📚 مجله نت پاکتبلیغاتعمومیفناوری

خرید پیج اینستاگرام فوری همراه با کاربران واقعی و فعال

امتیاز یادت نره

خرید پیج اینستاگرام فوری همراه با کاربران واقعی و فعال

اینستاگرام راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن زندگی شما با جهان است. این برنامه می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد برای انواع حرفه باشد. اینستاگرام یک سایت رسانه اجتماعی است که به افراد اجازه می‌دهد زندگی و علایق خود را از طریق یک عکس به اشتراک بگذارند.

خرید اکانت اینستاگرام یک تصمیم بزرگ است و قبل از خرید باید بدانید که اهدافتان چیست. اگر می‌خواهید از اکانت اینستاگرام خود درآمد کسب کنید، باید اکانت را تایید کنید. اگر نمی‌خواهید از آن درآمد کسب کنید، می‌توانید اکانت معمولی ای را خریداری کنید تا حساب شخصی داشته باشید. خرید اکانت اینستاگرام مرحله ای است که باید با دقت انجام دهید و قبل از خرید باید بدانید که از چه کسی اکانت بگیرید.

چرا باید پیج اینستاگرام بخریم؟

اگر در اینستاگرام تازه وارد هستید و میخواهید اکانت تجاری در این برنامه راه بیندازید، با مشکلات زیادی روبرو می‌شوید. مهمترین فاکتور رشد در اینستاگرام افزایش فالوور واقعی فعال اینستاگرام است. جذب فالوور فعال که بعدها مشتری شما باشد، کار زمان بر و سختی است. برای رفع این مشکلات خرید پیج اینستاگرام فوری همراه با کاربران واقعی و فعال بهترین راه حل است. از عمده دلایل خرید پیج آماده بودن بستر معرفی کسب و کار شما است.

برای آغاز فعالیت در اینستاگرام تعداد نفرات خاصی از فالوورها را آماده داشته باشید بهتره یا از تعداد صفر شروع به جذب فالوور و مشتری کردن؟

بدون شک اگر با تعداد فالوور زیادی شروع به آغاز فعالیت در اینستاگرام کنید، نصف راه موفقیت را پیموده اید.

از دیگر مواردی که سبب خرید پیج می‌شود، می‌توان به افزایش اعتماد مشتریان است. هنگام ورود فالوور به پیج شما، ابتدا به تعداد دنبال کننده شما نگاه می‌اندازد. اگر تعداد فالوورهای پیج شما بالا باشد، حتما قسمت عمده ای از توجه آن‌ها جلب خواهد شد و با اطمینان خاطر بیشتر از شما خرید می‌کنند.

اگر فکر می‌کنید که ” از صفر شروع کردن در پیجی، هزینه‌های آغاز کار را کاهش دهد ” سخت در اشتباه هستید. خرید پیج اینستاگرامی درست نه تنها هزینه‌های تبلیغ را کاهش می‌دهد، بلکه برای صرفه جویی زمان و انرژی شما نیز خیلی موثر است.

مزایای خرید پیج آماده اینستاگرام کدامند؟

  • اولین و مهمترین مزیت خرید پیج اینستاگرام فوری همراه با کاربران واقعی و فعال شروع با نهایت قدرت و سرعت در اینستاگرام است. شما می‌توانید با تعدادی فالوور زیادی آغاز به کار خود کنید و از روز اول کسب درآمد داشته باشید.
  • زمانی که با پیچ با تعداد فالوور بالا شروع به کار می‌کنید، شما نصف راه خود را هموار کرده اید. دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای افزایش فالوور ندارید. اما اگر پیجی را از ابتدا شروع کنید و بخواهید فالوور‌های خود را زیاد کنید، باید وقت زیادی برای این کار صرف کنید.
  • هر چه تعداد فالوور شما بیشتر باشد، جذب فالوور راحت تر می‌شود و به خودی خود تعداد فالوور شما برای اکانت شما تبلیغ می‌کند. در واقع زمانی که شما با فالوور زیاد، آغاز به کار می‌کنید، فالوور بیشتر جذب پیج شما می‌شود.
  • در اینستاگرام قانونی در ببن فالوورها وجود دارد ” تعداد فالوور شما، اعتبار برند شما را نشان می‌دهد. ” از این رو با خرید پیج به راحتی اعتبار برند شما در مدت زمان کم افزایش می‌یابد.
  • افزایش درآمد شما به نوع فالوورهای شما بستگی دارد. زمانی که شما پیجی با فالوورهایی که مرتبط با برند خود میخرید، طبعاً درآمد شما افزایش می‌یابد. برای مثال اگر شما پیجی با تعداد بالای خانم که در رنج سنی بین ۱۵ تا ۳۰ بخرید، راحتتر می‌توانید لوازم آرایشی بفروشید. تبدیل شدن به برند خوب پروسه طولانی می‌خواهد اما با این کار می‌توانید راه صد ساله را با خرید یک پیج آماده یک شبه بروید!

معایب خرید پیج چیست؟

خرید پیج اینستاگرام کار راحتی نیست. علت اینکار مرتبط با نوع فروشنده آن است. بعضی فروشنده‌ها پیج را با تعداد زیاد فالوور فیک پر می‌کنند که پس از خرید این پیج‌ها معمولا فالوورها ریزش می‌کند. حتی اگر فالوورهای شما ریزش نکند، نمی‌توانید اطمینان داشته باشید که پیج خریداری شده دارای فالوور روح، فیک و واقعی هستند. برخی فروشنده‌ها به شما فالوور واقعی می‌دهند اما در ایران زندگی نمی‌کنند از این رو رغبتی برای ماندن ندارند.

از طرف دیگر ممکن است فروشنده یک پیج را به جز شما به چندین نفر دیگر فروخته باشد و یا شاید پس از فروش به شما، پیج را از دسترس شما خارج می‌کند.

برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی لازم است که اطلاعات کامل و درستی از فروشنده پیج داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است پس از خرید یک پیج با ۱۰K، استوری‌هایی با ویوو ۱۰۰ نفره داشته باشد و یا بکل پیج را نداشته باشید. بهترین روش خرید پیج فوری همراه با کاربران واقعی و فعال، خرید از برند بای فالوور است. در ادامه مقاله به علت این کار می‌پردازیم.

آیا خرید اکانت اینستاگرام قانونی است؟

امروزه خرید و فروش اکانت‌های اینستاگرام به طور فزاینده ای رایج شده است، اما باید به خاطر داشته باشیم که این امر ناقض شرایط استفاده از شبکه‌های اجتماعی است که صراحتاً کاربران را از خرید، فروش یا انتقال حقوق حساب خود به شخص دیگری از جمله نام کاربری خود منع می‌کند.

خرید پیج اینستاگرام فوری همراه با کاربران واقعی و فعال

با این حال، خرید و فروش اکانت اینستاگرام به سختی قابل تشخیص است و هرگز برای کسانی که این کار را انجام می‌دهند مشکلی نخواهد بود. علاوه بر این، هیچ قانونی برای منع فروش پروفایل‌های اجتماعی وجود ندارد. بنابراین، اگر یک حساب کاربری اینستاگرام بخرید، قوانین رسانه‌های اجتماعی را زیر پا می‌گذارید، اما هیچ قانونی را زیر پا نمی‌گذارید.

برای پاسخ اجمالی به سوال اصلی، بله، خرید اکانت اینستاگرام قانونی است. اما سعی کنید این کار را با احتیاط انجام دهید تا بعداً اکانت شما توسط اینستاگرام جریمه یا مسدود نشود!

در زمان خرید پیج باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اگر به فکر خرید پیج هستید، برای اینکه بتوانید پیج موفق و عالی به دست آورید حتما به نکات مهمی توجه کنید. هر چه اطلاعات شما در این زمینه زیاد باشد، احتمال خرید پیج متناسب با خواسته شما بیشتر است. نکات لازم برای خرید پیج به موارد زیر دقت کنید:

  1. مقایسه تعداد فالوور، لایک و کامنت ها

پیش از خرید پیج اینستاگرام، پیج را امتحان کنید. برای این کار می‌توانید پست منتشر کنید و یا استوری پخش نمایید تا میزان لایک، ویو و کامنت را ببینید.

اگر تعداد تعداد لایک، ویو و کامنت‌های پست به تعداد فالوورها نزدیک بود می‌توانید از واقعی بودن آنها اطمینان حاصل کنید، اما اگر در یک پیج با ده کا فالوور پست منتشر شده تنها صد لایک دریافت کرد می‌توانید مطمئن شوید که تعداد زیادی از فالوورها فیک یا روح هستند. اگر صاحبان پیج اجازه انتشار پست یا استوری به شما ندهد، می‌توانید آخرین پست موجود در پیج را بررسی کنید.

  1. چک کردن پروفایل فالوورها

اگر میخواهید بدانید که پیجی که می خرید، فالوور روح یا واقعی دارد، می‌توانید پروفایل فالوورهای آن را چک نمایید. برای این کار می‌توانید تعدادی از فالوورها را انتخاب نمایید و از ما بین آنها به طور تصادفی برخی را که اسم‌های نامشخص دارند نگاه کنید. اگر این فالوورها عکس پروفایل ندارند، بیوگرافی کافی ننوشته باشند و یا حتی تعداد فالوور متناسبی نداشته باشند، احتمالا فالوور فیک هستند.

  1. به قیمت مناسب بخرید

حتما قبل از خرید پیج، چندین سایت یا فروشنده پیج را چک کنید و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. البته هیچ وقت فکر نکنید که با قیمت پایین می‌توانید پیج درست حسابی خریداری کنید، بدون شک تعداد زیادی از فالوورهای آن فیک هستند و پس از خرید پیج شروع به ریزش می‌کنند.

  1. انواع خرید

برای خرید پیج دو راه حضوری و مجازی وجود دارد. خرید حضوری اولویت بر مجازی دارد. حین خرید حضوری می‌توانید از فروشنده پیج بخواهید که به اکانت نگاه بیاندازید.

در این هنگام می‌توانید به میزان لایک، نوع کامنت‌ها و فالوورها چشم بیاندازید. همچنین می‌توانید از صاحب پیج تقاضا کنید که در بخش Insight اینستاگرام رفتار و اوضاع و احوال مخاطبان را به شما نشان دهد. اگر شما امکان خرید حضوری ندارید، از سایت‌های معتبری مثل بای فالوور به فکر خرید اکانت باشید.

برای خرید از سایت یا خود اینستاگرام به شماره تلفن، لوگو، پیام‌های مشتری قبلی، علامت قفل (برای سایت‌هایی که مجوز دارند، علامت قفل دارند)، پشتیبانی، میزان ریزش فالوور و…. را در هر یک چک نمایید.

  1. ضمانت بازگشت وجه

چه مجازی اکانت اینستاگرام میخرید و چه حضوری باید به فکر بازگشت وجه و یا تعویض پیج باشید تا با خیال راحت خرید کنید.

  1. در مورد شرایط به تفصیل توافق کنید

حتما قبل از خرید پیج به نوع پیج دقت نمایید. اگر اکانت در خصوص آشپزی دارید، خرید پیج خیاطی زیاد به درد شما نمیخورد. پس قبل از خرید به موارد زیر دقت نمایید:

  • نوع فعالیت پیج
  • جنسیت
  • رده سنی فالوورها
  • میزان ایرانی یا خارجی بودن فالوورها
  • نوع مکان فالوورها
  • و….

چرا از سایت بای فالوور پیج اینستاگرام بخریم؟

خرید اکانت اینستاگرام راهی برای رشد سریع مخاطبان و افزایش شناخت برند شماست. در برند بای فالوور اولویت رضایت مشتری هاست؛ از این رو قیمت‌های بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت عرضه می‌کند.

بای فالوور با پشتیبانی ۲۴ ساعته به همه مشاور رایگان می‌دهد. اگر شما از محصولات این سایت راضی نباشید، بازگشت وجه دارد.

پیجی‌هایی که برند بای فالوور به شما عرضه می‌کند، تماما دارای فالوور واقعی است و بلافاصله بعد از پرداخت به شما پیج تحویل داده می‌شود. این برند دارای مجوز از دولت ایران است؛ بدین جهت کاملا سات امن و مطمئن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا