📚 مجله نت پاکعمومیفناوری

منظور از طراحی سایت چیست؟

امتیاز یادت نره

طراحي سايت به عنوان هنر برنامه ریزی و طراحی استراتژی برای نمایش صفحات در یک سایت به شمار می آید. برای راه اندازی وب می توان از شیوه های گوناگونی استفاده کرد. یک سایت را می توان با استفاده از زبان های برنامه نویسی یا سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس طراحی و راه اندازی کرد. طراحان وب سایت قادر هستند برای طراحی سایت فروشگاهی ترکیب عناصری از قبیل متن، عکس، انیمیشن و ویدیو که دارای تاثیر بصری می باشند را به کار گیرند. آنها می توانند صفحه جدید ایجاد کنند و صفحات موجود را به روز کنند. در تعریف کلی طراحی وب سایت اعم از طراحی سایت خبری ، شرکتی و غیره فرآیند ایجاد یک وب سایت است که بسته به روش انتخابی کارفرما از چند ساعت تا چند روز به طول می انجامد. بسته به نوع سایت، نحوه طراحي سايت و سطح تجربه و مهارت طراح، مدت زمان طراحی ممکن است متفاوت باشد.

images 1668242649 منظور از طراحی سایت چیست؟

چرا طراحي سايت برای کسب و کارها ضروری است؟

به نظر می رسد که در حال حاضر شبکه های اجتماعی با حضور پر رنگ خود در زندگی روزمره مردم بر اینترنت حاکم هستند. در چنین شرایطی برای صاحبان کسب و کارهای مختلف این سوال پیش می آید که آیا طراحي سايت برای کسب و کار من ضروری است؟ جالب است بدانید که طبق آمار بیش از ۷۰ درصد افراد قبل از خرید حضوری در مورد برند مورد نظر خود به صورت آنلاین تحقیق می کنند. حال تصور کنید یک کسب و کار کوچک بدون وب سایت، تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست می دهد. در ادامه به بررسی دلایل نیاز به طراحی وب برای کسب و کار می پردازیم.

بیشتر بفروشید و درآمد کسب کنید
عوامل مختلفی مانند دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت، گسترش خرید آنلاین و بحران کووید-۱۹ منجر به افزایش چشمگیر فروش آنلاین شده است. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۵، فروش اینترنتی از ۵ تریلیون دلار فراتر رود. طبیعتاً مشاغل بدون وب سایت این فرصت بزرگ و رو به رشد را از دست می دهند. طراحی سایت فروشگاهی به شما کمک می کند ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس بازدیدکنندگان باشید و حتی در زمان خواب نیز محصولات خود را به فروش برسانید.

مزیت رقابتی با سایر برندها ایجاد نمایید
تحقیق در مورد وضعیت رقابت همواره یکی از استراتژی های مهم در شرکت ها بوده است. با طراحي سايت خوب برای کسب و کار خود، علاوه بر بررسی مداوم وضعیت رقبای خود، می توانید در هنگام ارزیابی نیازهای مخاطبان و کاربران آنلاین خود در موقعیت بهتری نسبت به رقبا قرار بگیرید و مزیت رقابتی ایجاد کنید. به عنوان مثال، ایجاد محتوای با کیفیت و پاسخ سریع به سوالات مشتریان می تواند برای شما مفید باشد.

انتظارات مشتری را برآورده کنید
با افزایش استفاده از اینترنت و فضای دیجیتال در زندگی افراد، تحقیقات آنلاین برای انواع کسب و کارها نیز افزایش یافته است. مخاطبان شما از شما انتظار دارند که آنلاین باشید. حضور آنلاین شما از طریق یک وب سایت نه تنها جایگاه حرفه ای شما را افزایش می دهد، بلکه اعتبار شما را نزد مخاطبان افزایش می دهد و باعث می شود آنها شما را راحت تر باور کنند.
علاوه بر این، یک وب سایت به شما تعامل بیشتری با مخاطبان خود می دهد و به شما امکان می دهد به سؤالات آنها پاسخ دهید.

اعتبار برند خود را افزایش دهید

داشتن یک وب سایت می تواند روشی موثر برای تبلیغ برند شما در نظر گرفته شود. در واقع وب سایت شما بستری است که شما را به مشتریان معرفی می کند تا درک آنها از کسب و کار شما بهبود یابد. بدون وب سایت، شرکت شما اکثراً برای مردم نامرئی خواهد بود. پس اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید، سایت خود را در اسرع وقت راه اندازی کنید. برای سفارش طراحی سایت می توانید با خیال راحت پروژه خود را به طراحان حرفه ای بسپارید تا راه اندازی کسب و کار آنلاین شما را از صفر شروع کنند.

images 1668242651 منظور از طراحی سایت چیست؟

در زمان صرفه جویی می شود
یکی از وقت گیرترین کارها در اداره یک کسب و کار، برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. با طراحی سایت فروشگاهی می توانید با آنها تعامل بیشتری داشته باشید، به سوالات رایج و تکراری به راحتی پاسخ دهید و زمان خود را به بهترین نحو مدیریت کنید.

دلیل اهمیت طراحی سایت خبری چیست؟
با طراحی سایت خبری حرفه ای می توانید اخبار متنوعی را در هر زمان و مکان منتشر کنید و امکان دسترسی برای دانلود جدیدترین و داغ ترین اخبار وجود دارد. بار دیگر تاکید می شود که اعتبار رسانه داشتن یک سایت خبری است و بیشترین تاثیر را بر برند دارد. در اینترنت و وب سایت مخاطبان زیادی پیدا خواهید کرد که رقم شگفت انگیزی است و در آینده می توانید از طریق آنها تبلیغات پیدا کنید و درآمدزایی داشته باشید

images 1668242652 منظور از طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت را باید به چه کسی سپرد؟

طراحي سايت یکی از نیازهای اساسی تجارت امروز است. بهتر است بگوییم که اگر بتوانید یک وب سایت خوب ایجاد کنید، به کارمندان زیادی نیاز نخواهید داشت و در نتیجه تا حد زیادی در هزینه هاي شما صرفه جویی می شود. به همین جهت راه اندازی وب سایت بسیار مفید می باشد. در صورتی که نمی توانید طراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت خبری خود را انجام دهید باید بدانید برای این کار به شرکتی نیاز دارید که وب سایت شما را طراحی کند. وب سایت iransite.com سال های زیادی است که با داشتن تیمی مجرب در زمینه ایجاد وب سایت های مختلف فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا