تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی

فیلم ۲۰۱۸ Rambo V – رمبو ۵ – کیفیت بلوری ۷۲۰,۱۰۸۰,۴k

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم ۲۰۱۸ Rambo V – رمبو ۵ – کیفیت بلوری ۷۲۰,۱۰۸۰,۴k – دانلود فیلم جدید

دانلود قسمت پنجم فیلم Rambo – دانلود فیلم Rambo V – دانلود فیلم رمبو ۵ – دانلود فیلم خارجی

فیلم 2018 Rambo V - رمبو ۵ - کیفیت بلوری 720,1080,4k

سیلوستر استالونه اولین حضور پوستر تبلیغاتی و زمان اکران فیلم Rambo V (رمبو ۵) را تایید و اعلام کرد.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز در حال ساخت قسمت پنجم فیلم Rambo (رمبو) است و سیلوستر استالونه نیز احتمالا برای نقش آفرینی دوباره در نقش جان رمبو و کارگردانی در این فیلم باز خواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Rambo V منتشر شده است.

سیلوستر استالونه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن تایید حضورش در این فیلم، اولین پوستر تبلیغاتی فیلم Rambo V را نیز منتشر کرد که در این تصویر مفهومی، استالونه با خنجر معروفش حضور دارد. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده استالونه خواهد بود. با این حال، هنوز حضور استالونه به‌عنوان کارگردان در فیلم Rambo V تایید نشده است.

netpaak.ir telegram فیلم ۲۰۱۸ Rambo V - رمبو ۵ - کیفیت بلوری ۷۲۰,۱۰۸۰,۴k

قسمت پنجم فیلم Rambo قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ اکران شود و انتظار می‌رود در آینده نزدیک تاریخ اکران رسمی این فیلم اعلام شود.

دانلود قسمت پنجم فیلم Rambo – دانلود فیلم Rambo V – دانلود فیلم رمبو ۵

شرکت لاینزگیت وظیفه انتشار فیلم Rambo V را بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم احتمالا از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم در مکان‌هایی چون شهر لندن، کشور بلغارستان و همچنین جزایر قناری انجام شود. طبق خلاصه داستان فیلم Rambo V، جان رمبو بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می‌کند و زمانی که کارتل‌ های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیای روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. در حال حاضر استالونه در فیلم Creed 2 (کرید ۲) حضور دارد و او قرار است در فیلم The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴) بازگردد.

اولین قسمت فیلم Rambo با نام First Blood (اولین خون) در سال ۱۹۸۲ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، دو دنباله دیگر به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ اکران شدند که فیلم Rambo: First Blood Part 2 (رمبو: اولین خون قسمت دوم) موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون دلار و فیلم Rambo III (رمبو ۳) بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کنند. در سال ۲۰۰۸، فیلم Rambo اکران شد که تنها کمی بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

دانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدید

دانلود فیلم دوبله


   ورود به بـخش دانـلود فیلم   


 قسمت پنجم فیلم Rambo قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ اکران شود و انتظار می‌رود در آینده نزدیک تاریخ اکران رسمی این فیلم اعلام شود. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا