تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های استراتژیک

دانلود بازی American Conquest + UPDATE بازی استراتژیک فتح آمریکا

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود بازی کامپیوتردانلود بازی American Conquest برای pc دانلود American Conquest دانلود بازی فتح آمریکا فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی pc

دانلود بازی American Conquest  دانلود American Conquest برای کامپیوتر به دانلود بازی فتح آمریکا فارسی همراه کرک دانلود بازی pc 

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی American Conquest – فتح آمریکا برای کامپیوتر

دانلود بازی American Conquest – فتح آمریکا برای کامپیوتر

دانلود بازی American Conquest – فتح آمریکا برای کامپیوتر

American Conquest یک بازی فوق العاده زیبا در سبک استراتژیک می باشد که توسط کمپانی GSC Game World برای پلتفرم کامپیوتر طراحی و در سال ۲۰۰۳ توسط CDV منتشر شده است.

netpaak.ir telegram دانلود بازی American Conquest + UPDATE بازی استراتژیک فتح آمریکا
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

در این بازی شما باید دنیایی جدید را برای خود به وجود بیاورید که در این بین ثروت و امکانات بسیار عالی نیز به شما کمک خواهند کرد.

در این بازی حدود ۱۲ قبیله وجود دارد که می توانید با انتخاب یکی از ان ها قلمرو خود را ایجاد کنید که می توانید برای محافظت از ان برای خود سرباز و نیرو های کمکی نیز ایجاد کنید تا در صورت حمله به شما نیروی کمکی برای محافظت داشته باشید.

دارا بودن ۸ واقعه زیبا و ۴۲ مرحله در بازی باعث شده تا به عنوان یکی از برترین بازی های استراتژیک از نظر کاربران انتخاب شود بازی American Conquest – فتح آمریکا .

گرافیک عالی و خیره کننده و ۳ بعدی به همراه دارا بودن ابزار های دفاعی مختلف و وجود بیش از ۱۶۰۰۰ هزار سرباز از دیگر ویژگی های بازی American Conquest می باشد.

دارا بودن سرباز های مختلف و توپخانه و درخواست نیرو های کمکی باعث می شود تا کاربر بیشتر به بازی نزدیک شود.

گیم پلی عالی و اعتیاد اور بازی American Conquest – فتح آمریکا قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

برای دانلود بازی و دیدن گیم پلی بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

تصاویر بازی بازی American Conquest – فتح آمریکا

3 8 دانلود بازی American Conquest + UPDATE بازی استراتژیک فتح آمریکا 1 1 2 دانلود بازی American Conquest + UPDATE بازی استراتژیک فتح آمریکا 2 9 دانلود بازی American Conquest + UPDATE بازی استراتژیک فتح آمریکا

بازی کامپیوتر American Conquest فتح امریکا یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط GSC Game World طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی GSC World Publishing برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است  .

خود را برای کشف دنیایی جدید و به دست آوردن ثروتی بی حد و حصر آماده کنید .

بازی در سال ۱۴۹۲ اتفاق می افتد درست زمانی که سرزمین های Columbus واقع در کارائیب شاهد جنگ و نبرد میان ۱۲ قبیله مختلف برای بقا خواهد بود . هشت واقعه تاریخی در بازی وجود دارد که شامل ۴۲ ماموریت بوده و شما به عنوان یکی از قهرمانان جنگ در بازی به ایفای نقش می پردازید .

بیش از ۱۶۰۰۰ سربازی با بالاترین گرافیک و به صورت ۳ بعدی در اختیار شما هستند تا تاریخ را آنطور که مایلید رقم زنید .

وجود سلاح های مختلف , وجود ۶ جنگ تاریخی در حالت مولتی پلیر , بیش از ۱۰۰ واحد مختلف و ۱۰۶ ساختمان , وجود انواع پیاده نظام ، سواره نظام و توپخانه , امکان به وجود آوردن اتحاد با قبایل دیگر و نقشه های متفاوت تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

دانلود بازی American Conquest  دانلود American Conquest برای کامپیوتر به دانلود بازی فتح آمریکا کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


 


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی  : 

CPU: Intel Pentium 4 @ 1.4 GHz
RAM: 512 MB
OS: Windows Xp,7,Vista,8
Video Card: 64 MB
Free Disk Space: 3.5 GB


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


American Conquest Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا