تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی های اکشن و شوتربازی های شبکه و چندنفره

دانلود بازی RICO – بازی دو نفره آفلاین پلیس ریکو – کو آپ اکشن اول شخص

امتیاز یادت نره

دانلود بازی RICO  دانلود RICO برای کامپیوتر به دانلود بازی پلیس ریکو فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی RICO  دانلود RICO برای کامپیوتر به دانلود بازی پلیس ریکو همراه کرک

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی RICO  دانلود RICO برای کامپیوتر به دانلود بازی پلیس ریکو همراه کرک

دانلود بازی RICO  پلیس ریکو

بازی پلیسی RICO که اثری کو-آپ، اکشن و اول شخص است،

بالاخره در ۱۴م مارس ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی RICO - بازی دو نفره آفلاین پلیس ریکو - کو آپ اکشن اول شخص

استودیو Ground Shatter توسعه این اثر و Rising Star Games انتشار آن را بدست گرفته است.

شما به همراه پلیس همکار خود باید درمورد یک پرونده وارد عمل شوید و تنها در ۲۴ساعت همه ی آدم بد ها را نابود سازید.

هم چنین شما می توانید این بازی را با یکی از دوستان خود به صورت دونفره بر روی یک سیستم (به حالت اسپلیت اسکرین) تجربه کنید. شما عضوی از گروه ضربت RICO هستید که شریعت آن ها مشخص است: وارد عمل شوید، هر تبهکاری که پیش روی شماست را نابود سازید و سپس خارج شوید! این امر به نظر ساده می رسد، اما باتوجه به ایجاد تدریجی موارد جنایی پیش رو، شما هیچ اطلاعی از وقایع آینده نخواهید داشت و باید در لحظه تصمیم بگیرید.

دانلود بازی RICO  پلیس ریکو در ادامه مطلب….

RICO بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال ۲۰۱۹ توسط Rising Star Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.

در این بازی، شما با ماجراهای دزد و پلیسی از نگاهی نزدیک سر و کار دارید.

دو مامور پلیس، یک پرونده و فرصتی ۲۴ ساعته برای دستگیری تبهکاران! وظیفه شما در بازی این است که به عنوان یک افسر پلیس شجاع و باتجربه، به عنوان کانون اصلی ماموریت‌ها نقش‌آفرینی کرده و مجرمن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کرده و به اداره تحویل دهید.

بازی کامپیوتری پلیس ریکو، به شما این فرصت را می‌دهد که به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه دوستان خود انجام ماموریت‌ها را به دست گرفته و مهارت بالای خود را در مواجهه با شرایط بحرانی به نمایش بگذارید.

به عنوان ماموریت پلیس ریکو، ماموریت شما روشن و واضح است.

مجرمان را دستگیر کرده و آن‌ها را تحویل قانون دهید.

البته این موضوع در ابتدا ساده به نظر می‌رسد؛ ولی باید این نکته را هم اضافه کرد که ماموریت‌ها در این بازی به صورت کاملا تصادفی ایجاد شده و هربار ممکن است با یک شرایط پیش‌بینی نشده رو به رو باشید.

از دیگر خصوصیات این بازی می‌توان به امکان تیراندازی در ماموریت‌ها از نگاه اول شخص، توانایی استفاده از سلاح‌های مختلف و امکان بازی دو نفره (آفلاین) اشاره کرد.

هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی RICO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از نت پاک دانلود نمایید.

تصاویر بازی RICO 

 

دانلود بازی RICO  دانلود RICO برای کامپیوتر به دانلود بازی پلیس ریکو همراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


RICO Description

RICO Two cops, one case and only 24 hours to take them down… can you score the bust of a lifetime? Take the role of a loose cannon police detective and face off against criminal gangs in an exciting procedurally-generated action movie FPS. Join forces with a friend, online or locally, and take down those crooks in true buddy-cop style!


 


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی  : 

OS: Window 8.1

Processor: Intel Core i5-4590

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 760 (2048 MB Ram)

DirectX: Version 10

Storage: 8 GB available space


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


RICO Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا