تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم مستند

دانلود مستند تشریفات خصوصی+فیلم

امتیاز یادت نره

«تشریفات خصوصی» ماجرای مردی است که مقدمات مرگش را فراهم میکند مستند” تشریفات خصوصی” ساخت جوان نورآبادی برنامه اجتماعی – تشریفات خصوصی تندیس بهترین فیلم مستند جشنواره برکه برای تشریفات خصوصی دانلود مستند تشریفات خصوصی نت پاک و دانلود تشریفات خصوصی تشریفات خصوصی ساخت جوان نورابادی مستند نوراباد ممسنی دانلود فیلم تشریفات خصوصی دانلود مستند رحیم آقا مستند رحیم اقا نوراباد ممسنی

دانلود مستند تشریفات خصوصی+فیلم

دانلود مستند تشریفات خصوصی

تولید مستند ” تشریفات خصوصی ” به تهیه کنندگی سجاد ایمانی در یک قسمت سی و یک دقیقه ای در شبکه مستند سیما تصویب شد.

این مستند زندگی پیرمردی ساکن نورآباد ممسنی را روایت می کند که فرا رسیدن مرگ خود را می داند و تصمیم می گیرد کارهای مانده پیش از مرگ خود را انجام دهد. وی سرانجام دار فانی را وداع می گوید.

سجاد ایمانی کارگردان «تشریفات خصوصی»

در گفتگو با روابط عمومی شبکه مستن سیما درباره این تولید جدید شبکه مستند توضیح داد: این اثر یک مستند پرتره اجتماعی از زندگی شخصی است که خودش مقدمات مرگ خود را فراهم می کند و در این مسیر با برخورد های متفاوت دیگران روبرو می شود. نگاه ویژه و طنزآلود به مرگ از ویژگی های این مستند است.

وی افزود: این موضوع از حدود ۶ سال پیش به صورت اتفاقی در مهمانی که با سوژه داشتیم و رفتار و نگاه خاص سوژه به مرگ به ذهنمان رسید. بعد از تحقیقات اولیه هم حدود ۵ سال درگیر ساخت فیلم بودیم.

netpaak.ir telegram دانلود مستند تشریفات خصوصی+فیلم

این مستندساز با بیان اینکه «تشریفات خصوصی» یک مستند محض است، ادامه داد: ما از دیدگاه اول شخص فیلم به موضوع پرداختیم و تا حدودی توانستیم دیدگاه سوژه به مرگ را در فیلم انتقال دهیم.

ایمانی درباره این شخصیت خاص گفت:

سوژه ما رحیم اروجعلی زاده نام دارد. او متولد تهران است و در سال ۵۸ به صورت اتفاقی با دختری از شهرستان نوراباد ممسنی استان فارس آشنا می شود و با او ازدواج میکند. این مرد پس از تاهل به شهر همسرش مهاجرت می کند و زندگی دوگانه او با بروز انقلاب تغییر می کند. به نحوی که اروجعلی زاده از یک ارتشی خوش گذران زمان شاه، به انسانی کاملا مومن تبدیل می شود.

وی یادآور شد:

کربلایی رحیم آقا، اسمی است که این فرد را در شهرستان با آن می شناسند. این فرد با چاپ اعلامیه ترحیم خود، هماهنگی با مداح و انتخاب و خرید سنگ قبر و… دوست دارد تشییع جنازه با شکوهی داشته باشد!

کارگردان «تشریفات خصوصی» اعلام کرد:

این مستند ۳۰ دقیقه ای تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه ملی از جمله تندیس جایزه بزرگ و تندیس بهترین کارگردانی جشنواره ملی رویش، تندیس جایزه بزرگ جشنواره ملی نماز و نیایش، تندیس بهترین فیلم مستند جشنواره منطقه ای سینمای جوان خلیج فارس، تندیس بهترین فیلم مستند جشنواره برکه فارس و حضور در جشنواره بین المللی کوتاه تهران و جشن خانه سینما شده است.

«تشریفات خصوصی» تولید جدید شبکه مستند به تهیه کنندگی سجاد ایمانی و عبدالخالق طاهری پنجشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۲۲ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش می شود.

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود مستند تشریفات خصوصی+فیلم دانلود مستند تشریفات خصوصی /کیفیت عادی

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود مستند تشریفات خصوصی+فیلم  دانلود با کیفیت بالا

نمایش آنلاین ویدئو

برای دیدن مستند ماهور کاری از عبدالخالق طاهری+ویدئو کلیک کنید


 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا