تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود انیمیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) + لینک مستقیم

1.5/5 - (2 امتیاز)

دانلود انیمـیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) دانلود کارتون شهادت جانسوز امام حسین (ع) دانلود انیمیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) دوبله فارسی دانلود کارتون شهادت جانسوز امام حسین (ع)

دانلود انیمیـشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) , دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود انیمیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) دانلود کارتون شهادت جانسوز امام حسین (ع)

دانلود انیمیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) + لینک مستقیم

دانلود انیمیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) + لینک مستقیم

قيام حسينى

يزيد پس از معاويه بر تخت حكومت اسلامى تكيه زد و خود را اميرالمؤمنين خواند و براى اين كه سلطنت ناحق و ستمگرانه اش را تثبيت كند, مصمم شد براى نامداران و شخصيتهاى اسلامى پيامى بفرستد و آنان را به بيعت با خويش بخواند. به همين منظور, نامه اى به حاكم مدينه نوشت و در آن يادآور شد كه براى من از حسين (ع )بيعت بگير و اگر مخالفت نمود بقتلش برسان .

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) + لینک مستقیم

حاكم اين خبر را به امام حسين (ع )رسانيد و جواب مطالبه نمود. امام حسين (ع ) چنين فرمود: انا لله و انا اليه راجعون و على الاسلام السلام اذا بليت الامة براع مثل يزيد.(۱۷) آن گاه كه افرادى چون يزيد, (شرابخوار و قمارباز و بي ايمان و ناپاك كه حتى ظاهر اسلام را هم مراعات نمي كند) بر مسند حكومت اسلامى بنشيند, بايد فاتحه اسلام را خواند.(زيرا اين گونه زمامدارها با نيروى اسلام و به نام اسلام , اسلام را از بين ميبرند.)

امام حسين (ع ) مي دانست اينك كه حكومت يزيد را به رسميت نشناخته است,اگر در مدينه بماند به قتلش مي رسانندش, لذا به امر پروردگار, شبانه و مخفى از مدينه به سوى مكه حركت كرد. آمدن آن حضرت به مكه , همراه با سرباز زدن او از بيعت يزيد, در بين مردم مكه و مدينه انتشار يافت , و اين خبر تا به كوفه هم رسيد.

 

حمله سربازان خون خوار شمر و عمر سعد به سمت امام و راز و نیاز امام با خدا وحمله به خیمه های امام و مصیبت دردناک حضرت زینب (س)

 

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود انیمیشن شهادت جانسوز امام حسین (ع) + لینک مستقیم دانلود انیمیشن

 


ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا