تبلیغاتفناوری📚 مجله نت پاک

بهترین روش تبلیغات در ایران چیست ؟

امتیاز یادت نره

با توجه به اهمیت کسب و کار اینترنتی در دنیای توسعه یافته امروز، راه‌اندازی یک پایگاه اینترنتی برای کسب درآمد و تبلیغات آن برای جذب مشتری بیشتر نیاز هر شغل کوچک و بزرگی است. از آنجا که حضور کسب و کارها در حوزه اینترنت و تداوم فعالیت تجاری آن‌ها به حضور کاربران هدف و حمایت آن‌ها بستگی دارد، می‌توان به خوبی اهمیت تبلیغ و بازاریابی را برای مشاغل نوپای اینترنتی درک کرد؛ اما با توجه به تنوع راهکارهای بازاریابی، انتخاب یک روش کارآمد برای تبلیغات به مسئله‌ای چالش برانگیز برای کسب و کارها تبدیل شده‌است.

تبلیغات در ایران

اهمیت تبلیغات در رشد کسب و کارها

قبل از این‌که به بررسی بهترین روش بازاریابی برای مشاغل اینترنتی بپردازیم، بهتر است کمی راجع به اهمیت تبلیغ برای کسب و کارهای مختلف صحبت کنیم. همان‌طور که گفتیم در دنیای اینترنت هیچ محدودیتی برای مشاغل آنلاین تعریف نشده‌است. گوگل به عنوان بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی جهان در تلاش است که نیاز کاربران خود را به بهترین شکل مرتفع ساخته و بهترین پاسخ را در نتیجه سرچ کاربران به آن‌ها ارائه دهد. برای همین منظور تنها سایت‌هایی را در صدر جدول جست‌وجو قرار می‌دهد که کاربر پسند بوده و مطابق با الگوریتم‌های گوگل باشند. از طرفی کسب و کارهای مختلف برای افزایش فروش و برند‌سازی باید سایت خود را برای موتور جست‌وجوی گوگل بهینه‌‌سازی کنند تا در صفحه اول قرار گرفته و بازدید بالایی داشته‌باشند.
هر چه یک وبسایت رتبه بالاتری داشته‌باشد، از ترافیک بیشتری برخوردار خواهد شد.‌ به همین خاطر تمام سایت‌ها به خدمات سئو و بهینه‌‌سازی نیاز دارند؛ هر چند خدمات سئو، سایت را برای گوگل بهینه می‌سازد و رتبه سایت را افزایش می‌دهد، اما ترافیکی که از طریق سئو حاصل شود، زمانبر بوده و برای کسب و کارهای نوپایی که تداوم آن‌ها به نرخ فروش بستگی دارد، یک معضل بزرگ محسوب می‌شود. در این راستا مشاغل اینترنتی باید ضمن پیاده‌‌سازی خدمات سئو از روش‌های مختلف بازاریابی برای تبلیغات صفحه خود استفاده کنند تا از این طریق بازدید سایت را افزایش دهند. با توجه به این که تبلیغ و بازاریابی هزینه‌های جاری خاصی برای کارفرما دارد و افزایش بازدید تا مادامی که تبلیغ پا برجا است، تداوم دارد، انتخاب یک روش اصولی و نتیجه‌گرا اهمیت بسیاری می‌یابد.

از طرفی چون که خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ به شدت به هم وابسته‌اند، باید روشی را انتخاب کنید که علاوه بر هزینه کم تبلیغ و تداوم فرآیند بازاریابی تا زمان افزایش نرخ فروش، به افزایش رتبه سایت و بهبود سئو نیز کمک کند‌. در این راستا خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک به عنوان بهترین روش‌های تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی شناخته می‌شوند و تنها کافی است با اصول آن آشنا باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

احتمالا بارها در حوزه دیجیتال مارکتینگ نام رپورتاژ آگهی به گوشتان خورده‌است. رپورتاژ یک راهکار موثر و نتیجه‌گرا برای دیده‌شدن کسب و کارهای اینترنتی و افزایش نرخ بازدید آن‌ها است. با وجود این که رپورتاژ آگهی یا خبری تأثیرات ایده‌آلی در افزایش رتبه سایت دارد، اما پیاده‌‌سازی آن چندان هم ساده نیست و اصول خاصی می طلبد. قبل از هر چیزی بهتر است با معنا و مفهوم این اصطلاح آشنا شوید.

رپورتاژ آگهی در واقع به معنای یک گزارش خبری با جنبه آموزنده‌ است. به این صورت که کاربران می‌توانند در جریان یک روایت با یک محصول یا خدمات از یک برند خاص آشنا شده و به اطلاعات مفیدی از آن برسند. با توجه به این که کاربران برای رفع دغدغه‌ها و سوالات ذهنی خود این بستر را انتخاب می‌کنند، خرید رپورتاژ و انتشار آن با هدف تبلیغات یک راهکار ایده‌آل به نظر می‌رسد. در واقع شما می‌توانید از طریق ارائه یک گزارش راجع به محصول یا خدمات به سوالات کاربران خود پاسخ دهید.

آنچه سبب ایجاد تفاوت در رپورتاژ آگهی با مقالات معمول منتشر شده در سایت‌ها شده‌است، جنبه تبلیغاتی بودن رپورتاژ است. در واقع رپورتاژ خبری ضمن ارائه اطلاعات کاربردی در نهایت شما را برای بازدید از پلتفرم ارائه‌دهنده محصول یا خدمات مورد نظر تشویق و هدایت می‌کند. از آنجا که کاربران معمولا در رسیدن به پاسخ سوالات خود عجول بوده و حوصله چندانی برای مطالعه مقالات طولانی خرج نمی‌کنند، اهمیت نوشتن رپورتاژ آگهی چند برابر می‌شود. در واقع یک رپورتاژ خبری باید جذاب و پربار باشد تا کاربر را برای ادامه مطالعه تشویق کند‌. به عبارتی با توجه به جنبه تجاری‌بودن محتوا، ایجاد شوق و علاقه در خواننده اهمیت بسیار زیادی در نتیجه تبلیغات دارد. از آنجا که رپورتاژ در سایت‌های مشابه سایت شما و یا به عبارتی سایت همکاران شما منتشر می‌شود، یک راهکار موثر برای ایجاد تعامل پایدار بین کسب و کارهای مشابه‌است.

بهترین روش تبلیغات در ایران چیست ؟

کاربرد و مزایای رپورتاژ خبری در تبلیغات کسب و کارها

همان‌طور که گفتیم تداوم حضور یک ابزار تبلیغات در فضای آنلاین تأثیر بسیار زیادی در افزایش نرخ بازدید سایت دارد. رپورتاژ خبری دقیقا از این ویژگی برخوردار بوده و به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای کسب و کارهای آنلاین شناخته می‌شود. در هر کسب و کاری اعتماد مشتری به عنوان یک اصل مهم شناخته می‌شود. در واقع هر چه مشتری به کسب و کار شما اعتماد بیشتری داشته‌باشد، حضور پررنگ‌ تری داشته و به طرفدار شما تبدیل می‌شود. در نتیجه پروسه برند‌سازی شما با سرعت بیشتری طی می‌شود‌. در واقع اعتبار یک فاکتور اساسی در فرآیند برندینگ است و خرید رپورتاژ خبری به ایجاد این اعتبار و اعتماد کاربران کمک می‌کند‌. به این صورت که رپورتاژ معمولا در سایت‌های بزرگ، معتبر و ارزشمند که مشتریان بالقوه و طرفداران بسیاری دارند، منتشر می‌شود؛ بنابراین کاربران راحت‌تر می‌توانند به سرویس ارائه‌دهنده محصول یا خدمات اعتماد کنند.

رپورتاژ خبری علاوه بر تسریع و تسهیل فرآیند برند‌سازی به افزایش رتبه سئو سایت شما نیز کمک می‌کند. طبیعتا سایت‌هایی که بازدید بیشتری داشته‌باشند، مورد پسند گوگل واقع شده و در دنس گوگل رتبه بهتری خواهند گرفت. همان‌طور که گفتیم انتشار رپورتاژ خبری یک تیر و دو نشان است و برای سایت‌های میزبان یا منتشرکننده نیز مزایای مهمی از جمله سود مالی و ارزش محتوایی صفحه برای بهبود سئو را به همراه دارد. علاوه بر آن اگر کاربران هدف از سرویس ارائه‌دهنده محصول رضایت داشته‌باشند، بر اعتبار و ارزش سایتی که معرف این سرویس بوده، افزوده می‌شود.‌ جالب اینجاست رپورتاژ حتی برای کاربران نیز بسیار مفید است، چون می‌توانند با استفاده از محتواهای ارزشمند و جذاب به اطلاعات مهمی برسند.‌ در نهایت می‌توان گفت رپورتاژ خبری یک راهکار بسیار ایده‌آل برای تبلیغات کسب و کارهای ایرانی است که با افزایش ترافیک سایت، برند‌سازی و بهبود سئو به رشد متقابل آن‌ها و رفع نیاز کاربران منجر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا