تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های سرگرم کنندهبازی های نقش افرینی و جهان باز

دانلود بازی فارکرای پریمال Far Cry Primal Apex Edition – FITGIRL-DODI-ElAmigos

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Far Cry Primal 2016 برای pc دانلود Far Cry Primal دانلود بازی فارکرای پریمال  دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry Primal 2016 برای pc

دانلود Far Cry Primal دانلود بازی فارکرای پریمال برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry Primal 2016 برای pc دانلود Far Cry Primal دانلود بازی فارکرای پریمال

دانلود بازی Far Cry Primal 2016 برای pc دانلود Far Cry Primal دانلود بازی فارکرای پریمال

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۱۲٫۷GB اضافه شد|


توجه بسیار مهم:

netpaak.ir telegram دانلود بازی فارکرای پریمال Far Cry Primal Apex Edition – FITGIRL-DODI-ElAmigos

این بازی دارای شماره ثبت ۵۷۶۰ از بنیاد ملی بازی های رایانه ای می باشد و دارای مجوز رسمی است.

دنباله‌ی جدید فارکرای جزء سری اصلی نیست و همان طور که از نامش پیداست، تنها با لقب Primal (نخستین) اسم‌گذاری شده است. وقایع بازی، ۱۲ هزار سال پیش و در زمان عصر سنگی یا به طور دقیق‌تر، میان‌سنگی در سرزمین ساختگی اوروس (Oros) دنبال می‌شود. تاکار نام کاراکتر اصلی این نسخه است. او علاوه بر این که شکارچی و جنگجوی ماهری است،

استعدادی ذاتی دارد که به او اجازه می‌دهد تا وحشی‌ترین حیوانات را رام کند. این استعداد ویژه لقب Beast Master یا «ارباب حیوانات» را برای او به ارمغان آورده است. لقبی که احتمالاً نقش بسزایی در داستان ایفا خواهد کرد. در مورد داستان Primal می‌دانیم که قبیله‌ی تاکار در ابتدای بازی مورد حمله قرار گرفته و نابود می‌شود و در طول روند بازی، تاکار با استفاده از مهارت‌های خود و کمک سایر قبایل، انتقام گرفته و قبیله‌ی خود را تشکیل می‌دهد. در این مسیر قبایل دشمن، آدمخوارها و از همه مهم‌تر، طبیعت وحشی اوروس موانع راه او هستند.

دانلود بازی Far Cry Primal 2016 برای pc

شاید یکی از ویژگی‌های بسیار جالب توجه این نسخه از بازی، این است که یوبی‌سافت برای خلق دنیایی قابل‌باورتر، با زبان‌شناسان دانشگاه کنتاکی برای ساخت زبان‌های قبیله‌های مختلف بازی همکاری کرده است. تیم محققان از زبان نیا-هندواروپایی، زبانی که انگلیسی، اسپانیایی و سانسکریت تعدادی از نوادگان آن هستند به عنوان پایه‌ی اصلی زبان بازی استفاده کردند و با ایجاد تغییراتی، گویش‌های متفاوت سه قوم بازی را طراحی کرده‌اند.

وینجا، قبیله پروتاگونیست بازی، اودام ملقب به گوشتخوارها و اصلی‌ترین آنتاگونیست بازی و ایزیلا پیشرفته‌ترین قوم بازی و کاراکترهای ثانویه‌ی آن، سه قبیله‌ی بازی را تشکیل می‌دهند. وجود لغات ساده‌تر و خشن‌تر در گویش قوم اودام و ساختارهای زبانی پیچیده‌تر در گویش قوم ایزیلا، توجه زبان‌شناسان در طراحی زبان انسان‌های اولیه را نشان می‌دهد. شاید کمتر سازنده‌ای مانند یوبی‌سافت باشد که با چنان دقت و توجهی به مسائل ریز بازی‌های خود توجه کند،

اما اختراع زبان به این معنی است که گیمرها فقط از طریق زیرنویس با کاراکترها ارتباط برقرار خواهند کرد. باید دید این مورد چه تأثیری بر روی تجربه‌ی کلی بازی و درک مخاطبان از داستان بازی خواهد گذاشت.

دانلود Far Cry Primal دانلود بازی فارکرای پریمال

عنصر بقا در داستان‌پردازی و فضاسازی سری Far Cry همیشه نقشی کلیدی اجرا کرده اما در عمل، حقیقتاً هیچگاه احساس ترس، نیاز و ناامیدی در مواجهه با شرایط سخت برای گیمر تداعی نمی‌شود و تمرکز بیشتر روی جنبه‌های اکشن یا مخفی‌کاری بازی بوده است. اما این بار سازندگان قول داده‌اند که بقا، هسته‌ی اصلی بازی را تشکیل داده و فقط در حد یک شعار باقی نمی‌ماند.

با این حال و براساس آنچه از بازی دیده‎ایم، سخت می‌توان احساس ترس برای بقا را در بازی مشاهده کرد. تاکار یک شکارچی همه فن حریف است. از سلاح‌های شناخته شده مانند نیزه و تیرکمان که بگذریم، وی قابلیت‌های فوق‌‌العاده و البته فوق بشری (!) دیگری هم دارد. مهیج‌ترین مهارت او، توانایی‌اش در تعامل با حیوانات است.

برای رام کردن موجود درنده‌خویی مثل یک گرگ، تاکار ابتدا تکه گوشتی را به سمتش پرتاب می‌کند تا حیوان آرام بگیرد؛ سپس آرام به او نزدیک شده و با اعمالی خارق‌العاده، گرگی که تا لحظه‌ای پیش برای حمله به تاکار دندان تیز کرده بود، تبدیل به حیوانی وفادار می‌شود.

دانلود بازی Far Cry Primal 2016 برای pc دانلود Far Cry Primal دانلود بازی فارکرای پریمال 


Far Cry Primal Description

Far Cry Primal is an action-adventure video game developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. It was released worldwide for PlayStation 4 and Xbox One on February 23, 2016, and for Microsoft Windows on March 1, 2 and rises to become the leader of a tribe.

Far Cry Primal received generally positive reception from critics, who mostly praised the concept and setting, as well as the animal-taming mechanic and world design. Some reviewers felt there was a lack of weapons for the player to utilize, leading to repetitive gameplay design, while others felt the story and characters were not on par with the previous Far Crygames. WIKI


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB VRAM) | AMD Radeon HD 5770 (1GB VRAM) or equivalent
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-2600K | AMD FX-8350 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 | AMD Radeon R9 280X or equivalent
Storage: 20 GB available space


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در اپارات

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


جهت مشاهده و دانلود سایر بازی های مشابه بر روی پوستر مورد نظر کلیک کنید

   crysis1 دانلود بازی فارکرای پریمال Far Cry Primal Apex Edition – FITGIRL-DODI-ElAmigoscrysis warhead دانلود بازی فارکرای پریمال Far Cry Primal Apex Edition – FITGIRL-DODI-ElAmigoscrysis warhead dock icon 2 by blakegedye d752d0w دانلود بازی فارکرای پریمال Far Cry Primal Apex Edition – FITGIRL-DODI-ElAmigos
crysis3 دانلود بازی فارکرای پریمال Far Cry Primal Apex Edition – FITGIRL-DODI-ElAmigos

 

 

 

 

 

 

دانلود بازی فارکری 2 جدید دانلود بازی فار کری 5 - 2018


 Download links 

 

توجه بسیار مهم:

این بازی دارای شماره ثبت ۵۷۶۰ از بنیاد ملی بازی های رایانه ای می باشد و دارای مجوز رسمی است.


=========================================

 ورود به بخش گیم 


‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من این نسخه فیت گرال رو دانلود کردم موقع اکسترکت کردن ارور میده اکسترکت نمیشه چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا