تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام + لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

دانلود انیمـیشن شهادت امام علی علیه السلام دانلود کارتون شهادت امام علی علیه السلام دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام دوبله فارسی دانلود کارتون شهادت امام علی علیه السلام

دانلود انیمیـشن شهادت امام علی علیه السلام , دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام دانلود کارتون شهادت امام علی علیه السلام

دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام + لینک مستقیم

دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام

دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام

آن حضرت در شب بيست‏ و يكم ماه مبارك رمضان سال چهل هجرى با شمشير به شهادت رسيد.عبدالرحمن بن ملجم مرادى شقى ‏ترين امت آخر زمان – لعنة الله عليه – در مسجد كوفه او را ضربت زد; بدين قرار كه آن حضرت در شب نوزدهم به مسجد رفت و مردم را براى نماز صبح بيدار مى‏ كرد و ابن ملجم ملعون از آغاز شب در كمين حضرتش بود، چون حضرت در مسجد عبورش به او افتاد او كه مطلب خود را پنهان مى‏ داشت و از روى نيرنگ خود را به خواب زده بود ناگهان از جاى جست و ضربتى با شمشير زهر آلود بر فرق مباركش زد.

آن حضرت روز نوزدهم و شب و روز بيست و يكم را تا نزديك ثلث اول شب زنده بود آن گاه به شهادت رسيد و در حالى كه محاسن شريفش به خون سرش رنگين بود مظلومانه به ديدار خداى خود شتافت.

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام + لینک مستقیم

سبب كشتن آن حضرت را داستانى دراز است كه اينجا گنجايش ذكر آن را ندارد. حسن و حسين عليهم السلام به امر آن حضرت مراسم غسل و تكفين او را عهده‏ دار شدند و بدن شريفش را به سرزمين غرى در نجف انتقال دادند و شبانه پيش از سپيده صبح در همان جا به خاك سپرده شد.

حسن و حسين و محمد پسران آن حضرت عليه‏السلام و عبدالله بن جعفر رضى الله عنه وارد قبر شدند و بنا به وصيت‏ حضرتش اثر قبر پنهان گرديد. اين قبر پيوسته در دولت‏ بنى ‏اميه پنهان بود و كسى بدان راه نمى‏برد تا آنكه امام صادق عليه‏السلام در ولت‏ بن ى‏عباس آن را نشان داد. (۱)

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود انیمیشن شهادت امام علی علیه السلام + لینک مستقیم دانلود انیمیشن

 


ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا