تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاکسریالسریال خارجی

دانلود سریال جنگجویان کوهستان دوبله فارسی کیفیت عالی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰ – همه قسمت ها + سریال خارجی با لینک مستقیم کیفیت hd

4.4/5 - (8 امتیاز)

دانلود سریال جنگجویان کوهستان دانلود جنگجویان کوهستان  دانلود سریال خارجی جنگجویان کوهستان با دوبله فارسی و کیفیت عالی 

دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود سریال جنگجویان کوهستان , دانلود سریال خارجی جنگجویان کوهستان دوبله فارسی + زیرنویس فارسی دوزبانه بدون سانسور و سانسور شده کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل wiki , imdb you

دانلود سریال جنگجویان کوهستان مجموعه تلویزیونی جنگجویان کوهستان فصل اول ۱ , فصل دوم ۲ , فصل سوم ۳ , فصل چهارم ۴ , فصل پنجم ۵

سریال خارجی جنگجویان کوهستان

سریال تلویزیونی جنگجویان کوهستان

پخش در صدا و سیما

netpaak.ir telegram دانلود سریال جنگجویان کوهستان دوبله فارسی کیفیت عالی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰ – همه قسمت ها + سریال خارجی با لینک مستقیم کیفیت hd
جنگجویان کوهستان
جنگجویان کوهستان

لینک ها ی جدید جایگزین شد.

درباره سریال تلویزیونی جنگجویان کوهستان

جنگجویان کوهستان نام سریالی است ژاپنی که بر اساس یکى از شاهکارهای ادبیات کلاسیک چین به نام کنارهٔ آب یا شوئی خو جوئن اثر شی نایان و لو گوانجونگ نوشته شده است و داستان ۱۰۸ قهرمان را نقل می کند که از سرتاسر چین در مکانی به نام لیانگشان پو گرد‌هم آمده و علیه ظلم و فساد حکومتی قیام می‌کنند و جاودانه می‌شوند.

این سریال ۲۲ قسمتی را شبکهٔ تلویزیونی نیپون یا به اختصار ان اچ کی تولید نموده و از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۴ از همین شبکه در ژاپن پخش شده است و پس از آن بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰، کشورهای انگلستان ، فرانسه، هلند، اسپانیا و آلمان غربی اقدام به نمایش آن کرده‌اند.

دانلود سریال ژاپنی جنگجویان کوهستان

همچنین این سریال برای اولین بار در دههٔ ۶۰ خورشیدی با نام «جنگجویان کوهستان» از شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و مورد توجه و علاقهٔ مخاطبان زیادی قرار گرفت.

خلاصه داستان سریال جنگجویان کوهستان :

لین چان، فرماندهٔ قدرتمند گارد امپراتوری از سوی کائو چیوی تشنهٔ قدرت به توطئه علیه امپراتور متهم و به مرگ محکوم می‌شود. در هنگام اجرای فرمان، قاضی سونگ کیانگ با غیرقانونی اعلام کردن اعدام حکم به تبعید لین چان می‌دهد. در طول راه افراد مختلفی از جمله هو سن‌نیان که زنی است در لباس مردان سعی در آزاد کردن او می‌کنند ولی لین چان اصرار به اجرای حکم دارد و به تبعیدگاه می‌رود.

از سوی دیگر کائو چیو که از دخالت سونگ کیانگ و زنده ماندن لین چان خشمگین است و او را سدی در برابر اجرای خواسته‌های پلید خود می‌داند، ابتدا با پاپوش دوختن برای قاضی موجبات زندانی شدن او را فراهم آورده و سپس کسانی را برای کشتن لینچان می فرستد اما لینچان موفق به فرار شده و به محلی کوهستانی و دور افتاده به نام لیانگشان می‌رود سریال تلویزیونی جنگجویان کوهستان در ادامه مطلب…

دسترسی به لیانگ‌شان پو عملا غیرممکن است زیرا گرداگرد آنرا مرداب فرا گرفته و پناهگاهی امن را برای فراریان و ناراضیان پدید آورده است.

ساکنان لیانگشان پو که آوازهٔ دلاوری‌های لین چان را شنیده اند او را به ریاست گروه خود برمی‌گزینند و هم پیمان می‌شوند تا با ظلم و فساد کائو چیو و اطرافیانش مبارزه کنند. به مرور زمان افراد بیشتری از جمله سونگ کیانگ که به کمک لین چان و گروهش از زندان رهایی یافته و هو سن‌نیان که اولین و تنها زن پذیرفته شده در گروه می‌باشد به آنان اضافه شده و ۱۰۸ ستاره را تشکیل می‌دهند که قدرت و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند. زمان مبارزهٔ نهایی با کائو چیو که با تضعیف امپراتور هوئی‌تزونگ از سلسله سونگ سعی در نابودی دودمان او و شروع سلسهٔ کائو را دارد فرا رسیده است.

بازپخش سال ۱۳۹۴ از شبکه نمایش – ۲۴ قسمت


+   لینک های دانلود سریال جنگجویان کوهستان  +


‫3 دیدگاه ها

  1. قسمت ۲۲ به اشتباه لینک شده است- لینک ان مربوط به قسمت ۲۰ است.
    از لینک زیر قسمت ۲۲ را دانلود کنید.
    https://www.netpaak.ir/ixj4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا