تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود رایگان انیمیشن ایرانی فیلشاه با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

امتیاز یادت نره

دانلود انیمیشن فیلشاه با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن ایرانی فیلشاه با کیفیت عالی ۱۰۸۰p فیل شاه

آنوسن جدید قرار گرفت فیل شاه

دانلود انیمیشن فیلشاه با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن فیلشاه – انیمیشن ایرانی فیلشاه

دانلود رایگان انیمیشن فیلشاه

دانلود انیمیشن فیلشاه

گروه فیلم : انیمیشن – کمدی

netpaak.ir telegram دانلود رایگان انیمیشن ایرانی فیلشاه با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

سال تولید : ۱۳۹۵

کارگردان : هادی محمدیان

بازیگران: –

خلاصه انیمیشن فیلشاه

خلاصه داستان : انیمیشن ایرانی فیلشاه داستان بچه فیلی هست که فرزند رئیس گله فیل ها است و همه از او انتظار دارند که بعد از پدرش رئیس گله و جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود…. شما میتوانید با لینک مستقیم از سایت نت پاک این انیمیشن را دریافت کنید.

فیلشاه تنها انیمیشن راه‌یافته به بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، دومین ساخته بلند هادی محمدیان است که توسط گروه هنر پویا تولید شده است.

محمدیان کارگردان فیلشاه به همراه این گروه پیش از این شاهزاده روم را در معرض دید تماشاگران قرار داده بود که با استقبال خوب مخاطبانش مواجه شد. شاهزاده روم داستان زندگی ملیکا، نوه پادشاه روم است که طی وقایعی، مادر آخرین امام شیعیان حضرت ولی عصر می‌گردد.

صدا پیشگان
بهرام زند، زهره شکوفنده، ناصر طهماسب، میرطاهر مظلومی، شوکت حجت، حامد عزیزی، ژرژ پطروسی، شایان شامبیاتی، بهمن هاشمی، اکبر منانی، حسین عرفانی

خلاصه داستان

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود….

نشست رسانه‌ای فیلشاه، جمعه ۱۳ بهمن با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار گردید. حامد جعفری تهیه کننده فیلم، از تولید یک اثر انیمیشن در سال توسط عوامل فیلم خبر داد. در این نشست عنوان شد که فیلشاه فیلمی شاد است که با توجه به بودجه کم آن، می تواند در گروه انیمیشن‌های خوب ارزیابی شود.

به گفته مخاطبان، فیلشاه، فیلمی است که بیننده از ایرانی بودن آن متعجب خواهد شد.

دانلود انیمیشن فیلشاه با لینک مستقیم دانلود رایگان انیمیشن ایرانی فیلشاه با کیفیت عالی 1080p فیل شاه دانلود انیمیشن فیلشاه با لینک مستقیم دانلود رایگان انیمیشن ایرانی فیلشاه با کیفیت عالی 1080p فیل شاه دانلود انیمیشن فیلشاه با لینک مستقیم دانلود رایگان انیمیشن ایرانی فیلشاه با کیفیت عالی 1080p فیل شاه

خلاصه انیمیشن فیلشاه خلاصه داستان : انیمیشن ایرانی فیلشاه داستان بچه فیلی هست که فرزند رئیس گله فیل ها است و همه از او انتظار دارند که بعد از پدرش رئیس گله و جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود…. شما میتوانید با لینک مستقیم از سایت نت پاک این انیمیشن را دریافت کنید.

بزودی دانلود رایگان انیمیشن فیلشاه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا