تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های نقش افرینی و جهان بازبازی های اکشن و شوتر

دانلود بازی Omensight + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Omensight + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر

دانلود بازی Omensight + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر

داستان بازی Omensight Definitive Edition داستانی پیچیده و پر از شخصیت های مختلف و سرشار از اتفاقات و رویدادهای متفاوت می باشد و همین سبب شده تا این بازی به یکی از متفاوت ترین بازی های مستقلی تبدیل شود که تا به امروز در دنیای گیم منتشر گردیده است.

با این وجود پیچیدگی که در ابتدای داستان بازی وجود دارد با گذشت زمان از بین می رود و داستان اثر بیش از پیش لذت بخش تر می شود و هر چه که زمان بیشتری از تجربه ی اثر می گذرد با جلوه های بیشتری از توانایی های سازندگان بازی رو به رو خواهید شد و به یقین به تحسین آنان خواهید پرداخت. دانلود بازی Omensight در ادامه

درباره بازی Omensight :

Omensight Definitive Edition گیم پلی حدود ۷ تا ۸ ساعته دارد که این زمان برای یک بازی مستقل به طور قطع شگفت انگیز است و اگر بتوانید با سبک خاص بازی ارتباط برقرار کنید به یقین این اثر تبدیل به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های عمرتان خواهد شد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Omensight + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

این عنوان داستانی غنی با تم سفر در زمان را روایت می کند و سیستم مبارزات ساده ولی جذابی دارد. با این وجود تکراری شدن روند گیم پلی پس از گذشت چند ساعت سبب می شود تا از ارزش بازی کاسته شود.

Omensight در مجموع اثر خوبی است و در استیم نیز نمره ی ۹ از ۱۰ را دریافت کرده؛ این نمره در کنار امتیاز میانگین ۷۵ درصدی بازی در متاکریتیک نشان می دهد که با اثر با کیفیتی رو به رو هستیم که حداقل می تواند برای چند ساعتی هم که شده ما را سرگرم نگه دارد، کاری که بزرگ ترین بازی ها با عظیم ترین بودجه ها از انجامش ناتوان هستند.

برای دانلود بازی Omensight با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Omensight برای pc 

دانلود بازی کامپیوتر Omensight دانلود بازی Omensight دانلود Omensight برای pc


Omensight Description

Omensight is an action role-playing game developed and published by Canadian studio Spearhead Games, and is the spiritual successor to Stories: The Path of Destinies.[1] It was released for Microsoft Windows and PlayStation 4 on May 15, 2018, the Nintendo Switch on December 13, 2018, and will be released for the Xbox One on June 7, 2019.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel or AMD Dual Core 2.0 GHz+
Memory: ۶ GB RAM
Graphics: GeForce GT 640 or Radeon HD 7790 (1GB VRAM)
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Stereo

لینک های دانلود

دانلود بازی Omensight با حجم ۳٫۴ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا