تبلیغاتعمومی📚 مجله نت پاک

بهترین پت شاپ‌های اینترنتی

امتیاز یادت نره

از اولین روزهای حیات انسان، حیوانات نیز در کنار انسان زندگی می‌کرده‌اند. در طول سالیان متمادی، رابطه‌ای میان انسان و حیوان به گونه‌ای شکل گرفته‌است که در دنیای مدرن و با گسترش سبک زندگی شهری، انسان‌ها هم‌چنان تلاش کرده‌اند این ارتباط را حفظ نمایند. از همین رو، حیواناتی نظیر سگ، گربه و انواع پرندگان را به خانه‌های خود راه داده‌اند و سبک زندگی جدیدی شکل گرفته‌است. در این سبک زندگی، انسان خود را مسئول مراقبت از حیوانات در محیط‌های شهری می‌داند. این پدیده در کشورهای غربی جدید نیست، اما در ایران تازه چند سالی‌ست که رواج پیدا کرده‌است. با رواج این سبک زندگی در ایران، فروشگاه‌های مخصوص محصولات حیوانات خانگی(پت) نیز پدید آمد. این فروشگاه‌ها با هدف عرضه لوازم سگ و گربه، غذای سگ و گربه، غذای انواع پرندگان و خزندگان، تشویقی‌ها و مکمل‌ها، محصولات بهداشتی مخصوص نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی و… راه‌اندازی شده‌اند.

اما با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فروشگاه‌های مختلف، کسب‌وکارها به سمت ایجاد و راه‌اندازی فروشگاه آنلاین پیش رفتند. فروشگاه‌های عرضه محصولات حیوانات خانگی نیز، همسو با تغییر سبک خرید مشتریان، به سمت راه‌اندازی پت شاپ آنلاین رفتند. این تغییر رویکرد، سبب شده مشکل صاحبان حیوانات خانگی در برآوردن نیازهای حیوان خود، تا حد زیادی رفع شود؛ به خصوص آ‌نهایی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، برای تهیه مایحتاج حیوانات خانگی خود دچار مشکلات زیادی هستند. در این مقاله، قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین پت شاپ‌های آنلاین آشنا نماییم تا این‌گونه با خیالی آسوده خریدهای خود را انجام دهید.

images 1663321296 بهترین پت شاپ‌های اینترنتی

شاخص‌های پت شاپ آنلاین خوب

قبل از آن‌که به سراغ معرفی بهترین پت شاپ‌های آنلاین برویم، کمی درباره شاخص‌هایی که سبب خوب‌بودن یک پت شاپ آنلاین می‌شوند، توضیح می‌دهیم.

  • محصولات متنوع

حیوانات خانگی فقط به سگ و گربه محدود نمی‌شوند؛ امروزه، پرندگان و خزندگان نیز در دسته حیوانات خانگی قرار می‌گیرند و افراد بسیاری تمایل به نگهداری این حیوانات، به خصوص خزندگان دارند. فروشگاه‌های عرضه محصولات حیوانات خانگی، باید بتوانند دغدغه و نیاز صاحبان این حیوانات را رفع نمایند. یکی از این دغدغه‌ها جامع و کامل‌بودن محصولات یک پت شاپ آنلاین است.

  • عرضه محصول باکیفیت

لوازم‌های بهداشتی و غذایی که در پت شاپ‌ها عرضه می‌شود، به طور مستقیم و غیرمستقیم روی سلامت حیوانات خانگی تأثیر می‌گذارند. از همین رو، یک فروشگاه آنلاین مناسب و معتبر باید محصولاتی باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی در برندهای مختلف عرضه نماید.

  • قیمت مناسب محصولات

در شرایط اقتصادی کشور و با توجه به این‌که محصولات حیوانات خانگی وارداتی هستند، خیلی‌ها برای تأمین نیاز حیوانات خانگی خود با چالش روبرو می‌شوند. از همین رو، فروشگاهی مناسب است که محصولاتش را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه نماید.

  • پشتیبانی

دیگر عنصری که سبب می‌شود یک پت شاپ آنلاین را فروشگاهی خوب بدانیم، پشتیبانی از محصولاتش است. معمولا به خاطر حساسیت‌های مختلفی که حیوانات خانگی دارند، کوچکترین تغییر در رژیم غذایی (حتی تهیه همان غذای همیشگی، اما با برندی جدید) یا دیگر محصولات بهداشتی می‌تواند مشکلاتی را برای حیوان به وجود آورد. از همین رو، یکی از دغدغه‌های صاحبان حیوانات خانگی، پشتیبانی از محصولات و وجود واحد مشاوره‌ است.

images 1663224420 بهترین پت شاپ‌های اینترنتی

بهترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات حیوانات خانگی

در این بخش، شما را با تعدادی از بهترین پت شاپ‌های آنلاین آشنا خواهیم کرد:

فروشگاه آنلاین ژیوان

ژیوان یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین عرضه محصولات حیوانات خانگی‌ست. این فروشگاه با پشتیبانی مناسب، پاسخگوی نزدیک به ۳۵۰۰۰ مشتری بوده‌است. تنوع و کیفیت محصولات، این فروشگاه را در لیست بهترین‌های پت شاپ آنلاین قرار داده‌است. شما می‌توانید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از پشتیبانی و راهنمایی‌های کادر مجرب ژیوان بهره ببرید.

ژیوان چهار شعبه در تهران دارد که برای کسانی که قصد خرید حضوری دارند، تدارک دیده شده‌است. عزیزان شهرستانی نیز می‌توانند با مراجعه به سایت این فروشگاه، اقدام به خرید محصولات آن نمایند.

پت شاپ آنلاین بیلی

این پت شاپ، هم به صورت حضوری و هم آنلاین، اقدام به فروش بهترین برندهای محصولات حیوانات خانگی کرده‌است. پت شاپ بیلی با سابقه چهار ساله خود، توانسته با در اولویت قراردادن پاسخگویی به نیاز مشتری، در این زمان کم به یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین عرضه محصولات حیوانات خانگی تبدیل شود. محصولاتی که می‌توانید در وبسایت این فروشگاه مشاهده نمایید، عبارتند از لوازم بهداشتی، لوازم جانبی، غذای خشک سگ و گربه و غذای انواع پرندگان و جوندگانی نظیر خوکچه هندی، همستر و خرگوش.

تهرانی‌ها می‌توانند از فروشگاه محصولات حیوانات خانگی بیلی در بلوار کاج شهرک گلستان تهران دیدن فرمایند و مشتریان شهرستانی نیز می‌توانند با مراجعه به سایت petshopbili.com از محصولات متنوع آن بهره ببرند.

پت شاپ آنلاین پت استور

پت استور با ۳۰۰۰ مشتری یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های محصولات حیوانات خانگی است. این فروشگاه با عرضه محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب، یکی از انتخاب‌های همیشگی صاحبان سگ و گربه‌ است؛ اما ایراد بزرگ این فروشگاه این است که فقط محصولات سگ و گربه را دارد و از محصولات پرندگان و خزندگان خبری نیست. با این حال، این فروشگاه از کادر مجربی بهره می‌برد که آماده مشاوره و راهنمایی مشتریان هستند.

پت شاپ آنلاین سیناوت

این پت شاپ آنلاین کارش را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده‌است و در همین زمان کم، توانسته جایگاه خوبی را در میان پت شاپ‌های آنلاین به دست آورد. پت شاپ آنلاین سیناوت محصولاتش را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند. هم‌چنین حضور یک دامپزشک نیز به عنوان مشاور، از دیگر مزایای این فروشگاه اینترنتی است.

images 1663224423 بهترین پت شاپ‌های اینترنتی

پت شاپ آنلاین باران پت

از جمله فروشگاه‌های اینترنتی عرضه محصولات حیوانات خانگی که توانسته با عرضه بهترین برندهای محصولات پت، جزو یکی از بهترین پت شاپ‌های آنلاین قرار گیرد، باران پت است. شما در این فروشگاه علاوه بر غذای حیوانات خانگی، می‌توانید انواع تشویقی و مکمل‌ها و دیگر محصولات بهداشتی را نیز تأمین نمایید.

نتیجه‌گیری

در کشورها ما با توجه به سیاست‌گذاری‌هایی که در زمینه نگهداری حیوانات خانگی وجود دارد، فروشگاه‌ عرضه محصولات حیوانات خانگی به ندرت پیدا می‌شود. در این میان، عده‌ای سودجو نیز با فروش محصولات بی‌کیفیت و تقلبی، اقدام به سوءاستفاده از مشتریان می‌نمایند. به همین منظور، تلاش کردیم در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین پت شاپ‌های آنلاین آشنا نماییم تا با خیالی آسوده و بدون کوچکترین دغدغه، اقدام به خرید نیازهای حیوانات خانگی خود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا