورپک

امتیاز یادت نره

تصاویر بازی ماشین سواری خطرناک Dangerous Driving

دانلود بازی کامپیوتردانلود بازی Dangerous Driving برای pc دانلود Dangerous Driving دانلود بازی ماشین سواری خطرناک فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی pc

دانلود بازی Dangerous Driving  دانلود Dangerous Driving برای کامپیوتر به دانلود بازی ماشین سواری خطرناک فارسی همراه کرک دانلود بازی pc 

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

بازی Dangerous Driving اولین محصول این استودیو نیست و پیش از آن شاهد تولید آثاری چون Lethal VR ،Dangerous Golf و دو نسخه از Danger Zone از آن‌ها بودیم، ولی بازی جدید استودیو که باز هم از پیشوند «خطرناک» استفاده می‌کند، می‌تواند هدیه‌ای جذاب برای طرفداران Burnout باشد.

تنها یک نگاه به تریلر Dangerous Driving کافی است تا متوجه شباهت‌های بسیار زیاد بازی به Burnout شویم؛ از لحظات مهیج برخورد با سایر ماشین‌ها و ایجاد تصادف‌های عظیم و Takedownها تا نوع دوربین و تصاویر بعد از تصادف و حتی نوشته‌ها و علائم بازی.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Dangerous Driving ماشین سواری خطرناک + دنباله Burnout نسخه fitgirl , corepack  کم حجم و فشرده فیت گرل و کورپک

این محصول Three Fields Entertainment به بازیکن‌ها اجازه ایفای نقش پلیس را هم می‌دهد تا علاقمندان این کار بتوانند به تعقیب و گریز رانندگان خلافکار بپردازند.

دانلود بازی Dangerous Driving ماشین سواری خطرناک

در کنار بخش‌ آنلاین، بخش‌های آفلاینی هم برای بازی در نظر گرفته شده است که شامل هشت زیرمجموعه می‌شود و در مجموع هم ۳۰ مسیر مختلف در قالب هفت منطقه برای بازی طراحی شده است.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Dangerous Driving در انحصار شبکه ی Epic Games می باشد و سرانجام در ۹م آپریل ۲۰۱۹ در این شبکه ی جدید منتشر گردید.

این بازی توسط برخی از اعضای استودیو سابق Criterion Games ساخته شده و امید می رود به عنوان دنباله ی Burnout مسیر خود را ادامه دهد. Dangerous Driving اثری درباره ی ماشین سواری واقعی است! مکانیزم هیجان انگیز ماشین سواری به طوری که تا به حال فکرش را نکرده اید! روشی که می خواهید همه را از سر راه خود بردارید و فقط شما قهرمان اصلی مسابقات باشید.

در حالت Pursuit Mode می توانید به تعقیب خلافکاران بپردازید و در حالت Eliminator باید تمامی رقبا را از پا دربیاورید تا به عنوان آخرین بازمانده و برنده ی مسابقات تلقی شوید.

هشت حالت مختلف برای وقایع بازی درنظر گرفته شده است که می تواند ماشین های کشنده ی جدید و توانایی های ویژه را برای شما آنلاک کند. تنها یک راه برای رانندگی دارید – خطرناک!

 

تصاویر بازی ماشین سواری خطرناک Dangerous Driving

دانلود بازی Dangerous Driving  دانلود Dangerous Driving برای کامپیوتر به دانلود بازی ماشین سواری خطرناک  کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Dangerous Driving Description

From the creative talent behind the genre-defining Burnout series, Dangerous Driving puts aggression back into the racing genre, recapturing the spirit of the past and taking it to a new place. Dangerous Driving is a game about real driving. The sort of driving you want to do when no one else is looking. The sort of driving you’d love to do if only everyone else would get OUT OF THE DAMN WAY!


 


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی * : 

OS: Windows 7

Processor: Intel i5 3.2GHz / AMD FX 8350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 750ti / AMD Radeon R7 265

DirectX: Version 11

Storage: 12 GB available space


  راهنمای نصب بازی ها : ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  YouTube HQ

 

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Dangerous Driving Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا