تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود کارتون ارباب لوبیاها + دوبله فارسی + لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

دانلود انیمیشن ارباب لوبیاها با دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود انیمیشن جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود انیمیشن ارباب لوبیاها , دانلود انیمیشن ارباب لوبیاها , دانلود کارتون ارباب لوبیاها , دانلود انیمیشن جدید ارباب لوبیاها دوبله فارسی + زیرنویس فارسی , دانلود کارتون ارباب لوبیاها

دانلود کارتون ارباب لوبیاها + دوبله فارسی + لینک مستقیم

کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p –  دانلود انیمیشن ارباب لوبیاها + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل

اسم اصلی کارتون ارباب لوبیاها VeggieTales: Lord of the Beans هست. یک جور شوخی و دست انداختن فیلم ارباب حلقه ها. به اینجور فیلمها و کتابها میگن پارودی یا نقیضه. میدونید اینها چی هستن؟یک جور شوخی با آثار شناخته شده و مهم هست. اینجا با ارباب حلقه ها، رمان معروف جی آر آر تالکین شوخی میکنن. حتمن فیلمش رو هم دیدید. توی کارتون ارباب لوبیاها شخصیت ها لوبیا هستن!یعنی همه شون شبیه لوبیا هستن، نازک و قلمی و بلند. آره، هر چیزی توی دنیای انیمیشن و کارتون قابل اتفاق افتادن هست.

***

لوبیاها میتونن دست و پا در بیارن و حرف بزنن و حتی داستان حماسی بگن. توی داستان ارباب حلقه ها موضوع سر یک حلقه جادویی بود. خوب اینجا مسئله یک لوبیای جادویی هست. توتو شخصیت اصلی یک لوبیا از عمو بیل بوی میگیره. یک لوبیا که نه در آتش میسوزه نه از بین میره نه هیچی!اون به کمک یک سری از دوستاش سعی میکنه در جریان یک سفر بفهمه که این لوبیا واقعن به چه دردی میخوره. هدیه ها بی دلیل به کسی داده نمیشن، پس وقتی یکیش رو گرفتین حواستون باشه. شاید یک چیز جادویی از توش در بیاد. یک خیار و گوجه فرنگی هم دارن داستان رو برای ما روایت میکنن.

netpaak.ir telegram دانلود کارتون ارباب لوبیاها + دوبله فارسی + لینک مستقیم
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

یک چیزی مثل پیر خردمند که از همه مسائل آگاه هست. اگه میخواید بدونید توتو و دوستاش در مسیر این سفر ماجراجویانه با چه مشکلات و داستانهایی روبه رو میشن وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این کارتون موزیکال و جذاب بشینید. این نسخه که در آفرینک هست با دوبله فارسی بسیار خوب و جذاب ارائه میشه. شما میتونید با دانلود رایگان اپلیکیشن آفرینک از گوگل پلی هزاران محتوای جذاب و دیدنی دیگه رو هم ببینید.


  تریلر انیمیشن  

تماشای تریلر در اپارات


  لینک دانلود انیمیشن  

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود کارتون ارباب لوبیاها + دوبله فارسی + لینک مستقیم دانلود انیمیشن


 ورود به بـخش دانـلود فیلم و انیمشن 


دانلود کارتون ارباب لوبیاها , دانلود کارتون ارباب لوبیاها دوبله فارسی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا