تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
تغذیه و اشپزیطب اسلامی سنتی

خواص سیب برای سلامتی +ویدئو

امتیاز یادت نره

خواص کامل سیب | فواید سیب ، خواص دارویی و درمانی سیب آشنایی با ۱۰ فایده شگفت‌انگیز سیب خواص سیب زرد در لاغری خواص میوه ی سیب خواص سیب + فواید سیب + مضرات سیب

خواص سیب

خواص سیب برای سلامتی +ویدئو

خواص سیب

اگر می خواهید سلامتی خود را تضمین کنید ، دست کم روزی یک عدد سیب شیرین میل کنید”

خواص معجزه آسایش همه بافت ها را دائماً زنده و شاداب و جوان نگه می دارد و از این راه سلامتی کامل بدن را تأمین می کند و بر طول عمر آدمی می افزاید . آری ، همین سیب خوراکی که به وفور در همه جا یافت می شود ولی به علت اینکه مردم از خواص معجزه آسایش بی خبرند، قدر آن را نمی دانند.

netpaak.ir telegram خواص سیب برای سلامتی +ویدئو

خواص سیب

ضدّ سم، ضدّ زهر و ضدّ توکسین میکروب ها است، مقوی معده، کبد، قلب، اعصاب، نیرو دهنده عضلات و یکی از بهترین مفرّحات است. خون را از معده، کبد، قلب و فضولات پاک می کند، حلّال کلسترول و دافع ازدیاد فشار خون است و از سکته های قلبی که از بزرگ ترین آفات جهان متمدن کنونی است جلوگیری می کند.
ابن سینا و سایر پزشکان قدیم می دانستند. یکی از بزرگترین محسنات دانستن آنها این بود که در هر نقطه دور افتاده ای، که به هیچ یک از گیاهان دارویی دسترسی نداشتند، از انواع گوناگون میوه ها، سبزی ها،بقول، حبوب و سایر مواد غذایی استفاده می کردند و از آن ها نتایج درمانی درخشانی می گرفتند؛ مثلاً سیب خوراکی را به تنهایی و بدون کمک هیچ ماده دیگری برای درمان انواع اسهال های عفونی و حتی اسهال خونی تجویز می کردندد:

***

باور کنید پزشکان اروپا برای این نوشته ها، که در هزار سال پیش از مبدأ قانون ابن سینا به آن ها رسیده و در طول مدت این هزار سال نسل بعد از کتابی به کتاب دیگر نقل شده و هم اکنون در دست آن ها است، کمال اهمیت را قایل اند و عده زیادی از پزشکان فرانسه، آلمان، انگلستان و سایر کشورهای اروپا آن ها را به صورت تألیفات متعددی با عناوین مختلف چاپ و منتشر می کنند و به سبب استقبال عجیبی که توده عمومی و طبقات مختلف مردم آن قاره نسبت به درمان های طبیعی و مخصوصاً گیاهان دارویی ابراز می کنند، کتاب ها مرتباً، همه ساله تجدید چاپ می شود

 برای نخستین بار

متخصصین بیماری های کودکان در آلمان، سیب را به عنوان مداوا برای اسهال کودکان به کار برده، نتایج درخشان از آن گرفتند. روزی هفت الی بیست سیب را که کاملاً رسیده باشد خیلی ریز رنده کرده در ۴ تا ۵ وعده تجویز می کنند، در مدت ۲۴ ساعت قولنج ها موقوف شده مدفوع کم می شود و تب قطع می گردد و پس از چند روز به رژیم عادی بر می گردند
سیب خوراکی برای درمان آنتریت و کولیت و دیسانتری مؤثر و مفید واقع می شود و این بیماری ها را حداکثر در مدت دو روز درمان می کند”

 روده تان عصبی است؟ فالوده سیب بخورید

دکتر لیلا شیربیگی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران: کافی است فردی که با اشتها در حال خوردن غذاست خبر ناگهانی و بدی بشنود یا به هر دلیلی عصبانی شود، این وضعیت به سرعت باعث می شود از اشتها افتاده و حتی دچار تهوع و استفراغ شود پس به راحتی می توان پی برد این دو سیستم چقدر به هم نزدیک اند و چقدر زود از یکدیگر تاثیر می پذیرند به همین دلیل است که وقتی بیماری با مشکل گوارشی به ما مراجعه کند حتما شرایط روحی و روانی او را جویا می شویم و وقتی هم ثابت شود فرد مضطرب یا پراسترس باشد، بخشی از درمان را به کنترل تنش عصبی اختصاص می دهم، اما تصویه مفید، عملی و ساده ای که تقریبا برای تمام مبتلایان به بیماری گوارشی عصبی وجود دارد، خوردن فالوده سیب است.

سیب و دستگاه گوارش

سیب باعث تقویت دستگاه گوارش می شود ولی بعضی از افراد با خوردن سیب دچار نفخ می شوند، برای جلوگیری از نفخ توصیه می کنیم سیب زرد بزرگی را پوست بگیرید، رنده و با ۲ قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کنید تا خاصیت نفاخی آن از بین برود. فالوده سیب باید قبل از خواب میل شود. اثر فالوده سیب روی سیستم گوارشی یک شبه ایجاد نمی شود و بیماران باید حداقل ۲ هفته به طور مداوم از آن استفاده کنند. نکته دیگری که طب سنتی به آن اعتقاد دارد، بوییدن سیب خوشبو است. ثابت شده رایحه سیب در انسان ها آرامش ایجاد می کند. اگر فردی فالوده سیب دوست ندارد، می تواند خورش سیب یا به درست کند”.

منبع:راسخون

راز درمان سیب – همه خواص درمانی سیب – طب اسلامی

ویدئوکلیپ ماسک سرکه سیب برای از بین بردن جوش و زیبایی پوست

ویدئو

***************************************************

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا