تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتربازی های اکشن و شوتربازی های شمشیری و هک اند اسلشبازی های نقش افرینی و جهان باز

دانلود بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru (نینجوتسو) سبک نقش افرینی RPG

امتیاز یادت نره

Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru (نینجوتسو) سبک مخفی کاری RPG

Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru یک اثر جذاب در سبک مخفی کاری با المان های RPG است که بازیکن باید با شخصیت شینوبی حرکت کنید و تجربه لازم را برای کشتن دشمنان خودش پیدا کند. مهارت رزمی شما نینجوتسو نامیده می شود و با پیشروی خود می توانید این مهارت را بهبود بخشید.

با طی کردن مراحل خواهید دید که سلاح ها قوی تر می شوند و می توانید از اکسیر، نارنجک و مین ها استفاده کنید. این تجارب در پایان هر سطح جمع می شود و می توانید آنها را به عنوان ارتقا در سلاح ها و مهارت های خود به کار ببرید.

درباره بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru :

مخفی کاری در بازی بسیار مهم است و می تواند یکی از مهمترین سلاح های بازی باشد. داستان بازی مربوط به سال ۱۵۶۰ است. جایی که ژاپن کنترل کامل خود را در قلعه شوگونات از دست داده است و باعث یک انفجار بزرگ و جنگ داخلی با سایر مناطق این امپراطوری شده است.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru (نینجوتسو) سبک نقش افرینی RPG
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

پادشاهی آنارشی در سرتاسر کشور حاکم شده است و دیگر طایفه ها در جنگی خونین برای حفظ قلمرو خود گرفته اند. شما باید به عنوان یک رهبر ویژه در این نبرد حضور داشته باشید و با موجودات تاریکی نبرد کنید. دانلود بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru در ادامه

بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru گیم پلی بسیار سریعی دارد و در دنیای پلتفورمینگ دنبال می شود. نبردهای بازی پویا هستند و انیمیشن های زنده در آن دیده می شود. انواع مخلتفی از دشمنان با تاکتیک های نبرد روبه روی شما هستند و کرفت قابلیت ها از جمله وظایف اصلی شما است. دانلود بازی Shinobi Nine نینجوتسو سبک مخفی کاری RPG

دانلود بازی کامپیوتر Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru دانلود بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru دانلود Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru برای pc

جنگ سالاران را باید یکی ترور کنید تا آتش جنگ را بیشتر نکنند و شما دنیارا هرچه بیشتر به سمت صلح پیش ببرید. بازی از نظر گرافیکی چیزی کم و کسر ندارد و تمام اطلاعات لازم هم به صورت دستوالعملی در بالا به شما نشان داده می شود.

برای دانلود بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru برای pc – دانلود بازی نینجای خشمگین


تریلر این بازی

Description

Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru Description

Pixel Shinobi is a game in the genre of stealth and platforming with elements of RPG, in which the player plays as the Shinobi (Ninja). The player can gain experience when killing enemies and eventually be able to unlock more advanced ninjutsu.

Going through the levels the player will collect the various ingredients in which he can craft weapons: shurikens, poisons, elixirs, grenades, mines, as well as the main weapon the Ninjato and Kusarigama. At the end of each level the player gains experience for the past level completed, the game utilizes a stealth mechanic in which hide and seek can be your best weapon of defense and offense. Being able to hide in the shadows and deliver crucial and critical blows to an enemy can also give you experience in the end.

سیستم مورد نیاز بازی

OS: Windows Vista or 7 ,8, 10

Processor: 2.16Hz

Memory: 100 MB RAM

Graphics: 128MB graphics

Storage: 30 MB available space

لینک های دانلود

دانلود بازی Pixel Shinobi Nine demons of Mamoru با حجم ۳۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا