تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
اموزش های برنامه نویسی و طراحی وب📕 آمـوزش

دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)

امتیاز یادت نره

دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)

دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)
دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)

آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا

به صورت کلی برای تست عملکرد (functional test) دو روش جعبه سفید (whitebox) و جعبه سیاه (blackbox) وجود دارد. در حالت جعبه سفید، خود برنامه نویس یک روال تست را در قالب unit test برای تک تک کلاس ها و توابع برنامه می نویسد و کد را تست می کند. ولی در حالت جعبه سیاه ما دیگر کاری با ساختار داخلی کد نداریم و فقط به سیستم ورودی لازم را میدهیم و انتظار داریم خروجی درستی به ما بدهد. یکی از بهترین ابزارهای این تست Selenium است که با این نرم افزار نه تنها می توانید تست هایی را برای هر بخش تعریف کنید، بلکه می توانید تست ها را زمان بندی کرده و به طور خودکار انجام دهید.

فرض کنید وب سایت شما ۱۰۰ ویژگی مختلف دارد، شما همه ی این ۱۰۰ ویژگی را تست می کنید و وب سایتتان را منتشر میکنید. بعد از دو روز یک باگ گزارش می شود و یا میخواهید تغییر کوچکی در روند فعالیت کاربر ایجاد نمایید. آیا پس از اعمال تغییرات یا رفع باگ میخواهید دوباره همه ی آن ۱۰۰ ویژگی را تست کنید.

اینجاست که سلنیوم به کمک شما می آید و همه ی تست ها را به صورت خودکار انجام می دهد. سلنیوم دو بخش اصلی به نام های سلنیوم IDE یا (selenium IDE) و سلنیوم وب درایور (selenium webdriver) دارد. سلنیوم IDE یک addon برای فایرفاکس است و پس از نصب آن می توانید آیکن آن را در کنار نوار آدرس ببینید. سلنیوم وب درایور یک کتابخانه برنامه نویسی است که برای اکثر زبان های معروف از جمله پایتون و جاوا موجود است. این کد را می توانید از سلنیوم IDE خروجی بگیرید.

پس از اینکه در سلنیوم IDE ضبط دستورات تمام شد از منوی فایل روی export test case رفته و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس سلنیوم یک خروجی به همان زبان به شما خواهد داد.نت پاک در دوره آموزشی Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect) به طور کامل با امکانات و ویژگی های سلنیوم وب درایور با جاوا آشنا می شوید.

netpaak.ir telegram دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)

Selenium,آموزش Selenium,آموزش تصویری Selenium,آموزش ویدیویی Selenium,آموزش کامل Selenium,آموزش کاربردی Selenium,فیلم آموزشی Selenium,فیلم آموزش Selenium,آموزش Selenium به صورت تصویری,آموزش Selenium به صورت ویدیویی,Selenium وب دایور با جاوا,آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا,آموزش کاربردی سلنیوم وب دایور با جاوا,فیلم آموزشی سلنیوم وب دایور با جاوا,فیلم آموزش سلنیوم وب دایور با جاوا,آموزش سلنیوم وب دایور با جاوا به صورت تصویری,آموزش سلنیوم وب دایور با جاوا به صورت ویدیویی,Udemy Selenium Webdriver with Java Basics Advance Architect,آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا

دیدن دیگر آموزش ها _ کلیک فرمائید

دیدن دیگر اموزش های طراحی وب و برنامه نویس _ کلیک فرمائید

87396 دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)

functional testing.png.pagespeed.ce .Hxwud dkKR e1492172027995 دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect) فـرمت فـایل : rar  __ 23 e1492172402792 دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect) منـبع و پسـورد : www.p30download.com  __ Lin3k icon e1492172697586 دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect) توضـیحات فـایـل  __ home icon grey 128x128 more space e1492171970587 دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect) سـایت سـازنـده

873 دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)

اطلاعات حجم: ۷٫۵۰ گیگابایت
دانلود دانلود – بخش اول
دانلود دانلود – بخش دوم
دانلود دانلود – بخش سوم
دانلود دانلود – بخش چهارم
دانلود دانلود – بخش پنجم
دانلود دانلود – بخش ششم
دانلود دانلود – بخش هفتم
دانلود دانلود – بخش هشتم

87 دانلود آموزش کامل سلنیوم وب دایور با جاوا Udemy Selenium Webdriver with Java (Basics + Advance + Architect)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا