تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم special ( امتیاز بالای 7 )250 فیلم برترفیلم خارجی

دانلود فیلم ۱۲ Angry Men 1957 + دوبله فارسی Full hd,1080,720

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم سینمایی – دانلود فیلم ۱۲ مرد عصبانی – دانلود فیلم دوبله فارسی – دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان – دانلود فیلم های برتر – دانلود فیلم ها با کیفت های عالی – دوبله فارسی – ۱۲ مرد عصبانی – فیلم های برتر تاریخ سینمای جهان – دانلود فیلم ۱۲ Angry Men 1957

دانلود فیلم ۱۲ Angry Men 1957 + دوبله فارسی دانلود فیلم ۱۲ مرد خشمگین

دانلود فیلم سینمایی 12 مرد عصبانی + دوبله فارسی + 12 Angry Men

جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۵

کاندیدای دریافت ۳ جایزه اسکار

ژانر فیلم : جنایی ، درام

netpaak.ir telegram دانلود فیلم ۱۲ Angry Men 1957 + دوبله فارسی Full hd,1080,720
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

امتیاز فیلم : ۸٫۹/۱۰

امتیاز منتقدین : ۱۰۰/۱۰۰

کارگردان : Sidney Lumet

نویسنده : Sidney Lumet

محصول کشور : ایالت متحده آمریکا

سال اکران : ۱۹۵۷

زمان فیلم : ۱۰۶ دقیقه

زبان فیلم : دوبله فارسی + دو زبانه

درباره فیلم :

۱۲ مرد خشمگین (به انگلیسی: ۱۲ Angry Men) فیلمی درام محصول سال ۱۹۵۷ آمریکاست که براساس داستانی تلویزیونی به همین نام نوشته رجینالد روز و به کارگردانی سیدنی لومت ساخته شده‌است.

داستان دربارهٔ هیئت منصفه دادگاهی متشکل از دوازده نفر است که بایستی دربارهٔ گناهکار بودن یا بی‌گناهی جوانی به اتهام قتل تصمیم‌گیری کنند. فیلم به دلیل اینکه تنها از یک لوکیشن در بیشتر طول فیلم و دوازده بازیگر اصلی استفاده کرده‌است مورد توجه می‌باشد.

همچنین شخصیت مثبت این فیلم (تصمیم گیرنده شماره ۸) در لیست پنجاه قهرمان برتر تاریخ سینما در بنیاد فیلم آمریکا (AFI)، در رتبه ۲۸ قرار دارد.

ایده نمایشنامه رجینالد رز، بارها در فیلم‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت. معروف‌ترین ریمیک این فیلم، نسخه ۱۹۹۷ با همین نام است که آن هم توسط مترو گلدوین مایر منتشر شد. دانلود فیلم ۱۲ مرد خشمگین

—–دانلود فیلم ۱۲ Angry Men 1957

این فیلم هم در کسب جوایز موفق بود و هم در نظر عموم؛ و در کل ریمیک خوبی محسوب می‌شود. فیلم هندی “در انتظار تصمیمگیری” (به هندی: Ek Ruka Hua Faisla) و فیلم روسی “۱۲” از ریمیک‌های دیگر این فیلم هستند.

این فیلم همچنین در بیشتر «مجموعه لیست‌های ۱۰۰ سال…» بفا از جمله ۱۰۰ سال… ۱۰۰ فیلم و ۱۰۰ سال… ۱۰۰ هیجان؛ در اولی به عنوان هشتادوهفتمین فیلم برتر تاریخ سینمای جهان و در دومی به عنوان هشتادوهشتمین فیلم هیجان‌انگیز برتر شناخته شده‌است.

بازیگران در ۱۲ مرد خشمگین نامی ندارند و از ابتدا تا به انتها آن‌ها را براساس شماره ایی که دارند صدا می‌کنند. در این بین تنها هنری فوندا وجوزف سویینی هستند که در انتهای فیلم تماشاگران را آگاه می‌کنند که نامشان به ترتیب دیویس و مک کاردل است.

دانلود فیلم 12 angry menدانلود فیلم 12 angey men

دانلود تریلر فیلم 

خلاصه داستان : 

نوجوانی هجده ساله از اهالی آمریکا لاتین متهم به قتل پدرش گردیده‌است. شواهد نشان می‌دهد او با ضربات متعدد چاقو پدر خود را به قتل رسانده‌است، گرچه نوجوان که به نظر ضعیف و افسرده حال می‌رسد این اتهام را قبول ندارد.

با این حال وجود چاقویی در محل وقوع حادثه که متعلق به نوجوان مذکور است و او ادعا می‌کند آن را مدتی قبل گم کرده و خبری هم از محل آن نداشته‌است، به عنوان مدرک جرم، دلیلی برای مجرم شناختن او از سوی دادگاه شده‌است.

حال دوازده مرد از طبقات مختلف اجتماعی به عنوان اعضای هیئت منصفه دادگاه، مأمور تصمیم‌گیری نهایی دربارهٔ این پرونده شده‌اند. اگر آن‌ها فرد متهم به قتل را محکوم نمایند، وی باید روی صندلی الکتریکی اعدام شود. دانلود فیلم ۱۲ مرد خشمگین

—–

در فرایند رأی‌گیری یازده نفر از اعضای هیئت منصفه رأی به محکومیت و در نهایت اعدام نوجوان می‌دهند اما در این بین یک نفر از آنان یعنی تصمیم گیرندهٔ شماره ۸ رأِی بر بی گناهی متهم می‌دهد و پیشنهاد صحبت در این باره را می‌دهد.

با پیشروی ماجرا در اتاقی که اعضای هیئت منصفه آن در فضای عصبی مشغول بحث و بررسی پرونده همستند قصه فیلم شکوفا می‌شود و به صورت مطالعه‌ای استادانه دربارهٔ شخصیت‌های پیچیده‌ای در می‌آید که به عنوان عضو هیئت منصفه می‌خواهند رأی نهایی را صادر کنند.

پس زمینه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هریک از این اعضا، باعث واکنش‌های مختلف آنان در زمان حال می‌شود. در چنین موقعیت و اوضاع و احوالی است که شماره ۸ تلاش می‌کند بقیه همکارنش را متقاعد کند که رأی آن‌ها اهمیتی حیاتی دارد و نباید براحتی دربارهٔ آینده و زندگی دیگران تصمیم بگیرند.

و سرانجام پس از یک ساعت و نیم بحث پرونده کاملاً روشن می‌شود و هیت منصفه رای بر بیگناه بودن متهم می‌دهد. دانلود فیلم ۱۲ مرد خشمگین

لینک های دانلود فیلم ۱۲ Angry Men 1957

کیفیت Bluray full hd | حجم : ۶٫۵۵ گیگابایت | زبان اصلی

کیفیت Bluray 1080 p | حجم : ۱٫۱۸ گیگابایت | دو زبانه ( انگلیسی + فارسی )

کیفیت Bluray 720 p | حجم : ۷۳۸ مگابایت | دو زبانه ( انگلیسی + فارسی )

دانلود زیرنویس فارسی


 جهت دانلود فیلم های بیشتر اینجا را کلیک کنید . 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا