تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ مداحیویدیو کلیپ ورزشی

مداحی سید محمدرضا حسینی و کربلایی حمید علیمی+ویدئو

امتیاز یادت نره

مداحی کربلایی حمید علیمی و سید محمدرضا حسینی بازیکن ذوب آهن اصفهان

مداحی تصویری علیمی و بازیکن ذوب آهن – سیدمحمدرضاحسینی و حمید علیمی – بچه هیئتی و فوتبال- دانلود مداحی حمید علیمی و سیدمحمدرضا حسینی-هیئت فاطمیون شهرستان ممسنی  دانلود مدحی محرم  هیئت مکتب الحسین اصفهان کربلایی حمید علیمی محمدرضا حسینی بازیکن ذوب آهن کلیپ محرم سال ۹۶ علیمی -فوتبالیست مذهبی – مداح هیئت فاطمیون در کنار علیمی باشگاه ذوب اهن و سیدمحمدرضا حسینی- مصاحبه با سیدمحمدرضا حسینی بازیکن ذوب اهن

مداحی تصویری علیمی و بازیکن ذوب آهن – سیدمحمدرضاحسینی و حمید علیمی – بچه هیئتی و فوتبال- دانلود مداحی حمید علیمی و سیدمحمدرضا حسینی-هیئت فاطمیون شهرستان ممسنی  دانلود مدحی محرم  هیئت مکتب الحسین اصفهان کربلایی حمید علیمی محمدرضا حسینی بازیکن ذوب آهن کلیپ محرم سال ۹۶ علیمی -فوتبالیست مذهبی – مداح هیئت فاطمیون در کنار علیمی باشگاه ذوب اهن و سیدمحمدرضا حسینی- مصاحبه با سیدمحمدرضا حسینی بازیکن ذوب اهن

مداحی سید محمدرضا حسینی و کریلایی حمید علیمی+ویدئو

مداحی سیدمحمدرضا حسینی بازیکن ذوب آهن اصفهان در ایام محرم را ببینید:

 

برای دیدن دیگر مداحی سیدمحمدرضا حسینی بازیکن ذوب آهن اصفهان اینجا کلیک کنید

گپ و گفتي با بازيكن نورآبادی تيم ذوب آهن اصفهان

سيد محمد رضا حسيني : مثل گذشته پرتلاش هستیم
تيم ذوب آهن اصفهان در بكارگيري از بازيكنان جوان و مستعد يد طولايي دارد.سيد محمد رضا حسيني فوروارد تيم ذوب آهن يكي از اين نامهاست كه در دو سال گذشته توانسته خودش را از نظر فني به كادرفني ذوب آهن تحميل و مدارج ترقي را طي كند. او شاگرد سرهنگ محمود ياوري در تيم فجرسپاسي شيراز بود و با كمك فوتباليست خوشنام شيراز به اصفهان آمد .حسيني در فصل جاري ليگ برتر جزو نفرات موثر ذوب آهن بوده و در پيروزي هاي اخير اصفهاني ها نقش قابل توجهي داشته است. .به بهانه پيروزي هاي پرگل ذوب آهن در ليگ برتر با حسيني گفت و گو كرديم.

netpaak.ir telegram مداحی سید محمدرضا حسینی و کربلایی حمید علیمی+ویدئو
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

مداحی سید محمدرضا حسینی و کریلایی حمید علیمی+ویدئو

-سيد محمد رضا حسيني بازيكن تيم ذوب آهن اصفهان متولد نورآباد ممسني است و در ۲۴ شهريور ۱۳۶۸ ديده به جهان گشود.

-هافبك – مهاجم تيم ذوب آهن اصفهان در خانواده اي فوتباليست شد كه كاملا با ورود او به عالم فوتبال مخالف بود:”ورزش در خانواده ما معمول است اما جايگاهش نسبت به درس و تحصيل قابل توجه نيست .پدر و مادر م اصرار داشتند كه من در نوجواني بيشتر به دنبال درس خواندن باشم و از فوتباليست شدن فاصله بگيرم.بيشتر بچه ها در دوره نوجواني ام به دنبال درس خواندن مي رفتند و فوتباليست شدن در اولويت نبود.من عاشق فوتبال بودم و گرايش شديدم به فوتبال سبب شد تا درس را فداي فوتبال كنم.يكي از نگراني هاي پدرو مادرم اين بود كه من درس را فداي فوتبال كرده ام و نسبت به آينده تحصيلي ام بي تفاوت هستم. حتي برادر بزرگترم نيز دراين خصوص نگران بود.”

-گوش چپ و راست ذوب آهن ادامه داد:

شغل پدرم آزاد است و شايد باورتان نشود كه قبل از آن كه فوتباليست شوم پدرم يكبار هم توپ فوتبال را از نزديك نديده بود .من در خانواده اي پرجمعيت ورزشكار شدم. من دو برادر و پنج خواهر دارم كه همگي تحصيلكرده هستند.يكي از برادران بزرگترم رئيس پليس اطلاعات استان فارس است و برادر ديگرم رئيس حراست بندر خرمشهر است.دو خواهرم معلم هستند و يك خواهرم مدرك دكترا دارد . من فرزند ته تغاري خانواده هستم.

-حسيني اضافه كرد:

من در رشته رياضي فيزيك ديپلم گرفتم و هميشه جزو شاگردان درس خوان مدرسه بودم.با وجود اين كه هر روز بر سر تمرينات فوتبال حاضر مي شدم ولي به دانشگاه رفتم و الان مدرك كارداني دارم.متاسفانه در دوره اي كه به تيم فجرسپاسي شيراز پيوستم بيش از حد وقتم را صرف فوتبال كردم و همين موضوع عاملي شد تا از دانشگاه انصراف دهم. البته فرصتي نشده تا دوباره به دانشگاه برگردم . البته در اولين فرصت قصد دارم دوباره دانشجو شوم.

نورآباد، بالاترين رتبه علمي كشور را دارد

-سيد محمد رضا درباره سوغاتي هاي زادگاه خود به كيهان ورزشي گفت:نورآباد در صد كيلومتري شيراز قرار دارد و در مسير شيراز به اهواز واقع شده است.مركبات و انار نورآباد معروف هستند و ميوه هاي نورآباد زبانزد است.هم چنين برنج نورآباد هم طرفداران خودش را دارد و بيشتر مردم شهرم كشاورز هستند. ضمنا نورآباد ممسني هميشه بالاترين رتبه علمي كشور را كسب كرده و در اين زمينه هميشه مطرح بوده است.

-او ادامه داد:سروش رفيعي،ساسان انصاري،شهرام گودرزي،خالد شفيعي، حسن جعفري و… همشهري ام هستند و نورآباد هميشه فوتباليست هاي مستعدي به فوتبال كشور معرفي كرده است.به نظر من نورآباد يك شهر فوتبالي به شمار مي آيد.

-حسيني درباره نحوه ورودش به عالم فوتبال گفت:

فوتبال را مثل ساير نوجوانان از كوچه پس كوچه ها و زمين هاي خاكي شروع كردم . پس از مدتي گذرمان به زمين هاي چمن افتاد و فوتبال را بطورحرفه اي دنبال كردم.من از تيم شهرداري نورآباد استارت زدم و هر چه در فوتبال دارم از آقاي قهرماني مربي اين تيم آموختم. لازم است از اين مربي دلسوز تشكر كنم. انصافا آقاي قهرماني براي ترقي ام در فوتبال زحمت كشيد و در حقم لطف كرد.پس از مدتي به تيم مخابرات شيراز رفتم و متاسفانه پس از مدت كوتاهي به علت كم لطفي اين تيم را ترك كردم و به تيم پرسپوليس شيراز ملحق شدم.

يكسال در اين تيم بودم و دوباره به تيم شهرداري نورآباد برگشتم. من در شهرداري نورآباد عملكرد خوبي داشتم و ده گل براي اين تيم در مسابقات به ثمر رساندم و همين ده گل باعث شد تا از نظر فني مورد توجه آقاي محمود ياوري سرمربي وقت تيم فجرسپاسي شيراز قرار بگيريم و به لطف آقاي ياوري مربي دلسوز و كاربلد فوتبال ايران به اين تيم بپيوندم.

-سيد محمد رضا اضافه كرد:

آقاي ياوري در فجرسپاسي شيراز برايم زحمت كشيد و بنده از نظر فوتبالي و اخلاقي مديون اين مربي بزرگ هستم. ايشان اولين كسي بود كه مرا در ليگ برتر به ميدان فرستاد و به من در ميدان ليگ اعتماد كرد. حقيقتا اين روزها خيلي ناراحتم كه آقاي ياوري به عنوان يك مربي دلسوز در ليگ برتر غايب است. ياوري حرفه اي و باتجربه است و حيف است كه او در ليگ برتر مربيگري نكند.

آقا مهدي ، مرا به ذوب آهن معرفي كرد

-وي ادامه داد:در مدتي كه به تيم مخابرات شيراز پيوستم با انواع كم لطفي ها مواجه شدم و در يك روز تصميم گرفتم كه براي هميشه فوتبال را كنار بگذارم و به دنبال تحصيل و كار بروم اما راهنمايي ها وصحبت هاي آقاي قهرماني مربي تيم شهرداري نورآباد باعث شد تا دوباره به فوتبال برگردم و باانگيزه تمرين كنم.من در نورآباد فوتباليست شدم و به ليگ برتر رسيدم.

-حسيني درباره نحوه حضورش در تيم ذوب آهن اصفهان مي گويد:

تيم فجرسپاسي شيراز سقوط كرد و من در همان فصل مصدوم بودم.وقتي مصدوميتم برطرف شد با وجود پيشنهادات در فجرسپاسي ماندم و با اين تيم در ليگ دسته اول به ميدان رفتم.من در ليگ دسته اول گلهاي خوبي زدم و پاس گلهاي موثري به همبازيان دادم و همين ها كمك كرد تا مورد توجه ساير تيم ها قرار بگيرم. مهدي رجب زاده كاپيتن تيم ذوب آهن اصفهان كه در فجرسپاسي هم بزرگتر تيم ما بود مرا به آقاي يحيي گل محمدي سرمربي سابق ذوب آهن معرفي كرد و گل محمدي هم اجازه داد تا به تيم ذوب آهن ملحق شوم.

رجب زاده هميشه به من لطف داشته و يكي از عواملي بوده كه سبب پيشرفتم در فوتبال شده است.رجب زاده در فجرسپاسي شيراز هم به من كمك كرد . لازم است از آقايان گل محمدي و مجتبي حسيني سرمربي كنوني تيم ذوب آهن تشكر كنم .

-سيد محمد رضا درباره اولين بازي خود در ميدان ليگ برتر به كيهان ورزشي گفت:اولين بازي ام در ليگ برتر برابر تيم نفت تهران بود. من به عنوان بازيكن تعويضي تيم فجرسپاسي وارد زمين شدم. آقاي ياوري به من اعتماد كرد و مرا به زمين فرستاد. متاسفانه تيم ما يك بر صفر مغلوب نفت در تهران شد.البته هفته بعد در شيراز ميزبان تيم صنعت نفت آبادان بوديم و فجر سپاسي با ارائه يك بازي روبه جلو موفق شد تيم ميهمان را با نتيجه دو بر صفر شكست دهد. من در اين بازي عملكرد خوبي داشتم و يك پنالتي براي تيمم گرفتم.

ذوب آهن مدعي قهرماني است

-حسيني جزو بازيكنان موثر ليگ برتر به شمار مي آيد و او دراين باره مي گويد:من در تيم فجرسپاسي شيراز مهاجم بودم.در فجر كنار يك فوروارد ديگر بازي مي كردم اما در تيم ذوب آهن اصفهان به عنوان گوش چپ و راست بازي مي كنم.من براي فجرسپاسي چهارگل در ليگ برتر زدم . فصل گذشته كه به ذوب آهن آمدم در بيشتر بازيها بنا به صلاحديد سرمربي به ميدان رفتم.امسال هم در جام حذفي براي ذوب آهن گل زده ام و هم در ليگ توانستم گلزني كنم.پارسال در جام حذفي يك گل ارزشمند برابر تيم سپاهان اصفهان زدم و خوشبختانه تيم ما برنده شد و به فينال رسيد.در ادامه هم با شكست استقلال تهران قهرماني شديم و جام را بالاي سر برديم.

-او ادامه داد:

ذوب آهن هميشه يك تيم مدعي در ليگ برتر و جام حذفي بوده است .امسال ما براي كسب دو جام مي جنگيم. هدف ما قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي است. ذوب آهن كارنامه خوبي در جام حذفي دارد و به عنوان مدافع قهرماني مي خواهد امسال هم قهرمان جام حذفي شود. به نظر من تيم هاي تراكتورسازي تبريز، پرسپوليس ، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان مدعيان اصلي كسب جام در ليگ برتر هستند و تصور مي كنم كه رقابت قابل توجهي بين اين چهار تيم در نيم فصل دوم ليگ رقم خواهد خورد.اميدوارم ذوب آهن در ليگ برتر هم قهرمان شود.ضمنا ذوب آهن امسال در ليگ قهرمانان آسيا هم به ميدان مي رود و اميدوارم كه نماينده شايسته اي براي ايران در آسيا باشيم.

-حسيني اضافه كرد:

در فينال جام حذفي فصل گذشته جايگزين مرتضي تبريزي شدم . خدا كمك كرد و توانستم بازي خوبي برابر تيم استقلال انجام دهم و يكي از پنالتي هاي ذوب آهن را به گل بدل كردم تا سهم كوچكي در قهرماني ذوب آهن داشته باشم.

پيروزي هاي ما به رفتن آقا يحيي ربطي ندارد

-تيم ذوب آهن اصفهان در ليگ امسال شروع خوبي نداشت اما پس از جدايي يحيي گل محمدي از اين تيم شاهد بردهاي چشمگير شاگردان سيد مجتبي حسيني بوديم. بازيكن ذوب آهن دراين باره مي گويد:خيلي ها فكر مي كنند كه تيم ذوب آهن با جدايي آقايحيي، دارد باتمام وجود بازي مي كند و ظاهرا همه منتظر جدايي گل محمدي بودند در حالي كه اين طور نيست و بچه ها عاشق آقا يحيي هستند.

ما با گل محمدي قهرمان جام حذفي شديم. حقيقتا نمي دانيم كه چرا يكدفعه شرايط مان تغيير كرد.ما همان بازيهاي دوران آقا يحيي را انجام مي دهيم و تفاوتش با گذشته اين است اينجا سه تا سه تا مي زنيم و در دوران سرمربيگري گل محمدي توپ هايمان وارد دروازه حريفان نمي شد.فكر كنم حكمتي بود تا تيم ما در آن مقطع نتيجه نگيرد و اين كه حسيني جانشين گل محمدي شود. به هر حال مهم پيروزي ذوب آهن در سه بازي اخير بوده و اين كه تيم ما به جمع مدعيان در ليگ برتر اضافه شده است.

-حسيني ادامه داد:

من اين شانس را داشتم كه با دو مربي خوب فوتبال مان كار كنم. آقاي گل محمدي يك مربي باشخصيت است كه با بازيكنانش رفاقت دارد.آقاي سيد مجتبي حسيني سرمربي كنوني ذوب آهن يك مربي جدي و دوست داشتني است. او از شخصيتي قابل توجهي برخوردار است و در اجراي تمرينات با هيچ بازيكني شوخي ندارد. او با تك تك بازيكنان رفيق است و از نظر فني همه چيز را زيرنظر دارد.الان ما براي لحظه به لحظه تمريناتمان برنامه داريم و اينها از صفات خوب حسيني است.

-سيد محمد رضا درباره آينده فوتبالي خود مي گويد: هر بازيكني در جهان يك افق پيش روي خود دارد.تمامي بازيكنان از كودكي دوست دارند كه يك روز براي تيم ملي كشورشان بازي كنند و يكي از عوامل موثر تيم ملي كشورشان باشند.من هم دوست دارم يك روز پيراهن تيم ملي را بر تن كنم و به ميدان بروم. تلاشم را مي كنم ؛ حالا هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

طرفدار منچستر يوناتيد هستم

-حسيني درباره يكي از آرزوهاي فوتبالي خود در نوجواني مي گويد:دوب آهن تيم بزرگي است و من از نوجواني دوست داشتم كه روزي براي اين تيم ريشه دار بازي كنم.من طرفدار رنگ خاصي نيستم اما الان با تمام وجود براي ذوب آهن بازي مي كنم و آرزويم اين است كه با ذوب آهن قهرماني ديگري را تجربه كنم.البته بنده از كودكي طرفدار تيم منچستريوناتيد انگليس بوده ام و واقعا اين تيم را دوست دارم.منچستر تيم موردعلاقه ام است و نتايجش را هفته به هفته دنبال مي كنم.

-نوبت به سوالات غير ورزشي مي رسد و حسيني به كيهان ورزشي مي گويد:من با مرتضي تبريزي فوروارد تيم ذوب آهن خيلي رفيقم و با مرتضي بيرون از زمين فوتبال دوستي محكمي دارم و در اوقات بيكاري با ايشان هستم.معمولا با مرتضي در ايام تعطيل به رستوران مي رويم و اگر خريدي داشته باشيم معمولا با هم به خريد مي رويم.

ضمنا بنده با آقاي مهدي رجب زاده كاپيتن ارزشمند و دوست داشتني تيم ذوب آهن دوستي دارم. آقا مهدي هميشه برايم قابل احترام بوده است و به عنوان يك بزرگتر هميشه به من لطف داشته است. من با آقا مهدي هم اتاق مي شوم.گاهي آقا مهدي مشغول ساختن “دابسمش” در اردوها مي شود و من هم در اين خصوص همراهي اش مي كنم. البته ما زماني كه بيكار هستيم “دابسمش” مي سازيم.

-وي ادامه داد:

غذاي موردعلاقه ام كباب است. من اصالتا لر هستم و غذاي موردعلاقه لرها كباب است.بنده در طبخ كباب تبحر دارم.البته آدم پرخوري نيستم.-حسيني درباره جدايي يحيي گل محمدي از ذوب آهن اصفهان مي گويد:آقايحيي با باشگاه به توافق نرسيد و اصفهان را ترك كرد.به نظر من باشگاه ذوب آهن پس از جدايي گل محمدي بهترين تصميم را گرفت و سيد مجتبي حسيني را سرمربي تيممان كرد. حسيني اشراف كامل روي تيم دارد و شايد كسب نتايج اخير به خاطر شناخت او بر روي نفرات باشد.

-سيد محمد رضا حسيني در پايان به كيهان ورزشي گفت:تشكر مي كنم از تمام كساني كه براي پيشرفتم در فوتبال زحمت كشيده اند.مربياني مثل آقايان حسيني، خداپرست و رضايي كه در گذشته براي رشد فني ام تلاش كردند.از زحمات آقاي محمود ياوري قدرداني مي كنم. ايشان ، مرا به فوتبال معرفي كرد و خداوكيلي جايش در ليگ برتر خالي است. هم چنين از كيهان ورزشي نشريه قديمي كشور ممنونم كه اين فرصت را به من داد تا خدمت خوانندگان تان برسم.

* کیوان طباطبایی

مداحی های ماندگار - مداحی های قدیمی مشهور - مداحی های زیبا - مداحی جدیددانلود جدیدترین مداحی و مولدی های روز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا