تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

درمان شگفت انگیز درد های مفصلی+ویدئو

امتیاز یادت نره

کاهش دردهای مفصلی،استخوانی و آرتروز چگونه به طور طبیعی درد مفاصل را درمان کنیم درمان درد مزمن مفصل‌ها  درمان های خانگی برای درمان درد مفصل درمان درد مفصل زانو و ساق پا نسخه‌ طب سنتی برای دردهای مفصلی درمان درد مفاصل در طب سنتی درمان شگفت انگیز درد های مفصلی

درمان شگفت انگیز درد های مفصلی

درمان شگفت انگیز درد های مفصلی

یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان آرتروز و درد مفاصل ، مخلوط شیر بز و انجیر سیاه خشک می‌باشد. این مخلوط سموم مختلف را از بدن خارج کرده و درد را از بین می‌برد.

انجیر میوه مغذی و خوش طعمی است. دارای مواد قندی ، مواد ازته ، چربی ، مواد معدنی ، آمینو اسید ، آنزیمهای مختلف و کاروتن می‌باشد. در برگهای آن حدود ۰٫۶ درصد مواد تلخی مانند فیکوسین Ficusin و برگاپتین Bergaptene وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که کلسیم در انجیر به همان اندازه کلسیم موجود در شیر می‌باشد.به علاوه،پتاسیم موجود در انجیر،دفع ادراری کلسیم را کاهش می‌دهد.پس انجیر یکی از بهترین‌ها برای افزایش تراکم استخوان می‌باشد و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند.

محققان دانشگاه گروناد در پی مطالعات متعدد به این نتیجه رسیده‌اند که شیر بز حاوی مواد مغذی زیادی می‌باشد که برای بهبود سلامت بدن انسان بسیار مفید است.

شیر بز

مصرف شیر بز برای افرادی که دچار کم خونی ناشی از فقر آهن هستند بسیار خوب است زیرا باعث می‌شود که خاصیت مغذی آهن بیشتر شده و گلبول‌های قرمز خون دوباره ساخته شوند. این نوع شیر تداخل بین کلسیم و آهن را به حداقل می‌رساند.

netpaak.ir telegram درمان شگفت انگیز درد های مفصلی+ویدئو

باید بگوییم که شیر بز از DNA افرادی که به دلیل درمان کم خونی به مدت طولانی از آهن استفاده کرده و ذخیره‌ی آن بیش از حد شده است محافظت می‌کند.

محققان مشاهده کردند که شیر بز حاوی مواد مغذی بی‌شماری است که از نظر ارزش تغذیه‌ای می‌توان آن‌ را با شیر مادر مقایسه کرد.

بدون شک می‌دانید که شیر گاو به دلیل دارا بودن مواد آلرژی‌زا باعث ایجاد حساسیت می‌شود اما شیر بز حاوی میزان کمتری از این مواد آلرژی‌زا می‌باشد و برای همین ایجاد حساسیت آن بسیار کمتر است. برای همین افرادی که به شیر حساسیت دارند و یا نمی‌توانند آن‌ را تحمل کنند می‌توانند این شیر را جایگزین شیر گاو کنند.

محققان معتقدند که شیر گاو سرشار از کلسیم و فسفر هستند که به راحتی در بافت استخوان‌ها نفوذ کرده و باعث تقویت آن‌ها می‌شوند. از این گذشته شیر بز حاوی میزان قابل توجهی روی یا همان زینک و سلنیوم می‌باشد.

روزانه یک نوبت: مخلوط یک لیوان شیر بز با ۲ عدد انجیر سیاه خشک به صورت تکه تکه هست. که بدین ترتیب پس از مصرف مداوم این معجون معجزه آسا تقریبآ کل دردهای مفصلی ناشی از آرتروز و التهاب مفاصل برطرف می گردد.

 

منبع: علی حسنخانی محقق و پژوهشگر در عرصه طب سنتی

ویدئو:


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا