تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتیعمومی

درمان خانگی سنگ کلیه دکتر روازاده

امتیاز یادت نره

سنگ کلیه و راههای درمان سنگ کلیه  درمان خانگی سنگ کلیه دکتر روازاده سنگ کلیه ، پیشگیری و درمان در طب سنتی درمان گیاهی سنگ کلیه درمان سنگ کلیه با طب سنتی  درمان سنگ کلیه در طب سنتی
درمان سنگ کلیه در طب سنتی دکتر روازاده درمان سنگ کلیه دکتر روازاده درمان سنگ کلیه دکتر خیراندیش درمان سنگ کلیه تبریزیان

درمان خانگی سنگ کلیه دکتر روازاده

 

درمان خانگی سنگ کلیه دکتر روازاده

سنگ های کلیوی در دستگاه جمع کننده ادرار در کلیه ها تشکیل می شوند. این سنگ ها هنگامی که غلظت بعضی از مواد به قدری بالا می رود که قابلیت حل شدن خود را از دست می دهند، به صورت بلورهای کوچک شروع به رسوب کردن در ادرار می کنند. درد در افرادی که به سنگ کلیه دچار هستند، معمولا همیشه در یک زمان خاص در یک سمت بدن ایجاد می شود. ولی اگر شما مستعد تشکیل سنگ هستید، حمله بعدی ممکن است در طرف دیگرتان بروز کند.

اگر دارای سنگ کلیه هستید تدابیر ذیل برای درمان آن توصیه می گردد:

آش جوجه مرغ محلی، سوپ مرغ محلی با کدو و اسفناج، خوردن مغز خیار بجای میوه خیار، ریشه و تخم کرفس، شوید، پونه، انیسون، سیاهدانه، رازیانه، دارچین، پرسیاوشان، زیره، ولیک، کاکوتی، گل سرخ، صندل، گلنار، خطمی، کلم قمری، انگور سفید، انجیر، بادام تلخ، فندق، زیتون پرورده، تخم ترب سیاه، آلبالو، اسفند، صمغ درخت گردو، انغوزه، آلو سیاه و صمغ بسفایج مفید است.
اصلاً ادرارتان را نگه ندارید، مایعات کامل بخورید، تشنگی به خودتان ندهید، به صورت طاقباز نخوابید و همیشه سعی کنید به پهلو بخوابید.

ضمناً بادکش لغزان کلیه هم بعد از چرب کردن موضع نیز توصیه می شود. برای اینکار مسیر کلیه و حالب را از بالا تا پایین چرب کرده و بادکش را از موضع کلیه از بالا تا پایین به آرامی حرکت بدهید و بکشید.
اگر جنس سنگ کلیه شما توسط پاتولوژی بررسی شده است و مطمئن هستید که از جنس کلسیم است باید مصرف کلسیم خود را پایین بیاورید.

netpaak.ir telegram درمان خانگی سنگ کلیه دکتر روازاده

تذکر : 

–    معمولاً سنگ های کلیه اگر ریز و کوچک باشند سریعتر دفع می شوند ولی بسته به بیمار و نوع سنگ، حتی در برخی مواقع سنگهای ۳ الی ۴ سانت نیز از طریق طب سنتی درمان و دفع شده اند.
–    سنگ شکنی با لیزر توصیه نمی شود. لیزر یک انرژی خیلی سنگین را به بافت تحمیل می کند که باعث سوختن و صدمه بافتی می گردد، هر چند که لیزر را روی سنگ متمرکز می کنند ولی باعث خونریزی، پارگی رگ و تخریب بافتی می گردد و گاهی هم با عفونت همراه می گردد.
–    کسانی که از درد سنگ کلیه رنج می برند برای تسکین موقت آن به جای خوردن قرص های شیمیایی که جز عوارض بسیار سودی به همراه ندارند، می توانند به روش شرح داده شده در قسمت درمان های اورژانسی اتوی داغ بگذارند.

منبع:http://ravazadeh.com


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا