تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

بیانیه مهم آیت الله تبریزیان + طب اسلامی

امتیاز یادت نره

بیانیه مهم آیت الله تبریزیان

بیانیه مهم آیت الله تبریزیان + طب اسلامی

بیانیه مهم آیت الله تبریزیان + طب اسلامی

بیانیه مهم آیت الله تبریزیان خطاب به مردم غیور ایران

بسم الله الرحمن الرحیم..

اساس طب در دنیا تجربه است و اساس طب اسلامی قرآن و احادیث و تجربه می‌باشد. علم طب تماما همانند علم فقه است لذا اگر طب را زیر سوال ببریم پس باید فقه را نیز زیر سوال برد؛ همان جواب و دفاعی که از فقه توسط علما مطرح شده عینا ما نیز آن جواب را در دفاع از طب خواهیم داد. البته تکیه‌گاه طب اسلامی قطع و یقین است و شک و گمان جایگاهی در طب اسلامی ندارد زیرا  تفاوت ذاتی بین فقه و طب این است که طب قابل تجربه است و راه برای رسیدن به یقین باز است به این شکل که با استناد به آیات و روایات ابتدا حکم و یا دارویی طبی طبق قواعد متقن فقهی و اصولی استنباط می‌شود پس از این مرحله که اطمینان بالا حاصل شد طبق آن دارو و حکم طبی تجویز می‌شود و در نهایت اگر موثر واقع شد این اطمینان بالا تبدیل به یقین خواهد شد، لذا پشتوانه طب اسلامی یقین است.

netpaak.ir telegram بیانیه مهم آیت الله تبریزیان + طب اسلامی

جهل تاکی؟

گفته می‌شود نه نظام طبی داریم و نه میشود چنین نظامی را تاسیس نمود، به چنین افراد کم سواد باید گفت طبق حرف شما نظام اقتصاد اسلامی نیز نخواهیم داشت درحالی که شیخ انصاری با صد روایت نظام اقتصادی را در کتاب گرانقدر مکاسب پایه‌گذاری کرد لذا نظام طب اسلامی را نیز می‌توان با صد روایت و یا آیه پایه‌گذاری نمود بلکه هزاران روایت طبی از معصومین صادر شده است. باید به مخالفین طب اسلامی توصیه کرد: (دوباره درس بخوانید)

گفته شده طب اسلامی در حال سوء استفاده است!

مردم خود قضاوت کنند و از مسئولان مطالبه جدی کنند؛ آیا طب اسلامی در حال سوء استفاده است در حالی که سخت ترین بیماری ها را با کمترین هزینه درمان می‌کند و یا طب شیمیایی در حال سوء استفاده است؟! طبی که سهم بزرگی از بودجه مملکت را به جیب می‌زند و برای یک عمل جراحی ساده میلیون ها تومان می‌گیرد و پول مردم را غارت می‌کند.

راهزن های قرون اخیر در لباس طبیب دل‌سوز درآمده‌اند.

در نهایت برای مخالفین طب اسلامی همان مسیری را که در پیش گرفته‌اند را پیشنهاد می‌کنیم، یعنی مصرف داروی شیمیایی زیرا برای نابودی یک انسان همین کافی است و ما به این مقدار عقوبت برای آنها راضی هستیم.

وقت آن نرسیده است که شما مردم غیور مطالبه جدی خود را از مخالفین و معاندین طب اسلامی و از مسئولان و طرفداران طب شیمیایی قتال و غارتگر داشته باشید؟ آیا می‌دانید در طول تاریخ علاوه بر جاهلان عده‌ی زیادی آگاه از حق و حقیقت بوده‌اند که با گرفتن پولی به مقابله با مسیر حق پرداخته‌اند؟!

طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما باید مراقب نفوذ دشمن در همه عرصه‌ها باشیم و یکی از مهمترین عرصه‌ها طب است و البته امروزه عده‌ای عمدا بنای مخالفت با فرمایشات ایشان دارند که ایشان بارها تاکید بر طب اسلامی ایرانی نموده‌اند.

تاریخ اطلاعیه: ۱۳۹۶/۵/۶

لطفا جهت روشنگری افکار این بیانیه مهم را نشر دهید.

منبع:http://www.darooeslami.com


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا