تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

نسخه ی طب سنتی برای پوکی استخوان+ویدئو

امتیاز یادت نره

نسخه ی طب سنتی برای پوکی استخوان درمان پوکی استخوان در طب اسلامی داروهای خانگی برای پوکی استخوان راههای درمان پوکی استخوان از نظر طب سنتی و طب مدرن پوکی استخوان را با طب سنتی درمان کنید درمان جديد براي پوكي استخوان  درمان پوکی استخوان دکتر خیراندیش درمان پوكي استخوان شديد بهترین داروهای گیاهی برای پوکی استخوان داروی قوی گیاهی برای پوکی استخوان درمان پوکی استخوان با طب قرآنی  درمان قطعی پوکی استخوان در طب سنتی ترکیبات داروی استخوان ساز تبریزیان آیا پوکی استخوان درمان دارد

 

نسخه ی طب سنتی برای پوکی استخوان+ویدئو

 

نسخه ی طب سنتی برای پوکی استخوان

بیماری پوکی استخوان به یکی از بزرگ ترین مشکلات جامعه امروزی تبدیل شده است، طوری که سالانه میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. در این میان افراد بالاتر از ۵۰ سال و مخصوصا خانم ها بیشترین آسیب دیدگان از این بیماری اند…

درمان پوکی استخوان با زردچوبه و گزنه

حمید افراسیابی، متخصص طب سنتی گفت: برای درمان پوکی استخوان در طب سنتی توصیه شده که ریشهزردچوبه مصرف شود چون برای درمان درد مفاصل و پوکی استخوان کاربرد دارد.

netpaak.ir telegram نسخه ی طب سنتی برای پوکی استخوان+ویدئو

وی ادامه داد: همچنین گیاه گزنه نیز خواص ضد درد مفاصل و پوکی استخوان دارد به طوری که جوشانده‌ گزنه برای پیشگیری از پوکی استخوان توصیه شده است چرا که پوکی استخوان در نتیجه‌ از بین رفتن املاح معدنی از بدن ایجاد می شود؛ البته اغلب در افراد بالای ۵۰ سال این بیماری بروز می یابد.

این متخصص طب سنتی افزود: مصرف صبحانه و شام البته در ابتدای شب برای پیشگری و درمان این بیماری توصیه شده است. همچنین استفاده از روغن بادام تلخ و اسانس نعنا برای ماساژ دادن اندام‌هایی که دردناک است مناسب است. در برخی موارد با توصیه پزشک طب سنتی انجام حجامت برای کاهش دردهای استخوانی و مفصلی مجاز است.

مصرف روزانه مخلوط آسیاب شده از پوسته جوشیده تخم مرغ با عسل نیز توصیه شده است و همچنین مصرف جوشانده رازیانه به صورت روزانه و فرنی پودر سنجد توصیه شده است.

سنجد درمانگر آرتروز و پوکی استخوان

آرتروز و پوکی استخوان،‌ مشکلی است که در میانسالی، دامنگیر همه به خصوص خانم‌ها می‌شود.

دکتر علی شهیدی زندی، متخصص طب اسلامی و سنتی گفت: در بروز آرتروز و پوکی استخوان، ‌تنها کمبود کلسیم و ویتامین D نقش ندارند بلکه فقدان گروهی از املاح و عناصر به صورت هم زمان فرآیندهای مربوط به پوکی استخوان و آرتروز را تصریح می‌بخشند.

دکتر شهیدی زندی ادامه داد: میوه سنجد و گل بهاره سنجد، حاوی منابع قابل توجهی از املاح و عناصر هستند که مانع پوکی استخوان می‌شوند که از آن جمله می‌توان به عناصر روی، ‌مس، کروم و منیزیم اشاره کرد.

میوه سنجد همچنین حاوی اسید فولیک فراوان و ویتامین c زیاد است. علاوه بر این، ‌این میوه حاوی ترکیبات گیاهی است که گیرنده‌های هورمونی را فعال می‌کند و بنابراین مانع از دست رفتن کلسیم در دوران یائسگی در خانم‌ها می شود.

این متخصص طب سنتی تاکید کرد: مصرف پودر سنجد به همراه شیر که غنی از کلسیم است،‌ در جلوگیری از بروز و یا پیشرفت پوکی استخوان و آرتروز بسیار کمک کننده است. ضمن اینکه افراد باید تحت نظر پزشک متخصص،‌ در صورت نیاز از دارو درمانی کمک بگیرند.

پودر سنجد:

مصرف پودر سنجد به همراه شیر که غنی از کلسیم است،‌ در جلوگیری از بروز و یا پیشرفت پوکی استخوان و آرتروز بسیار کمک کننده است

مقدار مصرف:

هر روز صبح ناشتا ۳ قاشق مرباخوری پودر سنجد (شامل پوست، گوشت و هسته) را در یک لیوان شیر داغ زده و نوش جان کنید و یا پودر سنجد ۲ قسمت و پودر سویای بوداده ۱ قسمت را با عسل مخلوط کرده روزی یک قاشق یا ۲ قاشق غذاخوری با یک لیوان شیر میل کنید.
فقط پودر سنجد را از عطاری های مطمئن خریده و در یخچال نگهداری کنید.

و در نهایت این که:

(سَمِعتُ أَبا عَبدِاللّه  علیه السلام یَقولُ فِى الغُبَیرا:) ِ إِنَّ لَحْمَهُ یُنْبِتُ اللَّحْمَ وَ عَظْمَهُ یُنْبِتُ الْعَظْمَ وَ جِلْدَهُ یُنْبِتُ الْجِلْدَ. از امام صادق علیه السلام درباره سنجد شنیدم كه مى‌فرمودند: گوشت سنجد براى گوشت، هسته آن براى استخوان و پوست آن براى پوست مفید است. كافى(ط- الاسلامیه) ج ۶، ص ۳۶۱، ح ۱ – مكارم الاخلاق ص ۱۷۶
منابع:
خبرگزاری فارس
باشگاه خبرنگاران
علم الابدان
آوینی

ویدئو:

 

ویدئو ۲:


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا