تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) + کارتون معصومین + لینک مستقیم

2/5 - (1 امتیاز)

دانلود انیمـیشن حضرت ابراهیم(ع) دانلود کارتون حضرت ابراهیم(ع) دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) دوبله فارسی دانلود کارتون حضرت ابراهیم(ع)

دانلود انیمیـشن حضرت ابراهیم(ع), دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) دانلود کارتون حضرت ابراهیم(ع)

دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) + کارتون معصومین + لینک مستقیم

دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) + کارتون معصومین + لینک مستقیم

اِبراهیم (‎/ˈeɪbrəˌhæm, -həm/‎ ABE-raham  ) نیای اصلی دین‌های یهودیت، مسیحیت واسلام (که همه تک خدایی هستند و به ادیان ابراهیمی شناخته می‌شوند) است.

این سه دین او را به طریق زیر نیا می‌شمرند: یهودیت و مسیحیت از طریق اسحاق (پسر دوم ابراهیم از سارا) و اسلام از طریقاسماعیل (پسر اول ابراهیم از هاجر). از روی این باور به این سه دین، دین‌های ابراهیمی هم گفته می‌شود. داستان ابراهیم در کتاب پیدایش از عهد عتیق و نیز در قرآن بازگو شده‌است.

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) + کارتون معصومین + لینک مستقیم

تارح دهمین نسل نوح اَبراهیم را به دنیا آورد. ابراهیم دارای دو برادر به نام‌های ناحور و هاران بود. هاران پدر لوط شد. هاران در شهر محل تولد خود اور کلدان از دنیا رفت. ابراهیم با سارای ازدواج کرد ولیکن سارای نازا بود. تارح با ابرام، سارای و لوط به سرزمین کنعان رفتند و در محلی به نام حران ساکن شدند و تارح (پدر ابراهیم) در ۲۰۵ سالگی از دنیا رفت (پیدایش ۱۱:۲۷ تا ۳۲).

***

خدا به ابراهیم ظاهر شد و به او گفت که از شهر خود خارج شود. بعد از اینکه او در حران که پدر او تارح در آنجا مرده بود ساکن شد خدا به او گفت که کشور خود و خانه پدر خود را ترک کرده و به سمت زمینی رود که خدا او را به قومی بزرگ تبدیل کند، او را بیامرزد، او را بزرگ کند، کسانی که او را بیامرزند بیامرزد و کسانی که او را لعن کنند نفرین کند (پیدایش ۱۲:۱ تا ۱۲:۳). بعد از دستور خدا، در سن ۷۵ سالگی ابرام به همراه همسر خود سارای، برادرزاده خود لوط و اموال و افرادی که به دست آورده بود به سمت سرزمین کنعان در شکیم(نابلوس امروزی) حرکت کرد.

 

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) + کارتون معصومین + لینک مستقیم دانلود انیمیشن سینمایی

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود انیمیشن حضرت ابراهیم(ع) + کارتون معصومین + لینک مستقیم  دانلود داستان زندگی

 


ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا