تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کم حجمبازی های کامپیوتر

دانلود بازی Ballance کم حجم بالانس،حفظ تعادل توپ

امتیاز یادت نره

دانلود بازی کم حجم بالانس، حفظ تعادل توپ Ballance

دانلود بازی کم حجم بالانس، حفظ تعادل توپ Ballance
دانلود بازی کم حجم بالانس، حفظ تعادل توپ Ballance

دانلود بازی Ballance | دانلود بازی بالانس، حفظ تعادل توپ Ballance

 دانلود بازی Ballance – دانلود بازی حفظ تعادل – دانلود بازی بالانس – دانلود بازی حفظ تعادل توپ

Ballance نام بازی ایی است که شاید کمتر کسی اسم آن را شنیده باشد اما کسانی که این بازی را خریداری کردند می دانند که این بازی ارزش بازی کردن را دارد ، این بازی ساخت کمپای Cyparade می باشد و توسعه دهنده ی آن شرکت Atari است. داستان بازی این گونه است که شما ، هدایت توپی را بر عهده دارید و باید این توپ را به مقصد برسانید و در به مقصد رساندن این توپ با موانع زیادی رو به رو خواهید شد و باید تلاش بسیار زیادی به خرج دهید و گاهی به خاطر یک اشتباه کوچک مجبور خواهید شد مجدداً از ابتدا بازی را آغاز کنید.

مراحل بازی از موانع و تنوع خاصی بر خوردار است و وقتی که یک مرحله را پشت سر گذاشتید ، فکر می کنید چقدر این مرحله سهل و آسان بوده اما در مرحله ی بعد دوباره باید تلاش زیادی بکنید تا توپ را به مقصد هدایت کنید و اگر در یک مرحله با مشکل مواجه شوید و کار به اتمام رساندن آن دشوار شود به هیچ وجه از بازی زده نمی شوید و بالعکس بیشتر جذب آن شده و تمام سعی خود را برای اتمام مرحله و ادامه بازی به کار خواهید بست. موانع در بازی به شکلی طراحی شده اند که در اوایل بسیار پیچیده به نظر می آیند اما بعد از مدتی متوجه می شوید که نه تنها پچیده نیستند بلکه بسیار ساده است. دانلود بازی Ballance

از جمله موانعی که در بازی وجود دارد می توان به کیسه هایی اشاره کرد که در هوا به یک طناب متصل اند و با برخورد به آنها به شما باعث سقوط شما می شوند. شما تمام بازی را با یک توپ انجام نمی دهید بلکه در بازی، شما از ۳ توپ مختلف استفاده می کنید. در هر مرحله مکان هایی وجود دارد که شما می توانید توپتان را تعویض کنید حق انخاب شما بین ۳ توپ با خواص مختلف است.

≡ توپ چوبی: توپی که در اول هر مرحله در اختیار شماست این توپ از کنترل خوبی برخوردار است و تقریبا نقطه ی بین دو توپ دیگر می باشد.
≡ توپ سنگی: این توپ بسیار قدرتمند است و در جابجا کردن اشیا به شما کمک بسیاری می کند اما کنترل این توپ نسبت به بقیه ی توپ ها سخت تر می باشد و این به خاطر وزن زیاد توپ می باشد به طوریکه در سرازیری ها به سختی می توان آن را مهار کرد و باید در استفاده از آن دقت کنید.
≡ توپ کاغذی: سبک ترین توپ ، توپی که در بسیاری از مواقع شما را یاری می کند. مهمترین قابلیت این توپ این است که وقتی بر روی فن هایی که در بازی وجود دارد می روید با این توپ به سمت بالا می روید و همچنین در جاهایی می توانید به شکل عمودی حرکت کنید. کنترل این توپ بسیار ساده می باشد.
این قابلیت که شما در بازی از ۳ توپ استفاده می کنید جذابیت بازی را دو چندان کرده چون این شما هستید که باید تصمیم بگیرید از کدام توپ استفاده کنید تا به مقصد برسید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Ballance کم حجم بالانس،حفظ تعادل توپ

بازی از ۱۲ مرحله تشکیل شده است و شما با به پایان رساندن هر مرحله جواز ورود به مرحله بعد را پیدا خواهید کرد. همچنین مرحله سیزدهمی برای این بازی ارائه شده است که به پایان رساندن آن نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. این مرحله را به صورت جداگانه بعد از نصب بازی می توانید نصب کنید.

≡ دانلود بازی Ballance – دانلود بازی حفظ تعادل – دانلود بازی بالانس – دانلود بازی حفظ تعادل توپ

≡تصاویر بازی بالانس

دانلود بازی Ballance - دانلود بازی حفظ تعادل - دانلود بازی بالانس - دانلود بازی حفظ تعادل توپ
دانلود بازی Ballance – دانلود بازی حفظ تعادل – دانلود بازی بالانس – دانلود بازی حفظ تعادل توپ

Ball Balance 1 دانلود بازی Ballance کم حجم بالانس،حفظ تعادل توپ

♦ دانلود دیگر بازی های کم حجم ♦

♦ دانلود دیگر بازی های رایانه ای ♦


 

دانلود با لینک مستقیم | ۹۰ مگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا