تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی های کم حجمبازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی Clustertruck + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر

2/5 - (1 امتیاز)

دانلود بازی Clustertruck + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر

دانلود بازی Clustertruck + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر

بازی Clustertruck می تواند به یکی از بهترین بازی های آرکیدی تبدیل شود که در عمرتان تجربه کرده اید. این عنوان با توجه به حجم بسیار کمی که دارد روی انواع سیستم ها اجرا می شود و از این گذشته گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده ای دارد که بعید است مورد توجه بازیبازی قرار نگیرد.

سازندگان بازی Clustertruck به قدری در طراحی مراحل عنوان خود ظرافت به خرج داده اند که واقعا کار سختی است که از نتیجه ی نهایی کار آن ها ایراد بگیریم.

از همان نقطه ی شروع بازی شما وارد رقابت هیجان انگیزی می شوید که سازندگان برای شما تدارک دیده اند؛ در این بین بایستی از روی کامیون هایی که به صورت دیوانه وار در حال حرکت هستند پرش کنید و خودتان را به نقطه ی نهایی که بازی تعیین کرده است برسانید. دانلود بازی Clustertruck در ادامه

netpaak.ir telegram دانلود بازی Clustertruck + ALL DLC نسخه کامل و فشرده برای کامپیوتر

درباره بازی Clustertruck :

این طراحی گیم پلی با وجود سادگی بسیار زیادی که دارد پس از مدتی صرف کردن زمان در بازی می تواند به یک عادت روزانه برای شما تبدیل شود. در حقیقت بازی Clustertruck یکی دیگر از آن بازی های کم حجم و کوچکی است که به شدت اعتیاد آور است و در صورت تجربه کردن آن بعید است که لذت کافی را از آن نبرید.

سرعت بسیار بالا و هیجانی که در گیم پلی وجود دارد به همراه موسیقی متنی که با جو بازی هماهنگ است و در نهایت گرافیک و طراحی هنری خاص دست به دست هم داده اند و این اثر را به یکی از برترین عناوین آرکید عرضه شده در دنیای گیم تبدیل کرده اند.

برای دانلود بازی Clustertruck با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Clustertruck برای pc

دانلود بازی کامپیوتر Clustertruck دانلود بازی Clustertruck دانلود Clustertruck برای pc


Clustertruck Description

Clustertruck is a platform indie game developed by Swedish[1] studio Landfall Games and published by tinyBuild. The game was released for Microsoft Windows, OS X, Linux, PlayStation 4, Nintendo Switch, and Xbox Oneon 27 September 2016. The game’s name is a play on the word “clusterfuck”, describing “a chaotic situation where everything seems to go wrong”.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

Operating System: Microsoft Windows 7/8/10
Processor: ۲Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated recommended, integrated will run at 720p
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

لینک های دانلود

دانلود بازی Clustertruck با حجم ۵۲۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا