تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

تنها راه نجات | پرونده ویژه روز قدس

امتیاز یادت نره

پرونده ویژه نت پاک به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس پر شور تر + تنها راه نجات

13970317144173f2e تنها راه نجات | پرونده ویژه روز قدس

 

 

بیانات رهبر انقلاب خطاب به جوانان غیور عرب
 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز (دوشنبه) با حضور در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود، سخنانی را خطاب به جوانان غیور عرب و به زبان عربی ایراد فرمودند. متن عربی و ترجمه‌ی این بخش از بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

و أحبّ أن أخاطب الشّباب الغیارى العرب فی خاتمة حدیثی هذا؛ و أقول لهم: إنّ شعوبکم الیوم تعقد الأمل علیکم، أنتم أیّها الشّباب! أعدّوا أنفسکم لغدٍ تنعم فیه بلدانکم بالحرّیّة و التّقدّم و الاستقلال. الخضوع للهیمنة الأمریکیّة، عدم اتّخاذ موقف حازم و حاسم من العدوّ الصّهیونیّ الغاصب، المواقف العدائیّة من الإخوة، و التّزلّف للأعداء، کلّ ذلک قد جعل من بعض الحکومات العربیّة عدوّة لشعوبها. و أنتم أیّها الشّباب تتحمّلون مسؤولیّة إلغاء هذه المعادلة الباطلة.

netpaak.ir telegram تنها راه نجات | پرونده ویژه روز قدس

 أدعوکم أیّها الأعزّة إلى أن تکونوا مفعمین بالأمل و الابتکار و العمل و بناء شخصیّاتکم. اهتمّوا ببناء شخصیّاتکم. المستقبل یکون لکم إن کنتم أنتم الّذین یبنونه الیوم. إن بنیتم المستقبل فتنعّمه سیعود علیکم. لا تهابوا هیمنة عالم الکفر، وثقوا بوعد الله عزّوجلّ و هذا قوله سبحانه و تعالى یقرّر بکلّ صراحة و وضوح: أم یُریدونَ کَیدًا فَالَّذینَ کَفَروا هُمُ المَکیدون.(۱) یوم الجمعة هو یوم القدس، و الدّفاع فیه عن الشّعب الفلسطینیّ المقاوم و المجاهد و المضحّی خطوة رحبة على هذا الطّریق. ادعو الله تعالى لکم و لتوفیقکم و لبقاء صمودکم فی هذا الطّریق الواضح.
 

 علاقه‌مندم جوانان غیرتمند عرب را مخاطب قرار دهم و به آنها بگویم: امروز چشم امید ملّتهای شما به شما جوانان است. خودتان را برای فردایی آماده کنید که کشورهای شما در آن از نعمتهای آزادی، پیشرفت و استقلال بهره‌مند شوند. زیر بار سلطه‌ی آمریکا رفتن، عدم موضع‌گیری قاطع در برابر دشمن صهیونیستی غاصب، مواضع دشمنانه با برادران، و تملّق به دشمنان، همه­‌ی اینها از برخی دولتهای عربی، دشمنی برای ملّتهای خود ساخته؛ و شما جوانان مسئولیّت از بین بردن این معادله‌ی باطل را بر دوش دارید.

 شما عزیزان را دعوت میکنم که لبریز از امید و ابتکار و عمل باشید و شخصیّت‌های خود را بسازید. به ساختن شخصیّت‌های خود اهمّیّت دهید. آینده از آنِ شما خواهد بود اگر امروز به ساختن آن همّت بگمارید. اگر آینده را ساختید، بهره‌مند شدن از نعمتهای آن، به شما برخواهد گشت. از سلطه­‌ی جهان کفر نهراسید و به وعده­‌ی خدای عزّوجل مطمئن باشید که فرموده­‌ی او (سبحانه و تعالی) با صراحت هرچه تمام‌تر بیان میدارد: «یا میخواهند نیرنگی بزنند؟ ولی آنان که کافر شده‌اند، خود دچار نیرنگ شده‌اند». روز جمعه روز قدس است و دفاع از ملّت مقاوم و مجاهد و فداکار فلسطین در آن روز، گام بلندی است در این راه. از خداوند تعالی برای شما و توفیق شما و مقاوم ماندن شما در این راه پُرفروغ دعا میکنم.

۱) سوره‌ی طور، آیه‌ی ۴۲

 

تنها راه نجات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «راه نجات مسئله‌ی فلسطین و حل مسئله‌ی فلسطین جز راه مبارزه نیست.» ۱۳۸۸/۱۲/۰۸
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، لوح «تنها راه نجات» را منتشر می‌کند.

برای دریافت روی عکس کلیک کنید.

 

13970317 0139837 تنها راه نجات | پرونده ویژه روز قدس

 

پیشنهاد مشاهده ( مرتبط با پرونده ویژه روز قدس) :

 

696112 تنها راه نجات | پرونده ویژه روز قدس


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا