تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
تغذیه و اشپزیپزشکی و سلامت مجله

با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید

امتیاز یادت نره

با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید – با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید

با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید

با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید

با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید

یک مطالعه می‌گوید که خوردن یک مشت آجیل در روز، خطر مرگ‌ومیر به هر دلیل را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد
با افزایش تعداد افرادی که به آجیل آلرژی دارند، آجیل‌ها در سال‌های اخیر مورد بی‌توجهی عمومی قرار گرفته‌اند. با این حال یک مطالعه‌ی جدید نشان می‌دهد که مصرف آجیل نه تنها برای سلامت شما مفید است بلکه می‌تواند خطر مرگ زودرس را نیز کاهش دهد.

خوردن آجیل برای شما مفید است!

این تحقیق اخیر درواقع یکی از بزرگترین تحقیقاتی است که در این زمینه انجام شده است. تیمی از موسسه‌ی سرطان دانا فاربر، دانشکده‌ی بهداشت عمومی هاروارد و بیمارستان زنان و بیرگام، داده‌هایی از مطالعه‌ی سلامت پرستاران و مطالعه‌ی پیگیری کارشناسان سلامت جمع‌آوری کردند که حدود ۳۰ سال را پوشش می‌داد.
این تیم، آماری ثبت کردند مبنی بر اینکه افرادی که به‌طور روزانه یک مشت از هر نوع آجیل مصرف می‌کنند، ۲۰ درصد کمتر احتمال دارد که هر علتی فوت کنند – در مقایسه با همتایانی که از آجیل استفاده نمی‌کردند. همچنین این تیم خاطرنشان کردند که مصرف‌کنندگان آجیل معمولا لاغرتر از همتایانشان بودند.

۲۹ درصد کاهش در مرگ ناشی از بیماری قلبی

با توجه به چارلز فوش، مدیر مرکز سرطان دستگاه گوارش دانا فاربر، مزایای قابل‌توجهی ازجمله ۲۹ درصد کاهش در مرگ ناشی از بیماری قلبی نیز وجود داشت. بیماری قلبی، قاتل اصلی درنظر گرفته می‌شود.

netpaak.ir telegram با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید

۱۱ درصد کاهش در خطر مرگ و میر ناشی از سرطان

در عین حال یک کاهش چشمگیر ۱۱ درصدی نیز در خطر مرگ ناشی از سرطان وجود داشت. این از منابع اطلاعاتی متعددی که نشان‌دهنده‌ی مزایای سلامتی شگفت‌انگیز مصرف آجیل ازجمله کاهش خطر دیابت، حفظ تون عضلانی سالم و پایین آوردن فشار خون هستند، پشتیبانی می‌کند.

سخن پایانی

بسیاری از مردم ممکن است بلافاصله فکر کنند که مصرف آجیل با عوامل دیگری از جمله احتمال بیشتر داشتن یک سبک زندگی سالم ازجمله سیگار نکشیدن، مصرف مکمل‌های ویتامین و ورزش منظم مرتبط است.
با این وجود، این تحقیق از فرم‌های پیشرفته‌ی تجزیه و تحلیل داده‌ها برای حذف تأثیری که سایر عوامل می‌توانند در کاهش مرگ و میر داشته باشند، استفاده کرد.
اگرچه بین خوردن آجیل و داشتن سبک زندگی سالم، رابطه‌ای وجود داشت اما این تیم، رابطه‌ی مستقل بین مصرف آجیل و مرگ و میر را بررسی کردند. نویسنده‌ی ارشد این مطالعه، یینگ بائو نتیجه‌گیری کرد که «هر چه افراد مقدار آجیل بیشتریمصرف کنند، احتمال مرگ‌شان در طول ۳۰ سال آینده کمتر است.»

منبع: راستینه

اشتباهات رایج در رژیم غذایی کم‌ کربوهیدرات


pezeshki با خوردن آجیل طول عمر خود را افزایش دهید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا