تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ علم و تکنولوژیبررسی ویدئوی و تصویری

بررسی ویدیویی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle

امتیاز یادت نره

بررسی ویدیویی تصویری بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle

Mario + Rabbids: Kingdom Battle، اثری از جنس سرگرمی است که خرگوش های بازیگوش سری Rayman را به دنیای زیبای پادشاهی قارچ می برد.

یوبی سافت امسال یکی از بهترین کنفرانس‌هایش را در جریان نمایشگاه E3 2017 برگزار کرد و در آن علاوه بر پرداختن به بازی‌های موردانتظار خود از جمله Assassin’s Creed: Origins یا The Crew 2، یک بازی جدید هم با نام Mario + Rabbids: Kingdom Battle معرفی کرد که یک همکاری با نینتندو به حساب می‌آمد و یک بازی ترکیبی با حضور شخصیت‌های مطرح سری سوپر ماریو و ربیدز بود. این بازی همچنین گیم‌پلی‌ای داشت که پیش‌تر شبیه آن را نه در نسخه‌های سری ماریو و نه در نسخه‌ای از سری ربیدز دیده بودیم و به همین دلیل هم خیلی‌ها Mario + Rabbids: Kingdom Battle را یک ریسک بزرگ می‌دانستند.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در اصل گیم‌پلی‌ای شبیه به سری XCOM دارد و یک بازی با مبارزاتی نوبتی است که در آن باید با کمک ماریو و ربید‌ها، خرگوش‌های مزاحم را از سرزمین قارچ‌ها بیرون کنید. مواردی مثل امکان سنگر گرفتن پشت اشیا مختلف و استفاده از قدرت‌های منحصر‌به‌فرد، باعث شده‌اند تا Mario + Rabbids: Kingdom Battle بیش از آنکه شبیه به یک بازی شاد مانند نسخه‌های پیشین ماریو باشد، یک بازی تاکتیکی به نظر برسد. البته سازندگان با خلق دنیایی رنگارنگ و متنوع در بازی و گنجاندن شیطنت‌های همیشگی خرگوش‌ها، بازی‌ای خلق کرده‌اند که فاقد آن خشونت و جدیت موجود در بازی‌ای مثل XCOM 2 است.

به هر حال با اینکه شک و شبهه‌هایی در مورد کیفیت بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle وجود داشت، اما امروز نمره‌های این بازی انحصاری نینتندو سوییچ منتشر شدند و با استناد به آن‌ها، می‌توان گفت که Mario + Rabbids: Kingdom Battle یک بازی عالی و موفق دیگر برای نینتندو سوییچ است که در کنار بازی‌هایی چون آخرین نسخه زلدا یا Mario Kart 8 Deluxe، از جمله بازی‌های ارزشمند این کنسول نوپا به حساب می‌آید.

برای آشنایی بیش‌تر با بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle می‌توانید پیش‌نمایش آن را در زومجی بخوانید. همچنین زومجی همزمان با سایت‌های خارجی، بررسی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle را هم منتشر کرده که می‌توانید با خواندن آن، بیش‌تر به کیفیت بازی پی ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری به نمره های بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle و بررسی آن از دید سایت‌های معتبر داشته باشیم:

بررسی ویدیویی تصویری بازی Mario + Rabbids: Kingdom BattleMario + Rabbids: Kingdom Battle، اثری از جنس سرگرمی است که خرگوش های بازیگوش سری Rayman را به دنیای زیبای پادشاهی قارچ می برد.

netpaak.ir telegram بررسی ویدیویی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا