تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های سرگرم کننده

دانلود Aquanox Deep Descent – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack

امتیاز یادت نره

دانلود Aquanox Deep Descent – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack

دانلود بازی Aquanox Deep Descent – دانلود بازی ۲۰۱۸  بازی Aquanox Deep Descent – دانلود  بازی Aquanox Deep Descent – دانلود بازی Aquanox Deep Descent جدید دانلود بازی Aquanox Deep Descent – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده – دانلود  بازی Aquanox Deep Descent جدید برای کامپیوتر  – دانلود بازی Aquanox Deep Descent بازی بسیار زیبا و فوقالعاده Fitgirl , Corepack  دانلود بازی – دانلود بازی ۲۰۱۸ – دانلود بازی جدید – گیم پاک – نت پاک 

Aquanox Deep Descent

بازی Aquanox Deep Descent کمپانی THQ Nordic این روز‌ها یکی از فعال‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی است که اخیرا هم با خرید Koch Media به IP‌هایی چون Metro یا Saints Row دسترسی پیدا کرد. این شرکت برای سال ۲۰۱۸ یک بازی انحصاری پی‌سی با نام Aquanox Deep Descent هم تدارک دیده که داستان و گیم‌پلی متفاوت و جالبی دارد. داستان بازی از این قرار است که در آینده‌ای دور سطح زمین به شکلی شده که دیگر امکان زندگی برای انسان‌ها روی آن فراهم نیست و همین امر هم باعث مرگ تعداد زیادی از انسان‌ها شده است. افراد باقی‌مانده برای زندگی به دنیای زیر آب پناه برده و در معدن‌های موجود در آن یا ایستگاه‌هایی که قبل‌تر برای تحقیقات ساخته شده بودند ساکن شده‌اند. گیمر در این بین در نقش یک مبارز فعالیت دارد که باید با زیردریایی خودش با دشمنان مبارزه کرده و همچنین برای به دست آوردن منابع مختلف تلاش کند.

از حیث گیم‌پلی بازی یک اثر شوتر اول شخص است که در آن می‌توانید زیر دریایی خودتان را به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح مجهز کرده و به نبرد با دشمنان بروید. سازندگان همچنین وعده روایت داستانی بسیار غنی در بازی را داده‌اند و البته که Aquanox Deep Descent یک بخش چندنفره هم خواهد داشت که در آن، می‌توانید با سایر بازیکنان مبارزه کنید.

در آینده ای بسیار نزدیک، سطح زمین دیگر جایی برای زندگی ندارد و مردم و انسان ها نمی توانند در این محیط زندگی کنند. از این رو به ناچار تصمیم می گیرند تا در معادن قدیمی و ایستگاه های تحقیقاتی در عمق بسیار زیادی از دریا جای بگیرند و در آنجا زندگی کنند. جنگ برای منابع همواره یکی از دلایل ویرانی های قرون مختلف است و این مسئله در دریا و نیز در عمق بسیار زیاد دریا نیز همچنان وجود دارد. ساکنان دریا برای زنده ماندن به منابع مختلفی نیاز دارند از این رو باید برای بقا بجنگند و خود را نجات دهند.

بازی Aquanox Deep Descent

بازی Aquanox Deep Descent روایتگر این جنگ و خونریزی است. در این بازی شما به عنوان رئیس یکی از این تیم های جنگنده ایفای نقش می کنید و رهبری گروهی از بهترین جنگجوهای حال حاضر را به عهده دارید. در این بازی شما باید با دشمنان خود در جهان تاریک Aquanox بجنگید و پیروزی را از آن خود کنید. همچنین باید به جای جای این دنیای تاریک بروید و منابع مختلف را زودتر از رقیبان خود به دست آورید.

netpaak.ir telegram دانلود Aquanox Deep Descent – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده Fitgirl , Corepack
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

سایر توضیحات: بازی Aquanox Deep Descent یک بازی بسیار جذاب و اول شخص شوتر است که در آن شما فرماندهی زیردریایی های مختلفی را بر عهده دارید که با استفاده از آنها باید دنیای خود را گسترش دهید. گرافیک بازی Aquanox Deep Descent بسیار دیدنی و جذاب است و صحنه سازی های آن باعث حیرت شما خواهد شد. بازی Aquanox Deep Descent توسط شرکت Digital Arrow برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و تحت امتیاز شرکت THQ Nordic به بازار عرضه شده است.

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Aquanox Deep Descent :

نام بازی : Aquanox Deep Descent

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۷

شرکت سازنده : Digital Arrow

منتشر کننده : THQ Nordic

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 

دانلود بازی Anno 1800 – دانلود بازی ۲۰۱۸ بازی Anno 1800 – دانلود بازی Orwell Ignorance is Strength – دانلود بازی Anno 1800 جدید دانلود بازی Anno 1800 – کرک + اپدیت + نسخه کامل و فشرده – دانلود بازیAnno 1800 جدید برای کامپیوتر – دانلود بازی Anno 1800 بازی بسیار زیبا و فوقالعاده Fitgirl , Corepack دانلود بازی – دانلود بازی ۲۰۱۸ – دانلود بازی جدید – گیم پاک – نت پاک کمپانی THQ Nordic این روز‌ها یکی از فعال‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی است که اخیرا هم با خرید Koch Media به IP‌هایی چون Metro یا Saints Row دسترسی پیدا کرد. این شرکت برای سال ۲۰۱۸ یک بازی انحصاری پی‌سی با نام Aquanox Deep Descent هم تدارک دیده که داستان و گیم‌پلی متفاوت و جالبی دارد. داستان بازی از این قرار است که در آینده‌ای دور سطح زمین به شکلی شده که دیگر امکان زندگی برای انسان‌ها روی آن فراهم نیست و همین امر هم باعث مرگ تعداد زیادی از انسان‌ها شده است. افراد باقی‌مانده برای زندگی به دنیای زیر آب پناه برده و در معدن‌های موجود در آن یا ایستگاه‌هایی که قبل‌تر برای تحقیقات ساخته شده بودند ساکن شده‌اند. گیمر در این بین در نقش یک مبارز فعالیت دارد که باید با زیردریایی خودش با دشمنان مبارزه کرده و همچنین برای به دست آوردن منابع مختلف تلاش کند. از حیث گیم‌پلی بازی یک اثر شوتر اول شخص است که در آن می‌توانید زیر دریایی خودتان را به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح مجهز کرده و به نبرد با دشمنان بروید. سازندگان همچنین وعده روایت داستانی بسیار غنی در بازی را داده‌اند و البته که Aquanox Deep Descent یک بخش چندنفره هم خواهد داشت که در آن، می‌توانید با سایر بازیکنان مبارزه کنید.


گیم پاگ | Game Paak


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا