تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) + کارتون پیامبران + لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

دانلود انیمـیشن حضرت ایوب(ع) دانلود کارتون حضرت ایوب(ع) دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) دوبله فارسی دانلود کارتون حضرت ایوب(ع)

دانلود انیمیـشن حضرت ایوب(ع), دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) دانلود کارتون حضرت ایوب(ع)

دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) + کارتون پیامبران + لینک مستقیم

دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) + کارتون پیامبران + لینک مستقیم

دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) + کارتون پیامبران + لینک مستقیم

اَیّوب (عبری: אִיּוֹב به معنی بازگشت کرده به سوی خدا) یکی از پیامبران ادیان ابراهیمی است که شخصیت اصلی کتاب ایوب یکی از کتب عهد عتیق به‌شمار می‌رود. نام وی در کتاب حزقیال[۱] و یعقوب[۲] عهد عتیق و نیز در قرآن آمده‌است. بر اساس عهد عتیق و قرآن، خدا ایوب را مورد آزمایش قرار می‌دهد؛ اموالش ربوده می‌شوند، پشتش می‌شکند و پسرانش کشته می‌شوند؛ اما ایوب از عبادت خدا برنمی‌گردد. سرانجام ایوب، برکت از دست رفته خود را دوباره به دست می‌آورد. در کتاب مقدس ایوب یکی از پیامبران جنتیل (غیریهودی) است.

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) + کارتون پیامبران + لینک مستقیم

****

کتاب ایوب در کتاب مقدس با معرفی شخصیت ایوب شروع می‌شود که مردی درستکار در سرزمین اوز است. خداوند ایوب را به دلیل کارهای درستش مورد ستایش قرار می‌دهد و در این هنگام شیطان درخواست می‌کند که اجازه داده شود که صداقت ایوب را مورد آزمایش قرار دهد و می‌گوید که دلیل درستکاری ایوب فقط به خاطر این است که خداوند از او حمایت و محافظت می‌کند. خداوند محافظت را از ایوب دور می‌کند و به شیطان اجازه می‌دهد که ثروت او، فرزندان او و سلامتی او را از او بگیرد. با وجود بلاهای بسیار، ایوب خدا را نفرین نمی‌کند، و بلکه روزی که خود در آن به دنیا آمده‌است را نفرین می‌کند. با اینکه او از شرایط به وجود آمده برای خود ناراحت است، خدا را به بی عدالتی متهم نمی‌کند.

مسیحیان تمامی قسمتهای کتاب ایوب در عهد عتیق را قبول دارند. همچنین نام ایوب در عهد جدید (انجیل) در بخش رسالهٔ یعقوب ۵:۱۱ ذکر شده‌است و از او به عنوان فردی با تحمل بسیار زیاد نام برده شده‌است.

 

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود انیمیشن حضرت ایوب(ع) + کارتون پیامبران + لینک مستقیم  دانلود انیمیشن

 


ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا