تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال / Russia2018

امتیاز یادت نره

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال / Russia2018 -عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال / Russia2018

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال

 


 

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال

netpaak.ir telegram عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال / Russia2018

 


 

فرمانده امید

به گزارش “ورزش سه” ، تیم ملی در جریان مسابقات جام جهانی چهره درخشان و کلیدی کم نداشت. از بیرانوند و پور علی گرفته تا طارمی و امیری و تقریبا اکثریت بازیکنان در فرمی به مراتب بهتر از آنچه می شناختیم در جام جهانی حاضر شدند و درخشیدند اما در این میان دو بازیکن چهره های کلیدی تیم ملی ایران در دیدارهایی که به پایان رسید بودند.

امید ابراهیمی که با وجود مصدومیت در پایان فصل در نهایت به لیست تیم ملی رسید در کنار عزت اللهی که غایب بازی اول تیم ملی بود دو بازیکنی بودند که در ترکیب تیم کی روش فراتر از آنچه انتظار می رفت ظاهر شدند.

 

ابراهیمی زیر نظر شفر درخشان تر از همیشه لیگ را به پایان رساند اما کمتر کسی انتظار داشت که در تمامی مسابقات از ابتدا به میدان برود و اینگونه درخشان ظاهر شود.

هافبک دفاعی تیم ملی در نیمه اول دیدار با مراکش با قطع توپ و ساختن ضد حملات خطرناک درخشش خود را آغاز کرد. ابراهیمی در دیدار با اسپانیا نیز درخشان ظاهر شد و توانست برابر ستاره های این تیم مانند اینیستا و سیلوا موفق باشد. قاب های درخشان ابراهیمی اما برابر رونالدو رقم خورد و ستاره تیم ملی در دیدار با پرتغال نیز فوق العاده بود تا قطعا کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن ایران در جام جهانی باشد.

 

01314257 عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال / Russia2018

 

تیم ملی در بازی با پرتغال با کاپیتانی احسان حاج صفی وارد زمین بازی شد اما در اواسط نیمه دوم که او جای خود را در ترکیب اصلی به میلاد محمدی داد، امید ابراهیمی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست.

امید ابراهیمی بعد از مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و احسان حاج صفی چهارمین بازیکنی است که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در جام جهانی روسیه به بازو می بندد.

نکته جالب ماجرا این است که کی روش در حالی ترجیح داد بازوبند کاپیتانی تیمش را به ابراهیمی بدهد که جهانبخش هم در زمین بازی است و سابقه ملی بیشتری از او دارد اما قدرت رهبری ابراهیمی باعث شده او کاپیتان تیمش در دقایق باقی مانده بازی پرتغال بشود.

 


 

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال / Russia2018 -عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال / Russia2018

عملکرد امید ابراهیمی مقابل پرتغال


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا