تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی های استراتژیکبازی های نقش افرینی و جهان باز

دانلود بازی Blackguards 1 + ALL DLC نسخه کامل و کم حجم و فشرده برای کامپیوتر(بلک گاردز)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Blackguards 1 + ALL DLC نسخه کامل و کم حجم و فشرده برای کامپیوتر(بلک گاردز)

دانلود بازی Blackguards در ادامه

Blackguards یک بازی ویدئویی تک نفره می باشد که در ژانر نقش آفرینی و استراتژیک روایت می گردد و در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو Daedalic Entertainment برای رایانه های شخصی منتشر گردید و تا به امروز یکی از محبوب ترین بازی های مستقل عرضه شده در این ژانر به حساب می آید.

این بازی با گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز خود می تواند برای ساعت ها علاقه مندان به ژانر RPG را سرگر خود نماید و با وجود برخی ضعف های تکنیکی که دارد پس از گذشت چند دقیقه به یکی از بهترین بازی هایی تبدیل می شود که در عمرتان تجربه کرده اید. دانلود بازی Blackguards در ادامه

درباره بازی Blackguards :

Blackguards موفقیت های بی شماری را در جشنواره های مختلف گیم سراسر جهان کسب کرد که از میان می ان می توان به دریافت جایزه بهترین بازی نقش آفرینی مستقل اشاره کرد. هم چنین منتقدین سایت های معتبر زیادی بازی را یک اثر شگفت انگیز برای یک استودیو کوچک دانستند. کسب نمره ی میانگین ۶۸ درصد در متاکریتیک شاید نمره ی فوق العاده ای برای بازی به حساب نیاید اما در نظر داشته باشید که Blackguards با چه بوده ی حداقلی ساخته شده است و باید منطق داشت که نمی توان از آن انتظار یک بازی AAA را داشت.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Blackguards 1 + ALL DLC نسخه کامل و کم حجم و فشرده برای کامپیوتر(بلک گاردز)
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

اگر به دنبال یک تجربه ی متفاوت در دنیای بازی های RPG هستید و در کنار آن به آثار استراتژیک نیز علاقه دارید Blackguards همان چیزی است که شما انتظارش را می کشید. این بازی در گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز است و در گرافیک و موزیک و صداگذاری نیز در حد قابل قبولی قرار می گیرد. بازی در فروشگاه استیم یکی از پر فروش ترین آثار مستقل می باشد و تا به امروز بیش از ۶ هزار رای را دریافت کرده است. در نهایت شما را به تماشای بخش هایی از گیم پلی این بازی دعوت می کنیم.

برای دانلود بازی Blackguards با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Blackguards برای pc – دانلود بازی بلک گاردز

دانلود بازی کامپیوتر Blackguards دانلود بازی Blackguards دانلود Blackguards برای pc


Blackguards Description

Blackguards is a 2014 tactical role-playing game for Microsoft Windows and OS X. It was developed by German game developer Daedalic Entertainment, makers of adventure games like The Whispered World, and distributed by EuroVideo. It is based on the leading German pen and paper role-playing game The Dark Eye. Due to the successful reception of the game, Daedalic Entertainment released a sequel, Blackguards 2.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

Operating system: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 (32/64 bit versions)
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB of RAM
Graphics: nVidia GeForce 8600 GT, ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Version 9.0c
Memory: 20 GB of available space
Soundcard: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

لینک های دانلود

دانلود بازی Blackguards با حجم ۳٫۴ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا