تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های شبکه و چندنفرهبازی های پیشنهادیبازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیماییگیم پاک 🎮 Game Paak

دانلود بازی Forza Horizon 4 Steam Version/dodi/ElAmigos/IRZ/UPDATE-ELA

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود بازی Forza Horizon 4 برای pc 

دانلود بازی forza horizon 4 برای pc

دانلود بازی Forza Horizon 4

دانلود بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر به دانلود بازی فورزا هورایزن ۴ همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

مجموعه فورزا مایکروسافت دیگر تبدیل به یک سری سالیانه شده است و هر ساله، شاهد انتشار نسخه‌ای از این مجموعه هستیم. البته با این تفاوت که یک سال نسخه آرکید Horizon و یک سال هم نسخه شبیه‌ساز Motorsport منتشر می‌شود و همین به استودیو‌های سازنده فرصت کافی را برای آماده کردن یک نسخه عالی می‌دهد. با اینکه پیش از E3 2018 شایعه‌هایی مبنی بر احتمال اضافه شدن یک زیرمجموعه دیگر به مجموعه بازی‌های فورزا منتشر شده بود،

اما مایکروسافت در کنفرانس خودش این موضوع را رد و بازی Forza Horizon 4 را رسما معرفی کرد. این بازی قرار است در منطقه بریتانیا جریان داشته باشد و شاهد جاده‌هایی از کشور‌هایی چون اسکاتلند، ولز و انگلستان در بازی خواهیم بود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Forza Horizon 4 Steam Version/dodi/ElAmigos/IRZ/UPDATE-ELA

استودیو پلی‌گراند گیمز در مصاحبه‌ای که اخیرا داشت، اعلام کرد که این مناطق برخی از بهترین جاده‌های جهان را دارند و این ویژگی، کاملا در بازی هم وجود خواهد داشت.

ویژگی های بازی Forza Horizon 4 

  • تغییر فصل را به صورت داینامیک در یک جهان باز به صورت مشترک با دوستانتان و درایواتارهای آنها تجربه کنید.
  • مناظر زیبای بریتانیا با بیش از ۴۵۰ اتومبیل، دریاچه، دره، قلعه و مناظر شگفت‌انگیز آن را کشف و همه آنها را با کیفیت ۴K واقعی و HDR روی ایکس باکس وان ایکس و پی‌سی تجربه کنید.
  • در تمامی فصول مهارت رانندگی خود را بسنجید. گیم‌پلی بازی در شرایط مختلف آب‌ و هوای خشک، مرطوب، گل‌آلود، مه، برفی و یخ‌بندان متفاوت خواهد بود.
  • هر هفته و پس از هر تغییر فصل محتوای متفاوتی از جمله گیم‌پلی جدید، مسابقات جدید و جوایز جدید برای بازی عرضه خواهد شد.
  • بیش از ۴۵۰ اتومبیل مختلف را جمع‌‌آوری کنید. از بزرگترین و متنوع‌ترین مجموعه اتومبیل‌های Forza Horizon تاکنون، استفاده کنید و از آنها لذت ببرید. حق امتیاز بیش از ۱۰۰ کارخانه اتومبیل سازی برای این بازی ثبت شده است.
  • کمپین بازی به گونه‌ای طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند با سلیقه خود مسابقات مختلفی را ایجاد کنند یا با استفاده از مسابقات طراحی شده توسط دوستانشان در این قسمت از بازی پیشروی کنند.
  • با امکانات زیادی از جمله خرید لباس رانندگی، راننده خود را شخصی‌سازی کنید.  
  • دنیای بازی به صورت کاملا هماهنگ عمل می‌کند. تغییر زمان، آب و هوا و فصل‌ها در بازی به صورت همزمان برای تمامی بازیکنان اتفاق می‌افتد تا بازیکنان تجربه هماهنگ و جهان مشترکی داشته باشند.
  • در هر لحظه که بخواهید می‌توانید به صورت تک نفره و به صورت چند نفره (Co-op) یا به صورت آنلاین با بازیکنان در سرتاسر دنیا به تجربه بازی بپردازید.
  • با استفاده از برنامه استریم Mixer، بازی خود را برای دیگران استریم کنید و از قابلیت‌های جذاب این برنامه استفاده کنید. 

اما اطلاعات بازی به اینجا ختم نمی‌شود و استودیو Playground Games، نسخه‌های مختلف بازی Forza Horizon 4 را به همراه قیمت و مشخصات آنها اعلام کرده است، که به شرح زیر است:

نسخه استاندارد دانلود بازی Forza Horizon 4 به صورت فیزیکی و دیجیتالی با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. (در صورت پیش خرید، بازیکنان به پک ماشین‌های Formula Drift برای دو بازی Forza motorsport 7 و Forza Horizon 4 دسترسی پیدا خواهند کرد)

نسخه Deluxe بازی Forza Horizon 4 تنها به صورت دیجیتالی با قیمت ۸۰ دلار. این نسخه Car pass را نیز شامل می‌شود و تمامی ماشین‌های پولی بازی را به صورت ماهانه و در قالب پک در اختیار خریداران قرار می‌دهد. (Car pass به صورت جداگانه ۳۰ دلار به فروش می‌رسد)

نسخه Ultimate بازی Forza Horizon 4 هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی (قاب فلزی) با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه تمام محتویات دو نسخه قبلی را شامل می‌شود و علاوه بر آن دارای VIP Membership با ارزش ۲۰ دلار، دو عدد DLC با ارزش ۴۰ دلار و دسترسی زودهنگام به بازی چند روز قبل از عرضه آن به صورت رسمی است.

فهرست اتومبیل‌ های بازی Forza Horizon 4

البته باز با این حال احتمال دارد که این لیست، فهرست کامل اتومبیل‌های بازی مسابقه‌ای استودیو پلی گراند (Playground) نباشد؛ از آنجا که هنوز تا عرضه بازی سه ماه باقی مانده است و شاید سازندگان نام تمامی اتومبیل‌ها را اضافه نکرده باشند. البته این اتفاق برای بازی Forza Horizon 3 نیز در سپتامبر سال گذشته به همین طریق رخ داد و شاهد تغییر فهرست اتومبیل‌ها بودیم. همچنین گفتنی است که برخی از تولیدکنندگان خاطرنشان کرده‌ بودند که در این بازی حضور خواهند داشت که در حال حاضر نام آنها در این فهرست یافت نمی‌شود. لیست اتومبیل‌ ها

توضیحات سازندگان Forza Horizon 4 در مورد جهان بازی و تغییرات فصلی

در این نسخه، شاهد تغییرات فصلی خواهیم بود و قرار نیست بازی همیشه در یک فصل ثابت جریان داشته باشد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سایت دوال شاکرز مصاحبه‌ای با جان نولز، سازنده بازی، داشته و از وی در مورد تغییرات فصلی پویا و همچنین دیگر ویژگی‌های بازی سوال کرده است.

به گفته نولز، تیم سازنده مناطق مختلفی را برای انتخاب به عنوان جهان بازی بررسی کرده است. در این بین بیش‌تر مناطقی مد نظر قرار گرفته‌اند که امکان پیاده کردن تغییرات فصلی در آن‌ها فراهم باشد.

همچنین به گفته نولز، طرفداران برای مدت طولانی تصور می‌کردند که بازی، قرار است در ژاپن جریان داشته باشد و از قضا، تیم سازنده هم نیم نگاهی به این کشور داشته چرا که ژاپن، اولا مناظر بسیار زیبایی دارد و ثانیا، می‌توان تغییرات فصلی را در آن پیاده کرد. با این حال در نهایت، بریتانیا به عنوان جهان بازی انتخاب شده است و دلیل آن هم تنوع بالای جغرافیایی این منطقه است که به سازندگان اجازه می‌دهد تا محیط‌های متنوعی در بازی خودشان داشته باشند.

نولز در ادامه، همچنین به این موضوع اشاره کرد که واقع شدن استودیو پلی گراند گیمز در منطقه بریتانیا، خود مزید بر علت شد تا تیم سازنده این منطقه را برای جهان بازی انتخاب و سعی کند آن را به بهترین شکل ممکن به‌تصویر بکشد.

ادامه مطلب Forza Horizon 4

به‌علاوه این منطقه، همیشه به داشتن مسیر‌های بسیار مناسب برای رانندگی مشهور است و این مساله در بازی هم دیده خواهد شد و مناطقی از کشور‌های ولز، اسکاتلند و انگلستان که در بازی وجود دارند، مسیر‌های بسیار جذابی برای رانندگی خواهند داشت.

در منطقه بریتانیا، یک سری دیوار‌های سنگی وجود دارند که مردم این مناطق از آن‌ها برای جدا کردن املاک‌شان از یکدیگر استفاده می‌کنند. به گفته نولز، این دیوار‌ها در بازی هم وجود خواهند داشت و حتی در صورتی که ماشین‌تان به آن‌ها برخورد کند، شاهد تخریب‌شان خواهید بود. البته یک سری دیوار‌های غیر قابل تخریب هم در بازی خواهیم داشت که آن‌ها، ظاهری متفاوت دارند.

نولز در ادامه اشاره‌ای هم به فصل‌های بازی داشت. بر این اساس، زمانی که Forza Horizon 4 را آغاز کنید، ابتدا در یک بخش آموزشی مانند، برای چند دقیقه هرکدام از فصل‌ها را مشاهده خواهید کرد تا بیش‌تر با جو آن آشنا شوید.

پس از آن و با آغاز بخش کمپین بازی، به مدت یک ساعت هر فصل را تجربه خواهیم کرد تا با یک سال کامل درون بازی آشنا شویم و در نهایت، یک خانه و یک شغل دریافت خواهیم کرد.

پس از این کار، هر فصل درون بازی به مدت یک هفته واقعی طول خواهد کشید و در این مدت، شرایط برای همه بازیکنان یکسان خواهد بود. در ابتدای هر هفته فصل درون بازی هم عوض می‌شود و با شرایط جوی جدیدی قادر به تجربه آن خواهیم بود.

در نهایت نولز اعلام کرد که حتی دو فصل یکسان هم قرار نیست شرایط کاملا مشابهی در بازی داشته باشند و به لطف وجود رویداد‌های مختلف، مثلا دو فصل زمستان در بازی متفاوت از هم خواهند بود تا بازیکنان، همواره شرایط جوی مختلفی را در بازی تجربه کنند.

دانلود بازی Forza Horizon 4 + دانلود بازی فورزا هورایزن ۴ 

.

 


Description Forza Horizon 4

Forza Horizon 4 is an upcoming open world racing video game developed by Playground Games and published by Microsoft Studios. It will be released on 2 October 2018 on Xbox One and Windows 10 after being announced at Xbox’s E3 2018 conference. The game will be set in a fictionalised representation of the United Kingdom. It is the eleventh instalment in the Forza series and the fourth title in the Forza Horizon spin-off series.



 مشخصات بازی : 

 نام بازی : Forza Horizon 4

 سبک بازی : Racing / Single-player, multiplayer /

• سازنده بازی : Playground Games

• ناشر بازی : Microsoft Studios

 سال انتشار :  October 2018

• کارگردان / طراح بازی : Gavin RaeburnTrevor WilliamsRalph Fulton

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

•  امتیاز بازی : ۸٫۱ / ۱۰

• فرمت فایل : RAR / ISO

• رمز فایل : netpaak.com


 حداقل سیستم مورد نیاز : 

OS: Windows 10 version 15063.0 or higher
DirectX: DirectX 12 API
Memory: 8GB
VRAM: 2GB
Processor: Intel i3-4170 @ 3.7Ghz or Intel i5 750 @ 2.67Ghz
Graphics card: Nvidia GTX 650 Ti or Nvidia GT 740 or AMD R7 250x

  YouTube HQ

Forza Horizon 4 در اپارات

۴۵ Minutes of Forza Horizon 4 Summer Season Gameplay – YouTube

FORZA HORIZON 4 GAMEPLAY – Bodykits, Spurbreite … – YouTube

 


آموزش نصب آپدیت شماره 1 و کرک EMPRESS:

1: ابتدا نسخه HOODLUM را نصب کنید. سپس آپدیت شماره 1 بازی مخصوص نسخه استیم را دانلود کنید.

2: محتوای درون پوشه Update را کپی کرده و در فولدر بازی خود جایگزین کنید.

3: محتوای درون پوشه EMPRESS را کپی کرده و در فولدر بازی خود جایگزین کنید تا کرک EMPRESS بر روی بازی شما اعمال شود.

4: بازی را اجرا کنید.


آموزش استفاده از کرک آنلاین Online-FiX:

1: ابتدا آخرین نسخه کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. یک اکانت جعلی برای خود بسازید و لاگین کنید (چنان‌چه اکانت رسمی استیم دارید، از آن استفاده نکنید؛ احتمال بن ‌شدن وجود دارد).

2: کرک آنلاین بازی را بر روی فولدر بازی خود اعمال کنید. سپس بازی را توسط فایل اجرایی “ForzaHorizon4.exe” اجرا کنید.

3: اگر از شما درخواست لاگین به اکانت Xbox Live شد، با اکانت جعلی لاگین کنید.

4: در محیط بازی، بخش مقدماتی را پشت سر بگذارید. سپس دو حالت پیش روی شماست. حالت اول که به سرور سایر کاربران متصل شوید (Connect to a Friend) و حالت دوم که شما سرور می‌سازید و سایر دوستان را به سرور خود دعوت می‌کنید.

نکته مهم! لطفا دقت داشته باشید چنانچه قبلا کرک آفلاین HOODLUM را اعمال کرده‌اید، تمامی اطلاعات اعتبارسنجی که در Credential Manager موجود هستند را باید ابتدا حذف کنید.


1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3: به نصب بازی بپردازید.

4: فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5: از اجرای بازی لذت ببرید.


  Download links  


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا