تبلیغاتراهنمای خرید📚 مجله نت پاک

خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

امتیاز یادت نره

تعویض به موقع این فیلتر ها در مراقبت و نگهداری از دستگاه تاثیر گذار است و باعث می شود به تصفیه آب آسیبی نرسد. چرا که این فیلتر ها بعد از مدتی از املاح و رسوبات اشباع می شوند و نمی توانند وظیفه ی خود را انجام دهند در نتیجه نه تنها آب تصفیه نمی شود بلکه ممکن است به کل دستگاه صدمه بزند و باعث از کار افتادن آن شود. دستگاه تصفیه آب دارای فیلتر های مختلفی است که در از بین بردن مواد آلوده و املاح آب نقش بسیار مهمی دارند. برای خرید فیلتر تصفیه آب پیشنهاد می کنیم به مراکز و نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

images 1668945532 خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب های اسمز معکوس پرکاربرد ترین دستگاه در دنیا می باشد که برای کاهش املاح و سختی آب بسیار مناسب هستند. در این جا به معرفی انواع فیلتر تصفیه آب در دستگاه های اسمز معکوس ۶ مرحله ای می پردازیم:

فیلتر مینرال: فیلتر مینرال که از مواد و سنگ ها ی معدنی تشکیل شده است برای رفع این مشکل در دستگاه قرار می گیرد تا آب با عبور از آن این مواد را به خود جذب کرده و به این شکل خاصیت معدنی خود را حفظ می کند. به دلیل این که فیلتر های دستگاه تصفیه آب قدرت جذب زیادی دارند  و تمام املاح آب را به خود جذب می کنند آب به صورت مقطر و با سختی بسیار پایین در می آید که هیچ املاح مفیدی ندارد.

فیلتر کربن اکتیو یا پودری:فیلتر کربن پودری در مرحله ی دوم مواد و گاز های شیمیایی موجود در آب را به خود جذب می کند. از جمله کلر که مهم ترین ماده ی مضر شیمیایی موجود در آب است. این فیلتر در دستگاه های اورجینال از موادی مثل پوست نارگیل و یا پوست گردو ساخته می شود تا ضرری برای سلامتی انسان نداشته باشد.

فیلتر کربن بلاک: این فیلتر مانند فیلتر قبلی است با این تفاوت که منافذ ریز تری دارد و مواد شیمیایی باقی مانده در آب که باعث تغییر بو و مزه و رنگ آب شده است را از بین خواهد برد.

فیلتر ممبران:. این فیلتر دارای میلیون ها منافذ بسیار ریز به قطر ۰۰۰۱/۰ میکرون است تا بتواند ریز ترین ذرات و آلاینده ها اعم از نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، باکتری و ها و ویروس ها و املاح آب را از بین ببرد و باعث کاهش سختی آب شود . مرحله ی چهارم دستگاه اسمز معکوس مهم ترین بخش آن است. ممبران مرکز اصلی دستگاه تصفیه آب محسوب می شود که بدون آن کاهش املاح و سختی آب امکان پذیر نمی باشد.

فیلتر پروپیلن: موادی جلبک ها، شن و ماسه و گل و لای با اندازه ی ۵ میکرون و بیشتر در این فیلتر به دام می افتند. قرار گرفتن این فیلتر در مرحله ی اول دستگاه به این دلیل می باشد تا رسوبات وارد فیلتر های بعدی نشود و اختلالی در کارکرد آن ها ایجاد نشود . مرحله ی اول در دستگاه اسمز معکوس فیلتر pp یا الیافی است که برای حذف ذرات جامد و معلق آب یعنی رسوبات استفاده می شود.

فیلتر پست کربن:  به دلیل آن که آب پس از عبور از فیلتر ممبران وارد مخزن دستگاه شده و به علت راکد ماندن آن، ممکن است بو و مزه ی بدی بگیرد این فیلتر به رفع این مشکل کمک می کند. وظیفه ی فیلتر پست کربن در مرحله ی پنجم تصفیه نهایی آب است که با از بین بردن بو و مزه ی بد آب آن را آماده ی نوشیدن می کند.

images 1668945554 خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

زمان تعویض فیلترهای آب تصفیه کن

در دستگاه های اسمز معکوس ۶ مرحله ای ۳ فیلتر در بالا و ۳ فیلتر در پایین دستگاه قرار می گیرند. فیلتر های پایین دستگاه که شامل فیلتر های مراحل یک تا سه می باشند اغلب هر ۳ الی ۶ ماه باید تعویض شوند. و این زمان بستگی به میزان رسوبات موجود در آب محل زندگی شما دارد. فیلتر های بالایی معمولا هر یک سال تعویض می شوند. زمان و نحوه تعویض فیلتر های تصفیه آب متفاوت است. ممبران دستگاه باید به طور منظم تعویض شود تا از تصفیه ی درست آب مطمئن باشید.خرید تصفیه آب از  مراکز و نمایندگی های فروش دستگاه تصفیه آب این امکان را به شما می دهد تا تعویض فیلتر ها را به صورت منظم برای شما انجام می دهند و هم چنین می توانید از این مراکز معتبر فیلتر های مناسب دستگاه خود را خریداری نمایید . نحوه ی تعویض فیلتر دشوار است و باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود. چرا که تعویض نا صحیح فیلتر سبب از کار افتادن دستگاه می شود و در نهایت تصفیه آب شما خراب خواهد شد.

images 1668945569 خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

خرید و قیمت بهترین فیلترهای تصفیه آب

 به دلیل آن که متاسفانه در بسیاری از فروشگاه ها فیلتر های تقلبی با جنس و کیفیت بسیار ضعیف به فروش می رسد که نه تنها کارایی ندارند بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر هستند. هم چنین این فیلتر ها قیمت ارزانی هم دارند که خریداران را دچار گمراهی می کند . مرکز فروش فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا که خود وارد کننده ی دستگاه های تصفیه آب اورجینال و اصل است مرغوب ترین فیلترهای تایوانی را نیز با برترین برند های دنیا به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

“شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده و ارائه دهنده انواع فیلتر تصفیه آب تایوانی در ایران بوده که به شما عزیزان امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب و خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب را ارائه میدهد. شما عزیزان برای سرویس و تعویض صافی های دستگاه خود تنها لازم است تا عکس و مدل دستگاه خود را به کارشناسان فروش تصفیه آسا اعلام فرمایید تا محصولات استاندارد دستگاه شما به همراه خدمات سرویس و تعویض در محل شما انجام گردد.”

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از خرید و قیمت بهترین  فیلتر های تصفیه آب و یا تعویض آن ها با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید تا با مشاوره ی رایگان فیلتر های استاندارد و مناسب دستگاه تصفیه آب شما را همراه با خدمات لازم در محل مورد نظر شما ارائه دهند. فروش فیلتر های تصفیه آب برای شما عزیزان هم به صورت تکی و هم به صورت پک می باشد .  شما می توانید برای خرید و یا تعویض فیلترهای تصفیه آب خود به شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید.  شما مشتریان عزیز نیز می توانید در صورت نیاز برای درخواست اضافه کردن فیلتر های جدید مانند فیلتر مرحله ی هفتم قلیایی و یا فرابنفش و اکسیژن ساز با تصفیه آسا در ارتباط باشید تا بتوانید که با این کار کیفیت آب خروجی دستگاه تصفیه آب خود را بالاتر ببرید. با خرید از  نمایندگی فروش فیلتر و دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی تصفیه آسا با خیال آسوده از کیفیت آب آشامیدنی منزل خود لذت خواهید برد و نگرانی بابت خرابی و یا تعویض فیلتر های خود در زمان های معین نخواهید داشت.  شرکت تصفیه آسا ارائه دهنده و انواع فیلتر های تصفیه آب تایوانی اورجینال می باشد که دارای کیفیت درجه یک می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا